Pompi's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    hopelijk deze week de Skoda Octavia break ontvangen.
    Begin april besteld.
    Na 3j zonder bedrijfswagen (en wagen surtout) toch content da het komende winter niet met de fiets of de moto zal zijn.
    Life on the fastlane

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren op de configurator van onze leasemaatschappij gezien dat voor sommige merken de WLTP uitstoot gebruikt wordt om VAA te berekenen terwijl dat voor andere merken nog op basis van NEDC gebeurt. Wel een verrassing als je ineens een paar honderd euro meer VAA ziet dan je verwacht...

En vooral niet logisch dat er nu nog zoveel onduidelijkheid heerst, terwijl de auto's die nu besteld worden, naar alle waarschijnlijkheid in de laatste 1-2 jaar van hun lease al onder een nieuwe regeling zullen vallen.
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

iTrader
    0
    Een paar honderd euro meer per maand of op jaarbasis? :o

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SlashDotDash Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Een paar honderd euro meer per maand of op jaarbasis? :o
    In die configurator kwam het neer op een paar honderd euro meer per maand VAA maar daar lijkt me iets niet te kloppen. Maar een paar honderd euro per jaar extra VAA (waar je dus pakweg 50% van betaalt) zit er wel aan te komen, gezien de gemiddelde CO2 meting met 10 g/km stijgt.
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

iTrader
    0
    Mijn A4 Avant is in de garage. Een A3 sportback (1.4 TFSI meegekregen als vervangwagen).
    Best een aangename wagen. Voldoende vlot in dagelijks verkeer + lekker lange verhoudingen (vergeleken met een diesel). Voelt ook kwalitatief gebouwd aan, zeer solide middenconsole en dergelijke...
    Mocht precies wel wat meer geluidsisolerend zijn, zeker als hij op de staart getrapt wordt.

Standaardzetels zijn wel verschrikkelijk als je de sportzetels gewoon bent.

Al bij al zeker geen straf als vervangwagen!

iTrader
    22 (100%)
    Ik mag straks om mijn gerepareerde auto!
    Staat al stil van 10 augustus

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noctilucus Bekijk bericht
    Gisteren op de configurator van onze leasemaatschappij gezien dat voor sommige merken de WLTP uitstoot gebruikt wordt om VAA te berekenen terwijl dat voor andere merken nog op basis van NEDC gebeurt. Wel een verrassing als je ineens een paar honderd euro meer VAA ziet dan je verwacht...

En vooral niet logisch dat er nu nog zoveel onduidelijkheid heerst, terwijl de auto's die nu besteld worden, naar alle waarschijnlijkheid in de laatste 1-2 jaar van hun lease al onder een nieuwe regeling zullen vallen.
    Heeft met merk niets te zien.

De komende 2j wordt de NEDC 2.0 nog gebezigd op federaal vlak. En 't was nog een jaar (dus tot eind 19) op vlaams niveau.

Dus als die configurators daar nu al mee af komen ... fine, maar da's de feiten voor lopen.

P.S. Geloof er van wat je wil (ik alleszins ni vele) ... mor ons regeringske zegt toch altijd dat ze 'de belastingen op wagens via WLTP niet willen doen stijgen'.
    Dus ... dat zou betekenen dat er de komende 2j een fiscale berekeningsaanpassing zou moeten komen voor wanneer WLTP gebezigd wordt voor VAA.
    Laatst gewijzigd door ThekillingGoku; 18 september 2018 om 15:46

xTwL-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Ik mag straks om mijn gerepareerde auto!
    Staat al stil van 10 augustus
    Hehe, eindelijk zegt.

Pagina 221 van 221 Eerste ... 121171211217218219220221

Tags for this Thread

Regels voor berichten