iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik heb ze even getekend.
    https://ibb.co/Tww27jF
    De standaardmaat van een bak bier is L40xB30. De hoogte is tussen 23 en 26 cm afhankelijk van de flesjes bier.

Daarom zou je van de totale hoogte van 71 cm nog 19 tot 25 cm moeten overhouden bij 2 bakken op elkaar. Komt niet overeen met je tekening.
    3 bakken met de breedte achter elkaar is 90cm. Dan hou je nog 15cm over. Afhankelijk van hoe de achterbank achteruit loopt kan je misschien 3 bakken achter elkaar plaatsen.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tumi Bekijk bericht
    De standaardmaat van een bak bier is L40xB30. De hoogte is tussen 23 en 26 cm afhankelijk van de flesjes bier.

Daarom zou je van de totale hoogte van 71 cm nog 19 tot 25 cm moeten overhouden bij 2 bakken op elkaar. Komt niet overeen met je tekening.
    3 bakken met de breedte achter elkaar is 90cm. Dan hou je nog 15cm over. Afhankelijk van hoe de achterbank achteruit loopt kan je misschien 3 bakken achter elkaar plaatsen.
    Ik heb ooit 20 bakken bier in een Nissan Sunny (sedan) gekregen. Als het moet, lukt er veel . Veel mensen Onderschatten het volume van "kleine koffers" ook enorm.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met een beetje stapelwerk lukt veel, maar 20 bakken is erg veel. Respect! Toevallig een foto genomen?

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Maar helemaal achteraan past er maar 1 bak bier. Want de 2e gaat los door u achterruit.

En die 15cm hou je niet over want de koffer maakt een rare kronkel en de stoelen komen ook nog eens dichter bij elkaar.
    Het volume van de koffer is groot voor langere spullen, maar voor bepaalde vormen komt die koffer totaal niet goed uit. Dan is een koffer van een break die rechter is vanachter veel handiger.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Maar helemaal achteraan past er maar 1 bak bier. Want de 2e gaat los door u achterruit.

En die 15cm hou je niet over want de koffer maakt een rare kronkel en de stoelen komen ook nog eens dichter bij elkaar.
    Het volume van de koffer is groot voor langere spullen, maar voor bepaalde vormen komt die koffer totaal niet goed uit. Dan is een koffer van een break die rechter is vanachter veel handiger.
    Het is dan ook een shooting break

Echt een koffer voor mega goed te laden is het niet. Maar de vorm en de inhoud is toch al van het niveau dat je het niet zomaar vol zal krijgen. Je moet ook in de hoogte durven gaan, en eventueel smart inladen. Veel mensen gooien maar gerief in hun koffer van een kilometer afstand en zeggen dan "ik krijg niet veel in de koffer"
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Met een beetje stapelwerk lukt veel, maar 20 bakken is erg veel. Respect! Toevallig een foto genomen?
    Ging op zich nog wel. 5 in de koffer (3 in de lengte, 2 in de breedte) Dan op de achterbank 3 stapels van 2 hoog, nog 4 achter elke voorzetel. En dan nog eentje aan de voeten van de passagier.
    Het was stapelen en onveilig (lees: met de leeftijd komt de wijsheid om het niet meer te doen), maar het lukte wel

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Anders eens naar het autosalon met enkele bakken bier om wat te vergelijken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

iTrader
    64 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Idd bakken zijn overrated

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Bakken zijn voor snobs, flessen voor wannebe's maar echte helden drinken uit blik

Maar on topic hoeveel keer gebeurdt het dat je echt de koffer maximaal moet beladen. Als dat echt het grootste probleem is dat je ziet bij een wagen koop je dan niet beter een bestelwagen?

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Bakken zijn voor snobs, flessen voor wannebe's maar echte helden drinken uit blik

Maar on topic hoeveel keer gebeurdt het dat je echt de koffer maximaal moet beladen. Als dat echt het grootste probleem is dat je ziet bij een wagen koop je dan niet beter een bestelwagen?
    Je bedoelt recht uit de ketel die in de kelder staat!

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Huisvaders denken dan weer in aantal plooiboxen

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Moet ik hier nu echt ambrass beginnen maken ... pffft
    Gij leest iets & begint ineens er een sprookske bij te fantaseren om ambrass te beginnen maken. Dus ale ... let's oblige ... 't is eens iets anders ... flame on!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Toch nog maar eens het bewijs wat voor een ongenuanceerde belachelijke clown je bent.

Wat voor een onzin toch weer. Volgens mij heb je zelfs geen weet wat een klein ding juist wilt zeggen.

En ook duidelijk dat je nog nooit met een F20 1er hebt gereden. Genoeg mensen die wel enige nuance hebben en die bewust voor een 1er gekozen hebben. En daar heel tevreden mee zijn. Meer tevreden dan hun 3 bijvoorbeeld. Ook zeer grote onzin dat je zegt dat je fan bent van schone wagens, en daarmee eigenlijk wilt zeggen dat je een 1, A3 en A niet mooi vindt. Pas op jij mag dat gerust vinden, maar de insteek en argumentatie daarvan zijn echt ridicuul.
    Anyway ... ik schrijf nergens dat je met een 1 niet content kunt zijn. Ik schrijf dat ik er geen zou willen. Zelfs privé reed ik met iets anders.
    Heb ook enkel geschreven dat ik geen hatch wil hebben, niet dat ze allemaal fugly zijn!
    But anyway ... sowieso kan ik zeggen dat ik dan liever de A hatch in AMG zou zien dan den BMW 1, maar daar is nul de ballen over geschreven e vent.

