iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Goed,

Testrit gedaan met de Skoda Superb iV.
    Zeer bizar dat electrisch rijden
    Voor de rest niet echt 'mijn' wagen. Deining van de vering wanneer je over een hobbel/vluchtheuvel rijdt, is mij wat te veel. Afwerkingsniveau was best OK, maar na 1 minuut hoorde ik al iets rammelen achter de virtual cockpit.
    Dus ondanks een zeer voordelige VAA voor deze Superb, en een goeie uitrusting, ga ik uiteindelijk toch voor de Audi Q3 Sportback 35 TFSI automaat die ook wel goed uitgerust is.
    (ben na de skoda testrit onmiddellijk een Q3 Sportback gaan testrijden)

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trigun Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Goed,

Voor de rest niet echt 'mijn' wagen. Deining van de vering wanneer je over een hobbel/vluchtheuvel rijdt, is mij wat te veel. Afwerkingsniveau was best OK, maar na 1 minuut hoorde ik al iets rammelen achter de virtual cockpit.
    Dus ondanks een zeer voordelige VAA voor deze Superb, en een goeie uitrusting, ga ik uiteindelijk toch voor de Audi Q3 Sportback 35 TFSI automaat die ook wel goed uitgerust is.
    Die zachte vering is wel typisch aan de Superb. Ik vind dat wel aangenaam, maar is persoonlijk.

Maar congrats met de Q3!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Plecotus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldvinc Bekijk bericht
    W00t! Wagen is geleverd en nummerplaat is ook al in orde. Documenten moeten gewoon nog toekomen bij de dealer.Ophalen zal dinsdag 21/01 gebeuren
    Originele leverdatum was 7 februari maar het zal dus vroeger zijn. Ik ga er nog mee kunnen rijden voor ik op verlof ga.
    Hier idem! Dinsdag eindelijk collectie dag!
    Staat al sinds voor Kerstmis klaar in de garage maar door vakantie kan ik er nu pas achter gaan...

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Goed,

Is dat niet de opzet van die wagen zo een zeer zachte vering afleveren om de wagen heel erg op een boot te doen lijken?
    Er staat ook geen stuur in die wagen, maar een roer!

Zo een Q3 is wel een totaal andere wagen natuurlijk. Maar dat is allesbehalve slecht!

Wat voor opties heb je allemaal?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minimo Bekijk bericht
    Enkele vragen ivm bedrijfswagen.
    Bij mijn huidige WG heb ook nooit een nieuwe mogen bestellen.
    Ik ga beginnen bij een nieuwe WG binnen 5 weken. Ik heb een leasebudget van 605 EUR inc. BTW., excl, tanken, 4j.
    Hoe gaat dit in zijn werk? Ik zal offertes moeten aanvragen bij garages etc.
    Maar hoe weet ik tot welk budget/.. ik kan gaan? Weet ik op voorhand welke modellen tot dit budget behoren?
    Zoals berenod al vermeldde is het aantal km/jaar belangrijk. Voor de rest kan je naar een garage gaan, een goede verkoper kan je een offerte samenstellen die in de richting van het budget ligt. Wat merken/modellen betreft kan je eens aan je nieuwe baas, of collega's vragen (indien de collega's hetzelfde budget hebben).

Eventueel kan je op directlease.be een grove (!) indicatie krijgen van welke modellen je kan leasen. Maar dan moet je de parameters (4j en aantal km) juist zetten, en ik denk dat de prijs dan excl BTW en brandstof is (voor 605 incl BTW zou het dus rond de 500 excl BTW moeten zijn). Maar dat is dus maar een hele ruwe schatting, aangezien je bedrijf met andere leasemaatschappijen kan samenwerken.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minimo Bekijk bericht
    Enkele vragen ivm bedrijfswagen.
    Bij mijn huidige WG heb ook nooit een nieuwe mogen bestellen.
    Ik ga beginnen bij een nieuwe WG binnen 5 weken. Ik heb een leasebudget van 605 EUR inc. BTW., excl, tanken, 4j.
    Hoe gaat dit in zijn werk? Ik zal offertes moeten aanvragen bij garages etc.
    Maar hoe weet ik tot welk budget/.. ik kan gaan? Weet ik op voorhand welke modellen tot dit budget behoren?
    Mijn vriendin heeft nu net ook een nieuwe job met bedrijfswagen. Het gaat om operationele lease van 4 jaar met budget van 550 excl btw. Al enkel offertes gedaan o.a bij BMW en Skoda. Bijvoorbeeld voor een Skoda Scala volledig uitgerust met alle packs zitten we na korting aan 22450 euro excl btw. De leasing maatschappij zette dit om naar een maandelijks budget van 593 euro excl btw en exclusief haar tankkaart. Vrees dus dat je voor 600 euro incl btw niet veel moet verwachten. Natuurlijk te zien wat voor lease het is en bij wat voor leasing bedrijf je zit.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Is dat niet de opzet van die wagen zo een zeer zachte vering afleveren om de wagen heel erg op een boot te doen lijken?
    Er staat ook geen stuur in die wagen, maar een roer!

Zo een Q3 is wel een totaal andere wagen natuurlijk. Maar dat is allesbehalve slecht!

Wat voor opties heb je allemaal?

Voor de Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic, heb ik deze opties:

- Business Pack
    - MMI Touch Plus
    - Virtual Cockpit Plus
    - Buitenspiegels electr. verstelbaar en inklapbaar
    - Audi Sound System
    - Audi Phone box light (draadloos opladen)
    - Achteruitrijcamera
    - Adaptieve Snelheidsregelaar (incl. traffic jam assist)
    - Ergonomische sportzetels in stof
    - Comfort key (keyless entry en wagen starten met start-knop, ipv een old-school sleutel in het contact te moeten draaien)
    - Dab+
    - Park assist
    - Audi Smartphone Interface (voor de Apple carplay)

Enkel het stoffen interieur stoort me wat. Eventueel ga ik nog voor business plus en ga ik boven budget voor de semi lederen/pur zetels maar heb ik wel zetelverwarming bij.

Alternatief is nog steeds de Audi A4 Avant Advanced 35 TFSI S-Tronic met Business Pack Plus, sportzetels en Apple Car play. Maar dan mis ik wel de traffic jam assist, wireless charging, audi sound system, comfort key, dab+ en park assist.

Momenteel heb ik een A4 Avant van 2015. Dus de B8, nog het oude model, dus ook al zou ik opnieuw voor een A4 kiezen, het blijft een grote upgrade.
    ''Maar je ging toch een Q3 Sportback nemen??'' .....Jaah, maar ik kom er net achter dat die A4 dus ook wel in budget past (met wat opleg)

Wat een luxeproblemen toch! :-)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Woensdag kan ik gaan tekenen voor de nieuwe wagen.

Mercedes C 180 9G-Tronic Advantgarde (int+ext)
    Break

Can’t wait

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor de Q3 Sportback 35 TFSI S-Tronic, heb ik deze opties:

- Business Pack
    - MMI Touch Plus
    - Virtual Cockpit Plus
    - Buitenspiegels electr. verstelbaar en inklapbaar
    - Audi Sound System
    - Audi Phone box light (draadloos opladen)
    - Achteruitrijcamera
    - Adaptieve Snelheidsregelaar (incl. traffic jam assist)
    - Ergonomische sportzetels in stof
    - Comfort key (keyless entry en wagen starten met start-knop, ipv een old-school sleutel in het contact te moeten draaien)
    - Dab+
    - Park assist
    - Audi Smartphone Interface (voor de Apple carplay)

Enkel het stoffen interieur stoort me wat. Eventueel ga ik nog voor business plus en ga ik boven budget voor de semi lederen/pur zetels maar heb ik wel zetelverwarming bij.

Alternatief is nog steeds de Audi A4 Avant Advanced 35 TFSI S-Tronic met Business Pack Plus, sportzetels en Apple Car play. Maar dan mis ik wel de traffic jam assist, wireless charging, audi sound system, comfort key, dab+ en park assist.

Momenteel heb ik een A4 Avant van 2015. Dus de B8, nog het oude model, dus ook al zou ik opnieuw voor een A4 kiezen, het blijft een grote upgrade.
    ''Maar je ging toch een Q3 Sportback nemen??'' .....Jaah, maar ik kom er net achter dat die A4 dus ook wel in budget past (met wat opleg)

Wat een luxeproblemen toch! :-)
    Mss een tip (Ik heb zelf een A4 35TFSI S -Tronic, ook met Q3 gereden): Kruis de optie Hill Assist aan, kost amper 100 € en wordt door mij als functioneel en aangenaam ervaren, indien het niet bevalt zet je deze gewoon uit.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arno Verdoodt Bekijk bericht
    Mijn vriendin heeft nu net ook een nieuwe job met bedrijfswagen. Het gaat om operationele lease van 4 jaar met budget van 550 excl btw. Al enkel offertes gedaan o.a bij BMW en Skoda. Bijvoorbeeld voor een Skoda Scala volledig uitgerust met alle packs zitten we na korting aan 22450 euro excl btw. De leasing maatschappij zette dit om naar een maandelijks budget van 593 euro excl btw en exclusief haar tankkaart. Vrees dus dat je voor 600 euro incl btw niet veel moet verwachten. Natuurlijk te zien wat voor lease het is en bij wat voor leasing bedrijf je zit.
    Vind dat toch wel een hele stevige leaseprijs voor een Scala. Ik weet niet welke leaseformule je hebt maar aan die maandelijkse prijs betaal je op 4 jaar tijd een stuk meer af dan de wagen zelf kost.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kisho Bekijk bericht
    Woensdag kan ik gaan tekenen voor de nieuwe wagen.

Mercedes C 180 9G-Tronic Advantgarde (int+ext)
    Break

Can’t wait
    Mooi, maar ik snap niet dat je nog kiest voor een bejaard model... Dat interieur was al verouderd bij introductie 5j geleden...

Exterieur is in bepaalde trims wel nog steeds om van te smullen

iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door contextbinder Bekijk bericht
    Mss een tip (Ik heb zelf een A4 35TFSI S -Tronic, ook met Q3 gereden): Kruis de optie Hill Assist aan, kost amper 100 € en wordt door mij als functioneel en aangenaam ervaren, indien het niet bevalt zet je deze gewoon uit.
    Is in feite een optie die standaard moet zijn. Ik zou persoonlijk niet meer zonder kunnen.

De keuze voor een stoffen interieur is persoonlijk. Leder is wat sjieker natuurlijk. Maar lang niet altijd beter. Maar dat is een afweging die je zelf moet maken. Alcantara zou altijd mijn voorkeur genieten.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht
    Mooi, maar ik snap niet dat je nog kiest voor een bejaard model... Dat interieur was al verouderd bij introductie 5j geleden...

Exterieur is in bepaalde trims wel nog steeds om van te smullen
    Mercedes is inderdaad wel toe aan een nieuw design voor hun D segmenters. Zo’n ipad op het dashboard met randen van 3cm was misschien aanvaardbaar 5j geleden maar zou voor een premium wagen toch niet meer mogen. Geldt eveneens voor de GLC.

Persoonlijk zou ik momenteel de GLA prefereren boven een C of GLC. Een interieur dat terug mee kan met de tijd en op het autosalon best wel verrast hoeveel ruimte je hebt achterin. Zeker voor een wagen die gebaseerd is op een kleine A klasse.

iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Mercedes is inderdaad wel toe aan een nieuw design voor hun D segmenters. Zo’n ipad op het dashboard met randen van 3cm was misschien aanvaardbaar 5j geleden maar zou voor een premium wagen toch niet meer mogen. Geldt eveneens voor de GLC.

Persoonlijk zou ik momenteel de GLA prefereren boven een C of GLC. Een interieur dat terug mee kan met de tijd en op het autosalon best wel verrast hoeveel ruimte je hebt achterin. Zeker voor een wagen die gebaseerd is op een kleine A klasse.
    De C loopt dan ook een generatie achter.
    De facelift is wel al een serieuze verbetering. Maar de opbouw van het dash is inderdaad wel voorbijgestreefd.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Vind dat toch wel een hele stevige leaseprijs voor een Scala. Ik weet niet welke leaseformule je hebt maar aan die maandelijkse prijs betaal je op 4 jaar tijd een stuk meer af dan de wagen zelf kost.
    Wel het is operationele lease, dus inclusief verzekering en onderhoud, etc.. Het leasing bedrijf is ALD automotive. Ik vind het persoonlijk ook veel geld voor een Scala.. Je had dan eens de budgetten voor BMW 1 en X1 moeten zien...

Pagina 638 van 675 Eerste ... 138538588628634635636637638639640641642648 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten