Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Bakken zijn voor snobs, flessen voor wannebe's maar echte helden drinken uit blik

Maar on topic hoeveel keer gebeurdt het dat je echt de koffer maximaal moet beladen. Als dat echt het grootste probleem is dat je ziet bij een wagen koop je dan niet beter een bestelwagen?
    Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
    Dat is het probleem dat ik een bestelwagen heb, dus elke koffer voelt klein aan

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ge hebt ook van die mensen met een gigantische koffer en het grootste dat ze meenemen is een 14" laptop.
    HUSKE gaat volgende keer voor een kleinere auto, ben wel gecharmeerd van de huidige BMW 1 en 3 .

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Ge hebt ook van die mensen met een gigantische koffer en het grootste dat ze meenemen is een 14" laptop.
    HUSKE gaat volgende keer voor een kleinere auto, ben wel gecharmeerd van de huidige BMW 1 en 3 .
    Dat noem ik geen kleine koffer ze. Dit is een kleine koffer:

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Alpine A110, love it!

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het gaat erom wat de buitenwereld denkt eh. Iedereen denkt dat mijn Arteon een piepkleine koffer heeft, terwijl als de zetels platliggen je mijn fiets niet ziet liggen bij wijze van spreken..
    Sinds ik van een break naar een sedan ben geweest heeft niemand meer gevraagd om te helpen met iets te verhuizen. Ideaal .

gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Het gaat erom wat de buitenwereld denkt eh. Iedereen denkt dat mijn Arteon een piepkleine koffer heeft, terwijl als de zetels platliggen je mijn fiets niet ziet liggen bij wijze van spreken..
    Sinds ik van een break naar een sedan ben geweest heeft niemand meer gevraagd om te helpen met iets te verhuizen. Ideaal .

De reden waarom ik een kleine wagen wil.
    Vroeger met de break "kun je helpen dit mee te verhuizen", "kan je ons naar daar brengen" etc.
    Ook onlangs de bomma die mee wou met ons nr een familiefeest. Ze is slechte te been en heeft een rolstoel, heeft ne pamper aan, kan zichzelf niet meer wassen,...
    Ik moet er geen tekening bij maken hoe erg die soms kan rieken..
    Beetje grof, maar dan denk ik echt "awel blij dat ik een kleine, lage auto heb". Uiteindelijk heeft iemand anders van de familie (met een suv) ze moeten meenemen.

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Zal een ferm stappeke vooruit zijn! Mijnen 318dA touring (vorig model de F31) gaat volgende donderdag weg en wordt vervangen door een nieuw model 330e berline
    Intussen aangekomen.

Wat een verschil met de BMW 1 qua rijervaring.

De 1 is echt een blok beton op de weg waar elk schokje tot in uw bovenste haarspriet doorkomt.
    De 3 rijdt veel zachter en al die extra ruimte is ook een mooi plus. Topauto en knap nieuw exterieur. Interieur is eerder saai, maar ook geen opties genomen.

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Maar geef dan eens de argumenten waardoor je deze uitspraak en de vorige juist doet.

Want je snapt toch dat het je op een tijd van 3 posts wel een hatch volledig marginaliseert door suggestief te schrijven. Suggestief te schrijven dat blijkbaar "een trapje hoger" altijd de logische keuze is en te schrijven dat je kiest voor een grotere wagen omdat je fan bent van mooie wagens. Je zegt letterlijk opgescheept te zitten met dat klein ding, dat lijkt mij toch een zeer laakbare uitspraak?

Je gebruikt heel veel woorden, maar zegt in feite weinig, maar je wekt zeer duidelijk het beeld dat een hatch in uw ogen een minderwaardige wagen is. Je gebruikt termen als "klein ding", en dit zelfs meermaals. Toch zaken die allesbehalve nodig, laat staan correct zijn.

En het is trouwens al erg genoeg dat uw teksten niet vloeiend zijn en vol zitten met Engelse straattaal en uitdrukkingen. Maar probeer op zijn minst ze dan wel juist te schrijven. Het is "ridiculous" en niet rediculous.
    Dude serieus ... got ge nou echt beginnen zeveren over een schrijffoutje. Op een internet forum. Ik gon volledig in 't dialect beginnen typen ten. Een en al fouten. Is't ten betere?
    Wa is dees, een dictee?

Anyway ...
    Ik schrijf dat dit voor mij de logische keuze is. De post was duidelijk aangeven dat ik persoonlijk niet puur voor de functionaliteit & value for money & whatever gekozen heb in reactie op de post van langun.
    Als ik puur op objectieve dingen kies dan komt ge wss niet uit bij een Duitser. Maar eerder ne Ford Focus of Kia Ceed of iets. Merken waar ge veel minder betaald & ruimte hebt ge als alleenstaande feitelijk ook al ni veel van doen.

Dus als ge per se dus wilt vallen over 't feit da'k hatchkes klein noem, fine. Maar klein is daarom niet 'slecht' of is daarom ni denigrerend t.o.v. het wagentype of whatever. Mor ... als ge dat per se zo wilt interpreteren ... ook goe.

Dat die hatchkes in mijn, goh hoe moet ik het noemen, keuzematrix mss ... ineens af vallen kunt ge wss wel zeggen dat ik persoonlijk die voor een deel als minderwaardig zie t.o.v. de rest.
    Nu ja ... De Bruyne of whatever is dan mss wel minderwaardig t.o.v. Ronaldo/Messi, maar daarom is da gene slechte voetballer.

