Discussie: Sportieve hatchback

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Serieuze walls of text hier miljaar.

Maar voor iemand die anderen beschimpt omdat ze weinig over F1 zouden kennen is de info die jij erover neerschrijft ook niet alles hoor.
    ik beschimp die niet omwille van een gebrek aan f1 kennis...
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

iTrader
    4 (100%)
    De meeste mensen hier zijn vrij objectief qua auto's hoor.
    Flatsix zijn comment was waarschijnlijk sarcastisch. Maar de Civic (en Honda in het algemeen) zijn niet specifiek superieur qua wegligging hoor. BMW, Ford en Mazda zijn de merken die daar beter bij horen.

En als je dan budget negeert is een type R echt niet even goed dan een RS3 of A45.

Honda is in België niet populair door de styling, en het feit dat in de meeste segmenten en betere wagens te vinden zijn voor hetzelfde budget. Een accord valt misschien nog mee, maar is gewoon niet beter dan een Mondeo, Mazda 6, Superb, ...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @E-riko, ik denk toch dat je de "/joke" van Flatsix niet goed hebt gezien.

Los van het feit dat de huidige Civic Type R gewoon verschrikkelijk lelijk is (en ik zeg niks over de techniek, want ben daar niet slim genoeg voor), je vraagt zelf om er geen fanboy battle van te maken, maar je gaat wel erg snel in de aanval in die paar posts moet ik zeggen.

Vind echt jammer hoe die Civic's zijn geëvolueerd qua look, ik ben geboren begin jaren 80, opgegroeid in de jaren 90, voor mij is dus de vergelijking een Civic Type R van de 1ste generatie en dan, tja....

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Buiten Kendl hebben we geen fanboys hier

Superdad misschien nog met Tesla
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    7 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Buiten Kendl hebben we geen fanboys hier

Superdad misschien nog met Tesla
    Ik vroeger Opel, maar 'k heb m'n leven gebeterd
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    ik beschimp die niet omwille van een gebrek aan f1 kennis...
    Bwah...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Over het moderne tijdperk, ik ben er zeker van dat je er niets van afweet, en als je het al volgt, dan wss enkel de 5 minuten durende hoofdpunten in Sporza, waarin men als F1 nieuws deelt dat Stoffel Vandoorne uitvalt door zijn falende Honda blok

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    @E-riko, ik denk toch dat je de "/joke" van Flatsix niet goed hebt gezien.

Los van het feit dat de huidige Civic Type R gewoon verschrikkelijk lelijk is (en ik zeg niks over de techniek, want ben daar niet slim genoeg voor), je vraagt zelf om er geen fanboy battle van te maken, maar je gaat wel erg snel in de aanval in die paar posts moet ik zeggen.

Vind echt jammer hoe die Civic's zijn geëvolueerd qua look, ik ben geboren begin jaren 80, opgegroeid in de jaren 90, voor mij is dus de vergelijking een Civic Type R van de 1ste generatie en dan, tja....
    tis inderdaad totaal niet op die manier overgekomen.

Ik ben vant zelfde bouwjaar, en was ook van van dat boxy design. Maar kan het vouwwerk vd nieuwe wel smaken.
    Onderhuids zijn ze nu wel weer ten goede geëvolueerd, qua onderstel en besturing.
    Wat in de huidige high tech age niet altijd evident bleek gebleken voor Honda.

Bwah...
    2 quotes over ne hele tekst.

soit, ik beschimpte hem/haar op basis van andere dingen dan f1 alleen, alleen pik je net dat, quote dan alles

Het worden dus toch zo'n discussies.

iTrader
    22 (100%)
    Waarom zou ik alles moeten quoten? Ik ben het niet eens met dat stuk icm onvolledige of foute F1 info daaronder, en ik kaart dat aan, jij vraagt waar je dat doet, ik toon het je. Ik antwoord dus gewoon op je vraag.

En ik weet niet direct wat je bedoelt met "zo'n discussies". Als je bedoelt dat mensen ingaan op wat je zegt, dan worden het inderdaad zo'n discussies. Lijkt me ook een beetje het doel van een forum

iTrader
    1 (100%)
    Waarom zou ik alles moeten quoten? Ik ben het niet eens met dat stuk icm onvolledige of foute F1 info daaronder, en ik kaart dat aan, jij vraagt waar je dat doet, ik toon het je. Ik antwoord dus gewoon op je vraag.

En ik weet niet direct wat je bedoelt met "zo'n discussies". Als je bedoelt dat mensen ingaan op wat je zegt, dan worden het inderdaad zo'n discussies. Lijkt me ook een beetje het doel van een forum
    Dank mij erop te wijzen, slaapwel

Pagina 235 van 235 Eerste ... 135185225231232233234235

Regels voor berichten