iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wel ... Mijn zetels klappen wel neer maar hoogte zijde natuurlijk wel kwijt door de batterijen. Daar kunt ge ni rond.

Maar in die (eerder uitzonderlijke) gevallen krijg ik die stofzuiger wel perfect op de achterbank gezet (me handdoek of zoiets ter bescherming van het leer).

Lang EN hoog ... Jah. Dan moet een camionette regelen.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
    Ja hij is toen uiteindelijk op iemand zijn schoot thuis geraakt. Maar echt handig is het natuurlijk niet. Zeker niet omdat het hier om een optie gaat die de fabrikant quasi gratis standaard zou kunnen aanbieden.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Ja hij is toen uiteindelijk op iemand zijn schoot thuis geraakt. Maar echt handig is het natuurlijk niet. Zeker niet omdat het hier om een optie gaat die de fabrikant quasi gratis standaard zou kunnen aanbieden.

Ik ben altijd al alleen geweest om allerhande zulke dingen te halen. Dus dan is de achterbank vrij e.

En de beperkingen in hoogte ... Da wist ik op voorhand e. Maar keuze wagen laten af hangen van een uitzonderlijke situatie is te zot voor woorden. Dan moest ik nu met nen VW Transporter rond bollen of zoiets.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht
    Ik ben altijd al alleen geweest om allerhande zulke dingen te halen. Dus dan is de achterbank vrij e.

En de beperkingen in hoogte ... Da wist ik op voorhand e. Maar keuze wagen laten af hangen van een uitzonderlijke situatie is te zit voor woorden. Dan moest ik nu met nen VW Transporter rond bollen of zoiets.

Ik zou er ook niet specifiek een andere wagen voor kopen voor ik ben eerder van het principe om een (of meerdere) auto te kopen die heel goed is in 1 ding ipv een auto die niet slecht is in verschillende dingen .

Maar het is een optie van een paar 100 euro, en dat zou ik persoonlijk altijd aanvinken.

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik zou er ook niet specifiek een andere wagen voor kopen voor ik ben eerder van het principe om een (of meerdere) auto te kopen die heel goed is in 1 ding ipv een auto die niet slecht is in verschillende dingen .

Maar het is een optie van een paar 100 euro, en dat zou ik persoonlijk altijd aanvinken.

Oh yeah. No doubt. Zelfs zonder de beperkingen van de hybride koffer zou ik dit 100% van de tijd aanvinken.

Was ook optie op mijnen 3 bv.
    Op 5 jaar tijd mss 5 keer gedaan of zo maar dat maakt het de moeite voor wat de meerkost 'maar' is.

Da was wel een aparte optie. Geen optie pakket van 3K.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Bij BMW is dat niet anders, collega heeft tot zijn grote ergernis 3 jaar met een vaste achterbank rondgereden in zijn 3 sedan. Optie niet aangevinkt en er van uitgegaan dat zoiets wel standaard zou zijn.
    Troost u, bij de huidige generatie 3-reeks (G20) hoort een neerklapbare achterbank in 40:20:40 verhouding bij de standaarduitrusting.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bramstep Bekijk bericht
    Welk budget heb je? Eventueel een Ford Mondeo break. Vind ik persoonlijk veel waar voor het geld (vooral de ruimte).
    Geen Ford toegelaten door de car policy ..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Lol, heb toevallig net dezelfde wagens gehad. Eerst Golf 7 Variant 1.6tdi en dan de 116ed.
    Voor mij (heb enkel vriendin, geen kinderen en rijd 70k km/jaar) is de 116ed veruit beter. Het stuur is directer, soepelere motor...en achterwielaandrijving. Je kan er rapper onnozel mee doen dan de Golf.
    De golf had voor die prijs wel meer opties: adaptieve cruisecontrol, zelf parkeren ed. Anderzijds waren 5 versnellingen echt not done in deze tijd. Die motor loeide super hard op de snelweg.
    Qua vering was de Golf wel leuker op de snelweg, maar qua fun op secundaire wegen is de 116ed wel fijner. en die 116pk in de bmw voelde veel feller aan dan in de Golf.

Maar laten we eerlijk zijn, er zijn betere auto's voor dat geld.
    Mocht nu een nieuwe wagen mogen kiezen zou ik volgende opties nemen:
    - Indien comfort primeert: Renault Talisman
    - Indien fun primeert: Mazda 3
    Geen Renault en Mazda toegelaten ..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElStino Bekijk bericht
    Ik heb een recente BMW X1 (1.8d) als bedrijfswagen, mijn bevindingen:
    + Leuk rijgedrag
    + Kofferruimte
    - Ik kan je afraden het panoramisch dak te nemen. Dit zorgt voor redelijk veel, en vervelend, wind-geruis.

Moest ik vandaag opnieuw kunnen kiezen, zou ik dadelijk opnieuw voor de X1 gaan, maar dan met een andere optie ipv het panoramisch dak.
    Ok, voor het panoramisch dak is er toch geen budget
    Jij hebt dus niet teveel last van rijgeluid? Misschien had mijn demowagen goedkope banden gemonteerd.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jackerath Bekijk bericht
    Troost u, bij de huidige generatie 3-reeks (G20) hoort een neerklapbare achterbank in 40:20:40 verhouding bij de standaarduitrusting.
    De basisprijs zal waarschijnlijk dan ook hoger zijn neem ik aan.

In ieder geval als je een duitser wil bestellen is het nooit niet slecht om de optielijst grondig uit te pluizen, kwestie dat je niet voor verrassingen komt te staan en dat ze u een wagen afleveren zonder achterlichten of zijspiegels om maar iets te noemen

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    De basisprijs zal waarschijnlijk dan ook hoger zijn neem ik aan.