Ik schrijf zelfs letterlijk alleen maar dat ik er geen wil hebben & geef als argumentatie dat ik die gevoelsmatig, persoonlijk dus, niet zou willen ... dus why the F* moet ik dan met 'objectieve argumentatie' zoals value for money of whatever af komen.
    Heel de post is subjectief getint. En 'afsluiten' is letterlijk heel objectief nl. dat het zijn subjectieve keuze is!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Toch nog maar eens het bewijs wat voor een ongenuanceerde belachelijke clown je bent.

Een heel betoog over hoe status u niks zegt. Maar dan wel alle argumenten geven, en alle pluspunten zoals meer waar voor uw geld weerleggen, die duidelijk aangeven dat het zuiver status is. Status waar je elke maand dan nog een extra eigen bijdrage voor doet. Je snapt dan toch dat uw advies zeer laakbaar is?

En dan afsluiten en zeggen dat kiezen voor een hatchback, een kleine wagen, wilt zeggen dat je geen waarde hecht aan een wagen. Mijn maag en ogen draaien duizend toeren.
    Dude ... value for money? Dan moet ge feitelijk al totaal niet bij de Duitsers zijn & you know it! Als dat uw primaire argument is ... ga kijken naar ne Kia of zo.

En hier zijt ge weer een sprookje aan het spuwen want waar zeg ik dat je met een hatch geen waarde hecht aan uw wagen!?! Ge zijt gewoonweg BS aan het uitklaren & BS in mijne mond/vingers aan het leggen. Leer lezen! Ik spreek zelfs letterlijk nergens over value for money! Laat staan dat ik dat weerleg.

Dude ... letterlijk het enige 'advies' dat er staat is een herhaling van m'n vorige post (waarop de reactie kwam!!!) nl. niet te eindigen met een kale kip & dat hij zelf persoonlijk moet bepalen of het hem de extra kost waard is. En da's zo objectief als kan zijn!

Zijt ge nu gewoon niet akkoord met het feit dat ik persoonlijk geen hatch wil? Wilt ge daarom gelezen hebben dat mensen met een hatch geen waarde mogen hechten aan hun wagen??? Dude WTF! Wilt ge nu gewoon ambrass maken voor de fun (why not I guess).

I.v.m. pluspunten weerleggen ... ik weerleg juust de ballen ... ik zeg letterlijk dat die 2 vermeldde argumenten mijn keuze niet beïnvloeden om te kiezen voor een hatch.
    Ik heb vele jaren met een hatch rond gereden, ondertussen vele jaren terug en zou niet meer terug willen zolang ik er iets aan te kiezen heb. Dat was het geval met m'n vorige wagen en was zeker het geval nu, vele jaren later.
    -> En nee ... ondanks hoeveel je wil fantaseren betekent dat nog steeds niet dat ik vind dat niemand graag met een hatch mag bollen!

En verder ... goh ja ... wilt ge per se dat ik een status hoer moet zijn omdat ik geen hatch wil hebben ... fine, so be it. Da's uw mening & daar ga ik niets aan kunnen veranderen.
    En als ge gewoon geschoffeerd wil zijn over 't feit dat ik een hatch 'klein' noem. Dan zijt ge wel echt zelf heel klein. Het is objectief het kleinste wagen type op de markt. Daarmee is nog altijd niet gezegd dat dit niet kan volstaan! (& om belachelijkheid te voorkomen -> Ja, I know, den 1 is niet de kleinste hatch op de markt, 't is geen VW Up of whatever, yadi yada ...)
    En dan nog ... in die lijn noem ik elke hatch een klein ding. Hier nog nooit anders geweest. So sue me!

Ik ben gene fan van den Tesla Model S ook ... mor da's dan een kar van 100K. Is da dan wel toegelaten omdat het genen hatch is? Of omdat da een dure kar is ben ik dan ook weer in fout? Of mag da ook ni van u?

Anyway ... this is getting rediculous.
    Laatst gewijzigd door ThekillingGoku; 13 januari 2020 om 00:37
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

godf@ther's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb een bierfirma als bijberoep dus moet dikwijls toch veel laden. Als ik nog door mijn achterruit wil zien dan kan ik 45 dozen van 24x 33cl laden in mijn kia optima sw met 35 zit ik aan max toegelaten gewicht.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht
    Ik heb vele jaren met een hatch rond gereden, ondertussen vele jaren terug en zou niet meer terug willen zolang ik er iets aan te kiezen heb. Dat was het geval met m'n vorige wagen en was zeker het geval nu, vele jaren later.
    Maar geef dan eens de argumenten waardoor je deze uitspraak en de vorige juist doet.

Want je snapt toch dat het je op een tijd van 3 posts wel een hatch volledig marginaliseert door suggestief te schrijven. Suggestief te schrijven dat blijkbaar "een trapje hoger" altijd de logische keuze is en te schrijven dat je kiest voor een grotere wagen omdat je fan bent van mooie wagens. Je zegt letterlijk opgescheept te zitten met dat klein ding, dat lijkt mij toch een zeer laakbare uitspraak?

Je gebruikt heel veel woorden, maar zegt in feite weinig, maar je wekt zeer duidelijk het beeld dat een hatch in uw ogen een minderwaardige wagen is. Je gebruikt termen als "klein ding", en dit zelfs meermaals. Toch zaken die allesbehalve nodig, laat staan correct zijn.

En het is trouwens al erg genoeg dat uw teksten niet vloeiend zijn en vol zitten met Engelse straattaal en uitdrukkingen. Maar probeer op zijn minst ze dan wel juist te schrijven. Het is "ridiculous" en niet rediculous.
    Laatst gewijzigd door MrKend54l; 13 januari 2020 om 06:56
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 633 van 664 Eerste ... 133533583623629630631632633634635636637643 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten