FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerheW Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dag allen,

Ik ben blijkbaar al even niet meer actief. Ik vond mijn oude account al niet meer terug. Anyway, ik zat eens met een vraag. Mijn nieuwe Passat is aangekomen in de garage maar ik vraag mij nu af of ik best wacht tot januari om hem in te schrijven. De leasing wilt dit maar scheelt het echt in doorverkoopwaarde? Ik ben zelfstandige dus voor mij zou het relevant kunnen zijn.

Groet,
    Dan is hij een hééééél jaar jonger eh.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Ik zie de A7 toch ook maar als de coupé van de 6, die dan toch op dezelfde hoogte staat als een 5.
    Tja wat is een stap hoger, zie je de 6GT als een stap hoger dan de 5?
    Voor mij is de A7 wel echt een stap hoger. Dat gevoel had ik ook elke keer als ik in eentje meereed.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerheW Bekijk bericht
    Dag allen,

Ik ben blijkbaar al even niet meer actief. Ik vond mijn oude account al niet meer terug. Anyway, ik zat eens met een vraag. Mijn nieuwe Passat is aangekomen in de garage maar ik vraag mij nu af of ik best wacht tot januari om hem in te schrijven. De leasing wilt dit maar scheelt het echt in doorverkoopwaarde? Ik ben zelfstandige dus voor mij zou het relevant kunnen zijn.

Groet,
    Aangezien het leasing is en jij zelfstandig, maakt de verkoopwaarde toch niets uit? Enkel de TCO

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Tja wat is een stap hoger, zie je de 6GT als een stap hoger dan de 5?
    Voor mij is de A7 wel echt een stap hoger. Dat gevoel had ik ook elke keer als ik in eentje meereed.
    Dat zou ik toch niet zeggen. De 6GT is een "versie" van in de basis een 5, toch?

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    In welk opzicht? Ben wel benieuwd
    Ik reed vorige week mee met collega die een A7 heeft - interieur is helemaal identiek (enfin, ik had dan nog een paar opties die mijn interieur dan weer net dat ietsje meer geven).

Aangezien het leasing is en jij zelfstandig, maakt de verkoopwaarde toch niets uit? Enkel de TCO
    Hangt af van de constructie... Bij financiële leasing of renting is het meestal de bedoeling dat je hem overkoopt (en dan vaak doorverkoopt). Lijkt me dan wel handiger om, als het maar een maand scheelt, toch te wachten om in te schrijven als je weet dat daardoor wel je doorverkoopwaarde positief beïnvloedt maar je overkoopwaarde niet wijzigt, want die overkoopwaarde ligt reeds vast.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Ik reed vorige week mee met collega die een A7 heeft - interieur is helemaal identiek (enfin, ik had dan nog een paar opties die mijn interieur dan weer net dat ietsje meer geven).

Hangt af van de constructie... Bij financiële leasing of renting is het meestal de bedoeling dat je hem overkoopt (en dan vaak doorverkoopt). Lijkt me dan wel handiger om, als het maar een maand scheelt, toch te wachten om in te schrijven als je weet dat daardoor wel je doorverkoopwaarde positief beïnvloedt maar je overkoopwaarde niet wijzigt, want die overkoopwaarde ligt reeds vast.
    A7 is een beetje groter (5cm breder, wat meer is dan het klinkt). Maar de verschillen zijn klein, maar Marketing-technisch zit de A7 wel hoger (basis prijs voor 40 TDI scheelt 8000 euro). Mogelijks zit dat in de inbegrepen opties...
    Een beetje zoals de 5 vs 6GT, onderliggen zijn die "hetzelfde", maar de ene heeft een hoop opties in de basisprijs zitten. Dus het verschil zit vooral in de "vanaf prijs".

Die A7 en 530e die ik had samengesteld waren wel praktisch full option, je kan vlot een 10k aan opties laten vallen.

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Als een A7 een trapje hoger is dan een A6, dan is pakweg een 4CG ook een trap hoger dan een 3 serie, niet? En een 6GT hoger dan een 5.

Enfin, ik begrijp wel dat die iets hoger worden geschat, wegens duurder, ander imago, specialere look en lijn,... maar in sé is dat gewoon krak hetzelfde toch? Alleen een andere body.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    A7 is een beetje groter (5cm breder, wat meer is dan het klinkt). Maar de verschillen zijn klein, maar Marketing-technisch zit de A7 wel hoger (basis prijs voor 40 TDI scheelt 8000 euro). Mogelijks zit dat in de inbegrepen opties...
    Ja volledig akkoord hoor, hij wordt hoger gemarket en is ook een stuk duurder. Ik vond het gewoon een opmerkelijke uitspraak dat je het gevoel krijgt dat hij hoger staat als je erin meerijdt, want eerlijk gezegd, vanbinnen merk je daar echt niets van. Je zou evengoed in dezelfde wagen kunnen zitten (zeker als je voorin zit, achterin merk je natuurlijk de dalende daklijn wat). Echt alles is hetzelfde. Die 5cm breedte (volgens Autoweek is het 2cm?) zit ook puur in het bodywork denk ik. Want aan de buitenkant zie je het natuurlijk wel he, de A7 heeft toch wat meer presence.

Al ben ik niet zo verkocht aan de achterkant, moet ik eerlijk toegeven.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Voor mij zou momenteel de A7 de voorkeur krijgen omdat het een liftback (of hoe noemt zoiets?) Is. Eens de A6 avant in hybride beschikbaar is, is die zeker interessant. Nuja, sowieso eerst afwachten welke regering we krijgen he ;D

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Ik vind zo'n A7 waar die spoiler dan zo omhoog komt wel een verschijning, maar zou die nu toch ook nooit boven een A6 Avant kiezen aan gelijkaardig budget.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Net nog eens geconfigureerd - voor een zo gelijk mogeiljke uitrusting kom ik op een verschil van €7670. Te hoge meerprijs vind ik :/

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Net nog eens geconfigureerd - voor een zo gelijk mogeiljke uitrusting kom ik op een verschil van €7670. Te hoge meerprijs vind ik :/
    Waanzinnig gewoon. En ik zou begot niet weten waar de meerprijs dan zou zitten.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ja, ik vind de meerprijs ook wel zeer hoog en moeilijk te verantwoorden. En ik vind de A7 dan eigenlijk wel een pak knapper dan een A6 .

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Goh ... als ik vorig jaar de A5 aan het bekijken was heb ik toen ook eens een vergelijkbare A4 bijeen geklikt en ... ja hoor ... die was ook effectief ettelijke 1000en eurootjes duurder!

Dus het moet niet verbazen dat dit voor de A6 VS A7 niet anders is.

Bij BMW was toen de 3 & de 4 vrijwel identiek qua prijs. Zo eens een 320/420 samen geklikt toen.
    Echter nu dat er de nieuwen 3 is gaat die vlieger niet meer op en is den 3 een stukje duurder geworden (& minder korting, toen toch, daar die nieuw was).

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Geen idee wat precies, nog niet in de huidige generatie van de A7 gezeten buiten het autosalon.
    Maar ik had dat gevoel toch in de vorige generatie.

Pagina 620 van 643 Eerste ... 120520570610616617618619620621622623624630 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten