Pagina 27 van 27 Eerste ... 172324252627

Discussie: De Tesla thread

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epyon Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb je het rapport gelezen? Staan er duidelijke quotes met naam en toenaam?

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    “This minimalism runs through the entire vehicle. There is initially only one engine, only one forward and reverse gear, only one driven pair of wheels, only one cooling circuit for the entire system.”

Dat lijkt mij wel de essentie. Gewoon goedkoper onderhuids dan men zou verwachten.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Is dat niet iets heel normaal dat het in garantie wordt gedaan?

Kennis had ook een bmw 5 serie gekocht (ken het bouwjaar niet meer) in premium selection en 4 jaar garantie op gekregen. De koffer ging niet meer automatisch open en dat is ook gewoon in garantie vervangen, zonder vragen. Verbaas me dan ook niet dat tesla dat ook doet, zou me eerder verbazen moesten ze dat niet doen.
    Ironie bij BMW is dat je op een nieuwe 2 jaar garantie krijgt en op een premium selection 4 jaar. Ok, hun premium selections zijn gigantisch duur tov de normale tweedehandsmarkt, maar ik vind het vrij belabberd dat ze op een nieuwe maar 2 jaar geven.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Ironie bij BMW is dat je op een nieuwe 2 jaar garantie krijgt en op een premium selection 4 jaar. Ok, hun premium selections zijn gigantisch duur tov de normale tweedehandsmarkt, maar ik vind het vrij belabberd dat ze op een nieuwe maar 2 jaar geven.
    Bij BMW geven ze 3 jaar garantie hoor.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    10 (92%)

De Tesla thread

Zijn er garages waar je 2dehands Tesla kan aankopen? De goedkoopste 2dehands die ik vind is in NL: Dit zoekertje is echt iets voor jou :
    https://www.2dehands.be/link/autos/t...m_source=other

Is dat de moeite waard om zoiets aan te kopen?

Overal zie je 8 jaar garantie op de batterij, maar de meeste 2dehands wagen zijn al 6 jaar oud. Is dat dan geen risico? Zo’n wagen met 150.000km op de teller?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Fransz; 10 februari 2019 om 22:19

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Zijn er garages waar je 2dehands Tesla kan aankopen? De goedkoopste 2dehands die ik vind is in NL: Dit zoekertje is echt iets voor jou :
    https://www.2dehands.be/link/autos/t...m_source=other

Is dat de moeite waard om zoiets aan te kopen?

Overal zie je 8 jaar garantie op de batterij, maar de meeste 2dehands wagen zijn al 6 jaar oud. Is dat dan geen risico? Zo’n wagen met 150.000km op de teller?

Normaal kan die nog heel wat km's erbij doen hoor. Tuurlijk is een met minder km's leuker, maar dan zal de prijs ook omhoog gaan uiteraard.

Als je de goedkoopste 2e hands moet zoeken weet ik niet of het uw beste idee is. Zou persoonlijk iets meer geven om mijn gemoed ook wat te compenseren

Nikola Brussel is een gekende (en zeer goede) verkoper okkasie tesla's. Doet ook onderhoud /herstelling/... Zelfs veel die er met hun nieuwe naartoe gaan.

Prijs voor okkasie daar zal allicht meer zijn. Staat wel op hun website geloof ik.

iTrader
    4 (100%)
    Ik vind de waardevastheid van Tesla wel verbazend trouwens. Ik heb ook een tijdje naar 2e hands model S gekeken, en die prijzen zijn toch echt nog heel hoog.
    Voorbeeld: 85D met 150k km kost u nog 70k€. Dat is dus de prijs voor een nieuwe M2 Competition he...

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ik vind de waardevastheid van Tesla wel verbazend trouwens. Ik heb ook een tijdje naar 2e hands model S gekeken, en die prijzen zijn toch echt nog heel hoog.
    Voorbeeld: 85D met 150k km kost u nog 70k€. Dat is dus de prijs voor een nieuwe M2 Competition he...
    Ik snap het probleem niet, koop dan een M2 Competition,...

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Op de nieuwe is het 3 jaar garantie.

Zou het kunnen zijn omdat bij een tweedehands wagen ze beter zicht hebben? Uiteindelijk zijn de gebreken daar al bekend en bij een nieuwe kunnen ze het pas merken na X aantal km's. Denk dat BMW dan makkelijker de situatie kan inschatten, uiteindelijk pakken die ook praktisch enkel wagens binnen waarvan ze historiek hebben.

Qua prijs van premium ligt het eraan, ik vind dat je daar soms toch mooie deals kunt doen, zeker als je dan nog eens 4 jaar krijgt. Als ik kijk naar mensen die ik ken die daar iets hebben gekocht, zou ik het niet veel beter kunnen vinden. Maar je komt ook veel auto's tegen die inderdaad veel duurder zijn, maar dat zijn meestal de oudere wagens met meer kilometers op.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Op de nieuwe is het 3 jaar garantie.

Zou het kunnen zijn omdat bij een tweedehands wagen ze beter zicht hebben? Uiteindelijk zijn de gebreken daar al bekend en bij een nieuwe kunnen ze het pas merken na X aantal km's. Denk dat BMW dan makkelijker de situatie kan inschatten, uiteindelijk pakken die ook praktisch enkel wagens binnen waarvan ze historiek hebben.

Qua prijs van premium ligt het eraan, ik vind dat je daar soms toch mooie deals kunt doen, zeker als je dan nog eens 4 jaar krijgt. Als ik kijk naar mensen die ik ken die daar iets hebben gekocht, zou ik het niet veel beter kunnen vinden. Maar je komt ook veel auto's tegen die inderdaad veel duurder zijn, maar dat zijn meestal de oudere wagens met meer kilometers op.
    Zeer zeker, tijdje terug stond er bij de Jorssen op de A12 een 318d Touring netjes uitgerust voor €29k met ocharme 30k kilometers. Als ik geen bedrijfswagen dan had ik er toch eens serieus over moeten nadenken.

iTrader
    10 (92%)
    Nikola Brussel geeft voor een vaste jaarprijs garantie op alles, incl batterij. Check hun website.

Waarom zou je dan 90k geven voor een 2dehands als je full garantie krijgt op een veel oudere 2dehands van 40k?

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fransz Bekijk bericht
    Nikola Brussel geeft voor een vaste jaarprijs garantie op alles, incl batterij. Check hun website.

Waarom zou je dan 90k geven voor een 2dehands als je full garantie krijgt op een veel oudere 2dehands van 40k?

Nu geraak ik er niet aan uit wat je zegt.

iTrader
    10 (92%)

De Tesla thread

Waarom is een wagen van 5jaar oud duurder dan een van 10jaar oud? Omdat die benzine motor het uiteindelijk zal begeven op bv 200k kilometers.

Als Nikola Brussels voor €100 per maand een levenslange garantie geeft op de batterij, waarom zou je dan niet gewoon de oudste / goedkoopste Tesla kopen?

Als ik Tesla mag geloven, samen met deze garantie, gaat de wagen nooit stuk.

Pagina 27 van 27 Eerste ... 172324252627

Regels voor berichten