In ieder geval als je een duitser wil bestellen is het nooit niet slecht om de optielijst grondig uit te pluizen, kwestie dat je niet voor verrassingen komt te staan en dat ze u een wagen afleveren zonder achterlichten of zijspiegels om maar iets te noemen
    Zaken zoals hill hold en elektrische inklapbare spiegels zijn nog altijd opties bij Audi en BMW

Je vraagt je werkelijk af waarom ze dat doen. Zijn beide opties van 150€. Iedereen die een beetje snugger is neemt dat, het niet leveren maakt geen drol uit, dus maak dat gewoon standaard. Zijn zo van die rare kronkels die je totaal niet begrijpt.

Is trouwens niet enkel bij de Duitse premium. Bij de goedkopere merken zitten ook zo van die kronkels. Zoals bepaalde opties die enkel maar gekozen kunnen worden in de hogere trims. Maar het voordeel is daar wel dat je bij het kiezen van een hogere trim ook een hele meuk standaard krijgt.

Mazda is daar wel sterk in. Skycruise kiezen en de enige vinken die je kan zetten is voor kleur, velgen en pano dak.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Zaken zoals hill hold en elektrische inklapbare spiegels zijn nog altijd opties bij Audi en BMW

Je vraagt je werkelijk af waarom ze dat doen. Zijn beide opties van 150€. Iedereen die een beetje snugger is neemt dat, het niet leveren maakt geen drol uit, dus maak dat gewoon standaard. Zijn zo van die rare kronkels die je totaal niet begrijpt.

Is trouwens niet enkel bij de Duitse premium. Bij de goedkopere merken zitten ook zo van die kronkels. Zoals bepaalde opties die enkel maar gekozen kunnen worden in de hogere trims. Maar het voordeel is daar wel dat je bij het kiezen van een hogere trim ook een hele meuk standaard krijgt.

Mazda is daar wel sterk in. Skycruise kiezen en de enige vinken die je kan zetten is voor kleur, velgen en pano dak.
    Ik heb in mijn eerste auto de spiegels nog zelf omgebouwd naar elektrische spiegels. Motor en bedrading zat volledig klaar, moest enkel aansluiten een een schakelaar uit een schademodel gaan vissen. Gebeurt echt al heel lang dat ze geld vragen voor dingen die ze eigenlijk gratis kunnen doen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht

Het zal waarschijnlijk wel allemaal te maken hebben met winstmaximalisatie, de productiekost van zo'n optie wel of niet inbouwen is zowat nihil, dus als ze daar een extra 150€ voor kunnen vangen is dat een mooi bedrag op een totaal van een paar miljoen verkochte wagens. En omdat het een premium wagen is met een stevig prijskaartje zal de klant die extra 150€ al sneller door de vingers zien.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik heb in mijn eerste auto de spiegels nog zelf omgebouwd naar elektrische spiegels. Motor en bedrading zat volledig klaar, moest enkel aansluiten een een schakelaar uit een schademodel gaan vissen. Gebeurt echt al heel lang dat ze geld vragen voor dingen die ze eigenlijk gratis kunnen doen.

Wat ook logisch is. Overal dezelfde kabelboom en kabels trekken is veel sneller en efficiënter. De fiches niet aansluiten is ook geen werk.

Ik zou niet zeggen dat ze het gratis kunnen. Want spiegels met een motor in zullen wel duurder zijn. Maar het zal ook geen gigantische meerprijs zijn, als in geen 150€
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauw Bekijk bericht
    Ok, voor het panoramisch dak is er toch geen budget
    Jij hebt dus niet teveel last van rijgeluid? Misschien had mijn demowagen goedkope banden gemonteerd.
    Overmatig rijgeluid is me nog niet opgevallen, dus daar heb ik geen last van. Maar dat komt misschien door het overheersende geluid van het panoramisch dak

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)

Ik heb nog de chance gehad dat ik op mijn eerste wagen zelf cruise control heb kunnen activeren. Andere schakelaar gaan halen op ebay voor 15/20 euro en activeren in op-com en was gedaan op 15 min :')

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nieuwe BMW 318iA Touring (156pk) met Business Pack Plus (dus grote gps, apple carplay, wireless charging, dab, 3-zone clima, spiegelpacket, parkeerassistent, camera, etc, etc), Sensatec sportzetels, zetelverwarming, sportstuur met schakelpeddels, interieur sfeerverlichting, automaat, andere velgen dan de standaard.

OF

Audi Q3 Sportback 35 TFSI (150 pk) met ongeveer dezelfde opties als de Beemer.

Twee totaal verschillende modellen.

Wie kiest wat, en waarom?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

DwightSchrute's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Complete leek hier.

Ik ben op zoek naar een bedrijfswagen om elke dag een 90 minuten in te vertoeven.

Mijn oog is gevallen op volgende 2 auto's:
    Mercedes A & BMW 1

Nu loop ik vooral vast bij het kiezen tussen Diesel of Benzine ... Waarschijnlijk een veelgestelde vraag maar ook een vraag waar nogal vaak uit een standpunt wordt gekeken die voor mij minder belangrijk is. Het mag egoïstisch lijken maar de prijs van de diesel of benzine is me onbelangrijk aangezien ik een tankkaart heb. Wat wel belangrijk voor me is, is belastingen die ik erop betaal, het rijcomfort en plezier die ik eraan beleef. Alsook andere zaken waar ik op dit moment onwetend over ben. Alle tips zijn welkom. Ik zag dat de PK's bij een benzine ook een stuk hoger lagen, hoe kan dit uitgelegd worden ?

Groeten
    I'm not superstitious ... but I'm a little stitious.

Glory Glory Man United!

Tags for this Thread

Regels voor berichten