Pagina 6 van 249 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Discussie: Sportieve hatchback

Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    En als je een 230 of 245 pk, net-niet-golf zoals sommige hem hier moemen chipped dan ben je op droog weer mss wel sneller, allebei rond 310pk maar gti lichter

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, Xone, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 500gb HDD // Xbox One 500gb // PS3 fat 200gb HDD // PSP 2001 |

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    En als je een 230 of 245 pk, net-niet-golf zoals sommige hem hier moemen chipped dan ben je op droog weer mss wel sneller, allebei rond 310pk maar gti lichter

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
    En als je de R chipped...

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)

Sportieve hatchback

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    En als je de R chipped...
    Dan gaat hij naar 350pk :P

Idem voor de clubsport trouwens. Daarom dat deze zo geniaal is. In basic vorm geeft de clubsport al niet veel prijs. Chipped dan komt de R zelfs niet close :P al rij je dan wel met een krankzinnige machine, 350pk naar voor dat is vragen om de bocht uit te gaan.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Best een fijne wagen die Clubsport. Ooit eens met kunnen rijden en dat viel niet tegen.
    Komende van 95pk is alles snel natuurlijk, maar voor het meeste van de tijd leek mij dat toch wel ruim voldoende. Al went het snel vermoed ik.

Het enige wat ik minder vond is dat het er een beetje opzichtig uitziet. Het had toch wat 'tuning-gehalte'.
    Al zeker met die witte lak in combinatie met zwarte en rode accenten.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Zo'n clubsport S is/was ook wel belachelijk duur voor een veredelde golf hé jongens
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Vorige zomer nog stoplichtsprintjes gedaan tegen ne Clubsport. Was gene slappe kak.
    "Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Kheb een paar maand geleden stoplichtsprintje gedaan tegen een Scirocco R. Was wel slappe kak, maar dat had eerder te maken met het feit dat ik achter het stuur van een RS6 zat
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    De R en Clubsport hebben beide een ander doelpubliek. De Clubsport is meer een trackcar voor op de baan, de R is een sportieve en comfortabele GT.
    De R wordt pas echt spectaculair als men hem gaat tunen, mede doordat deze zijn vermogen veel beter op de baan kan zetten.
    Giggity

Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    op de website van DVX en wat hij me persoonlijk zei zijn de Cupra en Golf R in stage 1 te tunen tot 370pk
    PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, Xone, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 500gb HDD // Xbox One 500gb // PS3 fat 200gb HDD // PSP 2001 |

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    De standaard bagger-turbo is dan wel binnen de kortste keren naar de vaantjes, als je de Cupra en de R wil gaan tunen ben je beter dat je genoeg budget voorziet voor een TTE of BOSS turbo met uitlaatlijn, sportkat en intercooler.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Vind dat persoonlijk allemaal vrij veel geld voor 'maar' een golf.
    Heb een kameraad die een scirocco heeft, met tuning, chippen, rijdt op bio-ethanol. Dik 300pk.

Heb daar ook al mee gereden, voelt -imo- wat goedkoop aan. Rijdt belachelijk hard (maar dan de oncomfortabele manier) en dat stuurt zonder veel gevoel. En rammelt dan wel wat ook.
    Had toen indertijd mijn 335i, toen ook wel gechipt. Reed veel beter, veel meer comfort, veel solider..en was dan nog sneller ook. Hebben die beiden occasie gekocht, evenveel betaald destijds.

Nieuw zal daar wel een prijsverschil opzitten. Maar was in dit geval dus niet zo. Heb mijn 335 verkocht, denk een 2000 eur op 'verloren'. Moest die scirocco in de verkoop gaan..denk niet dat dat nog heel veel waarde zal hebben.

*edit: plus het feit dat moest ik die 335 zo 'uitpersen', draaien die +600pk

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GADGET Bekijk bericht
    Vind dat persoonlijk allemaal vrij veel geld voor 'maar' een golf.
    Heb een kameraad die een scirocco heeft, met tuning, chippen, rijdt op bio-ethanol. Dik 300pk.

Heb daar ook al mee gereden, voelt -imo- wat goedkoop aan. Rijdt belachelijk hard (maar dan de oncomfortabele manier) en dat stuurt zonder veel gevoel. En rammelt dan wel wat ook.
    Had toen indertijd mijn 335i, toen ook wel gechipt. Reed veel beter, veel meer comfort, veel solider..en was dan nog sneller ook. Hebben die beiden occasie gekocht, evenveel betaald destijds.

Nieuw zal daar wel een prijsverschil opzitten. Maar was in dit geval dus niet zo. Heb mijn 335 verkocht, denk een 2000 eur op 'verloren'. Moest die scirocco in de verkoop gaan..denk niet dat dat nog heel veel waarde zal hebben.

*edit: plus het feit dat moest ik die 335 zo 'uitpersen', draaien die +600pk
    Tja, is dan ook geen vergelijk hé. Een Scirocco is een andere klasse dan een 3-serie en dan nog een 2.0 vs 3.0.

Een Scirocco staat dan ook nog op een oud chassis van een Golf V.

Een 335i is ook niet feilloos hoor. Er zijn ook heel wat die er problemen mee hebben/hadden.
    Giggity

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    ja, spreek niet over problemen of dergelijke. Die ken ik (zeer goed jammer genoeg ).
    Is bij alle wagens met meer/veel vermogen. Die worden steeds minder betrouwbaar tov de gewone versies.

op zich idd misschien niet het beste vergelijk, maar sindsdien ben ik toch niet meer zo enthousiast over die golfjes en aanverwanten.

In die categorie (wagens die best wel snel zijn maar eigenlijk ook weer niet, maar die wel betaalbaar zijn) zou ik enkel een focus RS of A45 AMG overwegen.
    Waarbij die AMG imo meer klasse uitstraalt itt tuning-gehalte.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GADGET Bekijk bericht
    ja, spreek niet over problemen of dergelijke. Die ken ik (zeer goed jammer genoeg ).
    Is bij alle wagens met meer/veel vermogen. Die worden steeds minder betrouwbaar tov de gewone versies.

op zich idd misschien niet het beste vergelijk, maar sindsdien ben ik toch niet meer zo enthousiast over die golfjes en aanverwanten.

In die categorie (wagens die best wel snel zijn maar eigenlijk ook weer niet, maar die wel betaalbaar zijn) zou ik enkel een focus RS of A45 AMG overwegen.
    Waarbij die AMG imo meer klasse uitstraalt itt tuning-gehalte.
    Vorige week zag ik een A45 met een vleugel op (geen idee of dit 1 of andere speciale versie was ofzo). Dan schiet het tuninggehalte wel onmiddelijk de hoogte in. Doet (naar mijn mening) volledig afbreuk aan het design van de wagen.

Ciamician's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Vorige week zag ik een A45 met een vleugel op (geen idee of dit 1 of andere speciale versie was ofzo). Dan schiet het tuninggehalte wel onmiddelijk de hoogte in. Doet (naar mijn mening) volledig afbreuk aan het design van de wagen.
    Ik ging net hetzelfde reply'en

Die gigantische wing is voor zover ik weet standaard op de A45.
    Doet er de wagen toch een beetje overstated uitzien.

Pagina 6 van 249 Eerste ... 23456789101656106 ... Laatste

Regels voor berichten