FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik heb tot op de dag van vandaag (40k kilometers) nog geen A4 Avant in mijn blauw gezien die ook chrome dakrails/vensteromlijsting had. Wél al eens een A4 Berline met vensteromlijsting in het zwart.

Mijn wagen ziet er langs buiten ook veel sjieker uit dan hij eigenlijk is uitgerust.

Gonzo the Great's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trigun Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    XC40 vs Q3
    Ik heb nu een 5k km met een XC40 D3 automaat.

De armsteun heb ik er uitgevezen, ik ben 1m99, en dan duwt dat je schouder omhoog ipv confortabel te zijn.

Ik heb mijn 120d nog niet gemist, buiten de zijdelingse steun van die bmw sportzetels. Ik had de indruk dat de Harman Cardon daarin nog iets beter bonkte, maar kan een gedacht zijn wegens kleiner en subwoofer op andere plaats

Het infotainment is wel minder handig inderdaad, ofwel nog een aanpassing van mij. Spraak voor navigatie lukt (maar gebruik ik toch niet, eerder Waze) maar om 1 van de 3000 mp3kes op mijn USB stick naar boven te halen is ofwel het systeem te dom of broebel ik te hard. Maar nu ik alle titel tags in de mp3s heb aangepast dat ze uitvoerder + titel bevatten, en dan wat speellijsten heb gemaakt is dat ook ok. Maar het kon beter. Gebruik je spotify ofzo heb je daar misschien geen last van.

Al bij al zeer handige wagen. En gaat ok vooruit, maar als je hem op de staart trapt is hij wel wat luid. Maar in het verkeer van vandaag brengt optrekken gelijk ne zot toch niks op, en dan is de comfortabele rijstijl waar dit meer toe uitnodigt wel aangenaam.

Q3 kon ik toch niet kiezen, bij mij waren de 2 overgebleven kandidaten xc40 en 318d.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonzo the Great Bekijk bericht
    Q3 kon ik toch niet kiezen, bij mij waren de 2 overgebleven kandidaten xc40 en 318d.
    Bizar wel, voor het budget van een 318d kan je bij ons een XC60 nemen. Niet zoveel opties weliswaar

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Natuurlijk niet, zo extreem hoeft dat ook niet. Maar 1 of 2 klikjes verschil is qua hellingshoek zeer subtiel, maar scheelt wel in zithouding/comfort.
    Wacht, jij rijdt toch A6? Die heeft toch helemaal geen in hoogte verstelbare armleuning?

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Wacht, jij rijdt toch A6? Die heeft toch helemaal geen in hoogte verstelbare armleuning?
    Hellingshoek is verstelbaar.
    Was ook zo op mijn vorige en op de A4 B8.

Renegadexxripxx's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht
    Bizar wel, voor het budget van een 318d kan je bij ons een XC60 nemen. Niet zoveel opties weliswaar
    Even gekeken bij volvocars daar spreken ze voor een XC60 over : Tijdelijke aanbieding voor professionelen
    Vanaf € 379,18/maand* excl. btw

https://www.volvocars.com/nl-be/modellen/gamma/xc60

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Hellingshoek is verstelbaar.
    Was ook zo op mijn vorige en op de A4 B8.
    Die 'ongesloten middenconsole' was bij mij een van de argumenten tégen de A5 indertijd. Armsteun allemaal goed & wel, maar ik heb het liever zoals BMW het doet nl. dat de midden een 'afgesloten' opslagruimte is t.o.v. de armsteun die zweeft boven een open vuilbak bij de A5.
    Momenteel zit daar bij mij wel een en ander in, maar 't zou geen zicht zijn vind ik als dat daar gewoon allemaal los ligt.

Verstelbare 'comfort armsteun' was weliswaar WEL een optie toen op de A5. Wss nog altijd.

Op de A5 was de armsteun in de deur bv. ook véél te laag. Ik zit met m'n zetel bij de meeste wagens zo goed als op 't laagste & ik kon nog steeds m'n linker arm niet deftig rusten op de armsteun v/d deur + stuur vast houden. Dit stak mij nog harder tegen dan de middensteun trouwens.

En voor de midden ... vroeger, in m'n 3 (manual), lag ik voornamlijk steeds met m'n arm op de middensteun, met m'n hand bovenop de schakelpook.
    Nu is dat niet meer het geval (gezien het een automaat is).

Gezien ik echter telkens met m'n stoel redelijk laag moet gaan is dit nog nooit een issue gebleken (dat dit te laag zou zijn of zoiets).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Maandag is mijn bestelling eindelijk doorgekomen voor mijn a klasse stock wagen!
    De verkoper zei dat het ongeveer 2 weken gaat duren voor ik de auto krijg. Hopelijk wat sneller want wil er wat mee genieten tijdens mijn vakantie volgende week!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

Gonzo the Great's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht
    Wij moeten ook naar CO2 zien. Modellen boven de 120 staan niet in de lijst, en moet je een uitzondering vragen. Buiten X1 zitten de meeste monovolumes en SUV's daarboven, maar indien niet overdreven mag dat dan wel. Een collega (die vaak veel materiaal mee moet nemen) rijdt met een Espace rond, dat zit ook rond de 130 CO2, dus ik verwachtte wel dat het ging mogen.

Dus zou best kunnen dat een XC60 ook nipt paste zoals je zegt. Audi en VW liggen er nog steeds uit sinds dieselgate bij ons.

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Wat is het verhaal achter dit type wagens? Quasi nieuw maar toch tweedehands
    https://bmwpremiumselection.be/nl/vo...330_18018.html
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

Pagina 669 van 669 Eerste ... 169569619659665666667668669

Tags for this Thread

Regels voor berichten