Pagina 5 van 7 Eerste 1234567 Laatste

iTrader
    0
    Hoh ja, iedereen heeft zo zijn voorkeuren van merk maar als echte liefhebber kijkt men verder dan 1 merk.
    Iedere wagen zal bij iedereen andere gevoelens naar boven brengen en dat is juist het mooie eraan. Ik vind zelf trouwens de i30n een heel mooie wagen aan een heel scherpe prijs. Alleen het geluid is wel heel kunstmatig, maar ook dat is weer een persoonlijke smaak....
    Ik zou zeggen: respecteer iedereen zijn keuze en geniet van je eigen keuze.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    je mag zeggen wat je wilt maar de mazda cx-5 kan zich meten aan veel dure duitsers. moet imo niet onderdoen qua design en comfort.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    je mag zeggen wat je wilt maar de mazda cx-5 kan zich meten aan veel dure duitsers. moet imo niet onderdoen qua design en comfort.
    Een CX-5 is zeker geen slechte wagen (geen enkele Mazda eigenlijk...) maar hij kan zich wel echt niet meten met een goed-uitgeruste X3/Q5/GLC hoor. Mazda biedt gewoon simpelweg al een hele boel luxe-opties niet aan.

iTrader
    22 (100%)
    Ik kijk naar het interieur, ik zie die infotainment-oplossing, ik klik weer weg.

Ja, sorry, maar zo is het dan toch echt. Sander vernoemt hierboven de Q5, maar als ik zelfs al naar de Q3 kijk is dat een pak beter voor elkaar.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Een CX-5 is zeker geen slechte wagen (geen enkele Mazda eigenlijk...) maar hij kan zich wel echt niet meten met een goed-uitgeruste X3/Q5/GLC hoor. Mazda biedt gewoon simpelweg al een hele boel luxe-opties niet aan.
    Wat ook hun doelpubliek niet verlangt. Daarin ligt een deel van hun succes, ze weten goed aan wie ze moeten verkopen, en richten zich daarop in plaats van bijvoorbeeld Renault die alles wil met de Clio tot de Talisman en dan die gedrochten van SUVs er nog bij.

zaj's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    dat is natuurlijk wel al een heel andere prijscategorie wou maar zeggen, dat ze best nog luxe auto's kunnen bouwen. als je ziet wat je voor die prijs bij VW in de plaats krijgt bijvoorbeeld.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    dat is natuurlijk wel al een heel andere prijscategorie
    Akkoord, ik zou ook eerder een CX-5 nemen. Maar je kan ze gewoon niet echt vergelijken. Vergelijk Mazda echter met bvb de SUV's van Franse merken of de meeste Japanse merken, en daar steken ze wel nogal fel boven uit.

Vile's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een Audi Q5 of X3 met wat opties kost minimum 10000 euro meer dan de duurste CX-5. Dat is echt appelen met peren vergelijken.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vile Bekijk bericht
    Een Audi Q5 of X3 met wat opties kost minimum 10000 euro meer dan de duurste CX-5. Dat is echt appelen met peren vergelijken.
    Niet echt. Het zijn beide stads-SUVs en dus wel degelijk te vergelijken. Alleen zal uit die vergelijking inderdaad terrecht komen dat x duurder is.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Niet echt. Het zijn beide stads-SUVs en dus wel degelijk te vergelijken. Alleen zal uit die vergelijking inderdaad terrecht komen dat x duurder is.
    Een Q5, X3 en CX-5 stads-SUV's. Rare steden waar jij komt moet ik zeggen

Met alle respect maar een CX-5 is goed hoor, net zoals elke Mazda. Maar ze spelen in het VW-segment. Wat niet het Premium segment is. Wat je nu qua infotainment ziet, is wat Audi in 2012 had. Een stelvio, dat is Premium waardig (al is het infotainment ook niet top, maar andere zaken dan weer wel)
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Akkoord, ik zou ook eerder een CX-5 nemen. Maar je kan ze gewoon niet echt vergelijken. Vergelijk Mazda echter met bvb de SUV's van Franse merken of de meeste Japanse merken, en daar steken ze wel nogal fel boven uit.
    Ik vind ze toch eerder aan elkaar gewaagd.
    https://youtu.be/y12DClQtfnY

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |nfected Bekijk bericht
    Dat filmpje van Eriko is eigenlijk wel lachen. Dus niet willen toegeven dat de drive train eigenlijk Duits is. Maar dan later wel alles opsommen dat door BMW is gemaakt. Zelfs de automaat, de keuze weer gemaakt door BMW. Probeert hij daar hele uitleg over te doen dat dit de industrie standard is en hele opsomming van merken maar Toyota zit er niet bij. Maar Toyate controleert de bouten van een wagen en BMW niet.

Dus alle feiten wijzen naar BMW, dus gaan we maar en heel verhaal er bij verzinnen om toch maar iets anders te kunnen spinnen. Met al zaken die totaal niet te verifieren zijn.

Echt geloofwaardig dat filmpje.

En nee ik ben geen BMW rijder, zelfs geen Duits.

Het Aziatische fanboyisme druipt er even veel af zoals sommige BMW fans hier.

AL best dat de titel zegt dat dit de untold true story is anders zou niemand dit geloven

Sent from my LYA-L09 using Tapatalk
    Los van de geloofwaardigheid, gebrek aan fact checking, verificatie van wat er gezegd wordt, etc...is het dan in de verste verte de logica zelve dat Toyota niet zomaar om het even welk BMW blok onder Toyota badge laat verkopen?
    Zomaar en zonder eisen te stellen, onder welke vorm dan ook?

Daarvoor moet je toch geen fanboy zijn van zowel Deutche of Jap om te veronderstellen dat Toyota toch ergens een minimum aan kwaliteitseisen zou stellen voor dat nieuwe BMW blok?

Dan zal tijd zal wel uitmaken of da filmpie zever is of niet zeker.
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Daar ga je zeer kort door de bocht, en is trouwens pertinent onwaar. Het 2ar blok is niet onbesproken.
    En de opvolger het A25A is ook geen clean sheet, en zal nog meer besproken worden.
    1. al dat electronisch gedoe, is inderdaad geen garantie voor betrouwbaarheud, zelfs Toyota lijkt er niet aan te ontsnappen
    2. gezien de opgebouwde rep, haal je daar 1 motor reeks aan van Toyota, terwijl ik Toyotas algemene reputatie schetste als betrouwbare motorenbouwer.
    3. idem voor die nummer 1 spot van een BMW blok en top 2 top 10 vermeldingen, wat bewijst dat dan? Dat BMW algemeen gezien wel als de betrouwbare motorenbouwer moet gezien worden ofwa?

Weette, voor die ene 'niet onbesproken' Toyota blok dat je aanhaalt, kan men gemakkelijk een even 'niet onbesproken' bmw blok tegenover zetten.
    Voor die topspot/2 top tien vermeldingen van een bmw blok, kan men ongetwijfeld hetzelfde doen voor Toyota blokken.

Diezelfde Wards auto heeft in 2006, 07, 08, 09 de V6 in de IS 350 telkens in hun top 10 opgenomen, waarvan de winnaar in 2006.
    10 jaar terug allemaal weliswaar.

Of hoe relatief zo'n opsommingen werken.
    Want dat 'niet onbesproken' 2ar blok is blijkbaar ook een basis voor de succesvolle (in de states dan toch vooral, en hier voor wie hybride wilt rijden in dat segment) IS 300h hybride.
    Een combo die tot dusver zen degelijkheid heeft bewezen.
    In die lijst die jij aanhaalt, staat dan wel weer een betrouwbare hybride lexus krachtbron blijkbaar. (in de UX250h)

Wel volmondig akkoord met je high capacity high co uitstoot compentaar trouwens...

En dat filmpje is echt zeer wansmakelijk. Dat is gewoon plat fanboyisme en uw verhaal zo draaien om toch maar op de Aziatische borst te kunnen kloppen. Vertel gewoon hoe de vork echt in de steel zit en doe er niet flauw over. Al die albon zijn filmpjes zijn "kijk is hoe geweldig deze Aziaat is", "asian is da best!", ...
    Waar niks mis mee is, maar ga dan ook niet zulke filmpjes maken.
    Ook volledig mee akkoord.
    100%
    Overschot van gelijk.

Et alors?
    De Supra is een fanboy auto bij uitstek!

Nuff said eigenlijk.
    Logisch dat je dus zulke filmpjes zal tegenkomen, want stel je voor, een BMW blok in dé Jap car pur sang, the horror!

Is alsof men een Jap blok in een M model zou steken, men zou nogal wa commentaar krijgen van de fanboys in onze contreien kan ik me voorstellen.

En toppunt, ik zie dat wel gebeuren, gezien de huidige electrificatieronde wereldwijd, een BMW hybride M....met Toyota know-how en/of onderdelen?
    Gezien de concrete BMW-Toyota samenwerking op hybride vlak...not so far fetched at all.
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht

En toppunt, ik zie dat wel gebeuren, gezien de huidige electrificatieronde wereldwijd, een BMW hybride M....met Toyota know-how en/of onderdelen?
    Gezien de concrete BMW-Toyota samenwerking op hybride vlak...not so far fetched at all.
    De BMW hybrides zijn al met Toyota technologie
    Net zoals Toyota diesel motoren van BMW heeft gebruikt.

Dus een alliantie is er zeker, en al heel even. Wat ook normaal is als je wilt meedraaien in het huidige wagenklimaat. Je moet de krachten bundelen, constant het warm water opnieuw uitvinden is niet mogelijk.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    De BMW hybrides zijn al met Toyota technologie
    Net zoals Toyota diesel motoren van BMW heeft gebruikt.

Dus een alliantie is er zeker, en al heel even. Wat ook normaal is als je wilt meedraaien in het huidige wagenklimaat. Je moet de krachten bundelen, constant het warm water opnieuw uitvinden is niet mogelijk.
    De hybride van BMW werkt toch op een compleet andere techniek?

Toyota heeft veel ervaring in gewone hybrides. Maar in plug-ins, not so much.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Pagina 5 van 7 Eerste 1234567 Laatste

Regels voor berichten