scriptkiddie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    De CLA komt er ook als hybrideversie:

https://gocar.be/nl/autonieuws/spy-s...cedes-cla-phev

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vraag mij af of er argumenten tegen mij spreken als ik later eerder voor een Talisman/508 wil gaan.
    Aankoopprijs is bna identiek, onderhoud is veel goedkoper (vorig jaar 3x op onderhoud geweest en zat op +-2000€ zonder onvoorziene kosten. Volgens mij zou ik met die andere modellen rond 1000-1200€ zitten).
    Betrouwbaarheid ga ik volgens mij nooit last van hebben. 99% van mijn kms zijn snelweg, dus de wagens zien nooit af.
    Eventueel verzekering en taksen die hoger liggen.
    Niet echt, maar aan de anders wagens te zien vrees ik dat ze niet echt openstaan op grotere wagens te geven aan personeel.

Vragen mag altijd en kost je niks.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Vraag mij af of er argumenten tegen mij spreken als ik later eerder voor een Talisman/508 wil gaan.
    Aankoopprijs is bna identiek, onderhoud is veel goedkoper (vorig jaar 3x op onderhoud geweest en zat op +-2000€ zonder onvoorziene kosten. Volgens mij zou ik met die andere modellen rond 1000-1200€ zitten).
    Betrouwbaarheid ga ik volgens mij nooit last van hebben. 99% van mijn kms zijn snelweg, dus de wagens zien nooit af.
    Eventueel verzekering en taksen die hoger liggen.
    Ligt eraan hoe uw baas dat ziet natuurlijk. Als hij de bedenking maakt dat je 95% van uw verplaatsingen niks vervoert, en dat je die ruimte niet nodig hebt dan heeft hij een zeer valide punt.
    Maar het zal om aankoopprijs draaien. En als je onder of op zijn maximum budget blijft dan lijkt mij dat geen probleem te zijn.
    Onderhoud goedkoper, waar haal je dat? Is dat effectief gestaafd is louter een buikgevoel?

Betrouwbaarheid geen last van? Lees andere Waelvis zijn verhaal maar eens. Die mens dacht ook een nieuwe Peugeot te kopen en toch op zijn minst 3 jaar safe te zitten. Niks blijkt minder waar te zijn.

Ik kan u alvast zeggen dat hetgeen je nu hebt met u 1er, zoveel zorgeloze kilometers echt niet iets is dat wijd verspreid is hoor.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Niet echt, maar aan de anders wagens te zien vrees ik dat ze niet echt openstaan op grotere wagens te geven aan personeel.

Vragen mag altijd en kost je niks.

De grote speelt toch geen rol? Het gaat hem om de aanschafprijs lijkt me. Dat ze daar een limiet opzetten.
    Nu een 508 is niet goedkoper dan een 1-serie alvast
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    De grote speelt toch geen rol? Het gaat hem om de aanschafprijs lijkt me. Dat ze daar een limiet opzetten.
    Nu een 508 is niet goedkoper dan een 1-serie alvast
    Aankoopprijs is 1, maar als je iedereen dezelfde auto geeft en iemand krijgt ineens een ander, groter model. Gaat snel voor wrevel zorgen.
    Mensen zijn nu eenmaal een jaloers ras.

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Aankoopprijs is 1, maar als je iedereen dezelfde auto geeft en iemand krijgt ineens een ander, groter model. Gaat snel voor wrevel zorgen.
    Mensen zijn nu eenmaal een jaloers ras.

Het non-management personeel krijgt bijna altijd een golf (variant). Ik ben enkele jaren geleden ook met dat model begonnen en toen mijn wagen 211k km had, kwam onze HR af met de vraag ofk het zag zitten met een 1-reeks te rijden van de verkoper die ze net hadden buiten gesmeten (60k km toen).
    Ben de enige met een 1-reeks..laat staan een BMW. Sindsdien is mijn functie ook wat gewijzigd (verantwoordelijk over marketing van 1 vd 2 verkoopunits, terwijl ik als junior aangenomen ben)
    Daarmee dak mij luidop afvraag of ze mij terug een golf gaan geven.
    Ohja er is een secretaresse die al 20jr voor ons werkt en die rijdt in een peugeot rcz..maar dat is "geheim"...lol