Het veranderd uiteindelijk niets aan 't feit dat ik persoonlijk, zolang ik niet verplicht wordt om whatever reden dan ook, niet meer terug ga naar hatchkes.
    Dat was allemaal goe & wel in mijn jonger jaren, maar nu denk ik daar zelfs niet meer aan.

Ni iedereen moet hetzelfste graag zien e.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik lees hier graag mee, maar kvind nu ook wel dat ge rap op uw paard zit, MrKend54l

greiver's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik mag binnen een maand of 2 een nieuwe wagen bestellen. Ik ben naar het autosalon geweest om de nieuwe octavia eens te bekijken...
    Ferm! Maar blijkt niet zo veel goedkoper dan de superb. Had die wel duurder verwacht dan de huidige versie, maar het verschil is toch groot...

Benieuwd interessant die gaat zijn om te leasen...
    Ik vermoed dat ik liever voor de ne non-full option superb ga dan
    PSN: Grievver

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greiver Bekijk bericht
    Ik mag binnen een maand of 2 een nieuwe wagen bestellen. Ik ben naar het autosalon geweest om de nieuwe octavia eens te bekijken...
    Ferm! Maar blijkt niet zo veel goedkoper dan de superb. Had die wel duurder verwacht dan de huidige versie, maar het verschil is toch groot...

Benieuwd interessant die gaat zijn om te leasen...
    Ik vermoed dat ik liever voor de ne non-full option superb ga dan
    Qua ruimte is de Octavia ook wel goed genoeg, en volgens mij kan je ze qua opties hetzelfde uitrusten? Dan zou ik voor de Octavia gaan (zeker eens de plug-in er is). De meerwaarde van de Superb is een gigantische achterbank, maar als je geen taxi-chauffeur bent, ben je daar niet zo heel veel mee.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn reactie is in de discussie verloren gegaan dus bij deze een repost:

Mijn vriendin krijgt op haar eerste job een bedrijfswagen met budget 550/maand excl btw en tankkaart. Ze krijgt onder andere 13% korting bij BMW. Ik vroeg me af of een BMW 1 of X1 haalbaar is voor dat budget. We zijn offerte gaan aanvragen en redelijk gunstig geweest met de opties.. de 1 was 26.2k en de X1 was 28.5k, beiden exclusief btw. Nu moet de offerte omgerekend worden tot een maandelijks bedrag door het leasing bedrijf. Wat denken jullie? Moest het onrealistisch zijn gingen ze dat ons bij de BMW dealer wel vermeld hebben toch? Alvast bedankt.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arno Verdoodt Bekijk bericht
    Mijn reactie is in de discussie verloren gegaan dus bij deze een repost:

Mijn vriendin krijgt op haar eerste job een bedrijfswagen met budget 550/maand excl btw en tankkaart. Ze krijgt onder andere 13% korting bij BMW. Ik vroeg me af of een BMW 1 of X1 haalbaar is voor dat budget. We zijn offerte gaan aanvragen en redelijk gunstig geweest met de opties.. de 1 was 26.2k en de X1 was 28.5k, beiden exclusief btw. Nu moet de offerte omgerekend worden tot een maandelijks bedrag door het leasing bedrijf. Wat denken jullie? Moest het onrealistisch zijn gingen ze dat ons bij de BMW dealer wel vermeld hebben toch? Alvast bedankt.
    Om dat te weten moet je ook de loopduur en aantal km/jaar weten. Ook weten of het operationele lease (alles incl) of financiele lease is.
    Uiteindelijk komt het erop neer dat je daar geen antwoord op kan geven. De beste tip: ik gok dat haar collega's ook bedrijfswagens hebben. Vergelijk daar mee.

greiver's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Qua ruimte is de Octavia ook wel goed genoeg, en volgens mij kan je ze qua opties hetzelfde uitrusten? Dan zou ik voor de Octavia gaan (zeker eens de plug-in er is). De meerwaarde van de Superb is een gigantische achterbank, maar als je geen taxi-chauffeur bent, ben je daar niet zo heel veel mee.
    Wel, ik ben 1m90 en heb 2 kinderen. Die achterbank van de superb is wel een pluspunt voor mij.

Het zou idd ook lukken met octavia (rij nu rond een astra, en die valt iets kleiner uit dan de octavia. Die Astra is ondertussen niet iets te klein aan het worden ), maar als de meerprijs voor de grote broer niet zo groot is, kijk ik toch al snel richting de superb...

Nu ja, kan goed zijn dat dat qua leasing weer heel anders uitdraait. De Octavia is een populaire auto, wat goed is voor doorverkoopwaarde...
    PSN: Grievver

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door greiver Bekijk bericht
    Wel, ik ben 1m90 en heb 2 kinderen. Die achterbank van de superb is wel een pluspunt voor mij.

Het zou idd ook lukken met octavia (rij nu rond een astra, en die valt iets kleiner uit dan de octavia. Die Astra is ondertussen niet iets te klein aan het worden ), maar als de meerprijs voor de grote broer niet zo groot is, kijk ik toch al snel richting de superb...

Nu ja, kan goed zijn dat dat qua leasing weer heel anders uitdraait. De Octavia is een populaire auto, wat goed is voor doorverkoopwaarde...
    De achterbank van een Octavia is wel al een pak ruimer dan een Astra hoor . Ik heb een Superb gehad, en ik kon met quasi gestrekte benen achter mezelf zitten (1.8m). Die achterbank is echt bemeten om grote volwassenen te vervoeren.
    Natuurlijk niks mis mee om hem te kiezen he, maar als je gaat kijken wat de "beste" koop gaat zijn, zit de Octavia in de meeste gevallen wel beter.

Pagina 634 van 683 Eerste ... 134534584624630631632633634635636637638644 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten