Discussie: Sportieve hatchback

iTrader
    7 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb hem vorige vrijdag gekocht maar ga hem pas inschrijven op 2 januari, kan eventueel wat interessanter zijn voor de restwaarde later, en op die paar weken komt het nu ook niet. Het geeft me dan ook de tijd om op 't gemak te kijken voor een set winterwielen en -banden.
    Eventjes off topic : de originele zomerbanden op de X-Trail zijn Goodyear Efficient Grip 225/55 R19. Voor winterbanden was ik aan 't kijken voor Goodyear Ultragrip Performance 225/60 R18 maar zou ik niet beter gewoon dezelfde maat nemen als de originele ? Zowel die 18 als 19 inchers zijn 225 breed, dus hetzelfde 'draagvlak', wat de 19 inchers voor zover ik weet niet nadeliger maakt dan de 18 inchers qua grip...
    Of zie ik dat verkeerd ?

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Eventjes off topic : de originele zomerbanden op de X-Trail zijn Goodyear Efficient Grip 225/55 R19. Voor winterbanden was ik aan 't kijken voor Goodyear Ultragrip Performance 225/60 R18 maar zou ik niet beter gewoon dezelfde maat nemen als de originele ? Zowel die 18 als 19 inchers zijn 225 breed, dus hetzelfde 'draagvlak', wat de 19 inchers voor zover ik weet niet nadeliger maakt dan de 18 inchers qua grip...
    Of zie ik dat verkeerd ?
    Draagvlak is identiek.
    Maar prijs en comfort is dat niet. Al zullen die 19 duimers ook wel nog voldoende hoog zijn.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    7 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Draagvlak is identiek.
    Maar prijs en comfort is dat niet. Al zullen die 19 duimers ook wel nog voldoende hoog zijn.
    Heb een offerte gekregen voor 1460 euro, TPMS sensoren en natuurlijk montage en balanceren inbegrepen, 18 inch versie. Meer dan 100 euro verschil zal 't waarschijnlijk niet zijn als ik dezelfde velg en band neem in 19 inch ?
    Comfort maakt niet zo heel veel verschil, neem ik aan. Is sowieso een comfortabele auto, en de zomerbanden zijn ook 19 inch...

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Heb een offerte gekregen voor 1460 euro, TPMS sensoren en natuurlijk montage en balanceren inbegrepen, 18 inch versie. Meer dan 100 euro verschil zal 't waarschijnlijk niet zijn als ik dezelfde velg en band neem in 19 inch ?
    Comfort maakt niet zo heel veel verschil, neem ik aan. Is sowieso een comfortabele auto, en de zomerbanden zijn ook 19 inch...
    Voor velg en banden?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    7 (90%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Voor velg en banden?
    Ja, offerte was met velgen en banden, merk Dezent. AEZ was ook nog een andere optie qua merk. Denk dat dat deftige merken zijn...

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Kan alleen maar aanmoedigen dat je doet wat je moet om gelukkig te zijn hoor.
    Hey wacht es, zijt gij nu Xtwl of niet? Dat fucking veranderen van nicknames hé, ik loop hier al sinds 2002 ofzo met de naam van de walgelijke parfumgeur van oude venten ik was toen 14, wel vreemd om te realiseren dat ge hier al meer dan de helft van uw leven actief zijt :o
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Hey wacht es, zijt gij nu Xtwl of niet? Dat fucking veranderen van nicknames hé, ik loop hier al sinds 2002 ofzo met de naam van de walgelijke parfumgeur van oude venten ik was toen 14, wel vreemd om te realiseren dat ge hier al meer dan de helft van uw leven actief zijt :o
    Ooooof... De oprichter van Tesla?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Pagina 220 van 220 Eerste ... 120170210216217218219220

Regels voor berichten