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pieter3770 Bekijk bericht
    De 1 van BMW is de slechtste auto die ik gehad heb. Geradbraakt stapte ik daar altijd uit. Elk putteke een slag in je onderrug.
    Je hebt volgens mij met zeer weinig auto's gereden? Of opgegroeid in een Rolls Royce?
    Tenzij die 1-serie gigantische velgen had en sportonderstel, is dat echt geen wagen die het wegdek volledig doorgeeft aan je rug. Een A-klasse, A3, Golf... rijdt allemaal even hard.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    En waarom zou een 1er niet geschikt zijn voor kilometers te doen? In professioneel verband dan nog. Als uw functie nu is dat je niet veel gerief moet vervoeren, waarom zou je dan een wagen met grote koffer of afmetingen moeten hebben? Met 1m95 pas je daar evengoed in als in een 3. Ja je hebt geen ruimte om achteraan iemand achter u te vervoeren, maar is uw functie mensen op de achterbank vervoeren? En als je 1m75-1m85 bent dan kan je nog mooi achter jou mensen vervoeren. Dus daar zie ik geen probleem in.
    De 1 is wel geen snelweg cruiser. Dat was toch iets wat mij irriteerde aan de 1-serie waar ik toch jaren mee gereden heb.
    Door de gevoeligheid van het stuur moet je heel vaak bijsturen op de autosnelweg, minimaal maar bij lange ritten is het wel iets dat je merkt.
    Voor de rest mis ik die auto wel, dus ik ben er zeker niet negatief over.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Je hebt volgens mij met zeer weinig auto's gereden? Of opgegroeid in een Rolls Royce?
    Tenzij die 1-serie gigantische velgen had en sportonderstel, is dat echt geen wagen die het wegdek volledig doorgeeft aan je rug. Een A-klasse, A3, Golf... rijdt allemaal even hard.

De 1 is wel geen snelweg cruiser. Dat was toch iets wat mij irriteerde aan de 1-serie waar ik toch jaren mee gereden heb.
    Door de gevoeligheid van het stuur moet je heel vaak bijsturen op de autosnelweg, minimaal maar bij lange ritten is het wel iets dat je merkt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Maar dat heeft een 3 tot 8 ook hoor
    Dat is vrij karakteristieke voor een BMW dat de wagen wat zoekerig is en veel gevoel in het stuurwiel heeft.
    Pas op met de elektrische variant die je vindt op een 1 F20 en hoger is het al veel beter. Nuja beter, door software halen ze een stuk stuurgevoel eruit om mensen blij te maken in comfort en eco pro. In sport heb je wel meer stuurgevoel. Maar vroeger had je dan nog hydraulische ondersteuning en dan was de standaard qua stuurgevoel nog hoger.

Ik ervaar net dat stuurgevoel net als een groot pluspunt. Ik weet op elk moment wat mijn wielen aan het doen zijn. Bij veel wagens waar ik al mee gereden heb voel je dat totaal niet, en dat geeft een vals gevoel van veiligheid. Want je voelt dan pas dat er iets gaat mis is als uw wielen de grip verliezen.

Een veel gehoorde opmerking is ook dat het stuur veel kracht vereist om te draaien of de koppeling zwaar is. Ook dat kan je als voor en nadeel ervaren. Toen ik ging testrijden met een A4 trapte ik bijna de koppeling door de bodemplaat, en had ik in eerste instantie toch moeite om te voelen wanneer hij oppakte. Ook als je aan een stuur draait dat zodanig ondersteund en gedempt is dat je met uw pink kan draaien en hem 30 graden moet verdraaien om uw banden wat scheef te krijgen is hatelijk. Of dat je op de snelweg kort van links naar rechts trekt dat de wagen toch rechtdoor blijft rijden, hatelijk.

Het non-management personeel krijgt bijna altijd een golf (variant).
    En een golf variant is geen optie? Die is toch ruimer, een heel stuk. Dus dat is toch al goed?
    Je zegt zelf dat je al verwend bent door met een 1er te MOGEN rijden.
    Laatst gewijzigd door MrKend54l; Vandaag om 12:30
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 674 van 674 Eerste ... 174574624664670671672673674

Tags for this Thread

Regels voor berichten