FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerheW Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dag allen,

Ik ben blijkbaar al even niet meer actief. Ik vond mijn oude account al niet meer terug. Anyway, ik zat eens met een vraag. Mijn nieuwe Passat is aangekomen in de garage maar ik vraag mij nu af of ik best wacht tot januari om hem in te schrijven. De leasing wilt dit maar scheelt het echt in doorverkoopwaarde? Ik ben zelfstandige dus voor mij zou het relevant kunnen zijn.

Groet,
    Dan is hij een hééééél jaar jonger eh.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Ik zie de A7 toch ook maar als de coupé van de 6, die dan toch op dezelfde hoogte staat als een 5.
    Tja wat is een stap hoger, zie je de 6GT als een stap hoger dan de 5?
    Voor mij is de A7 wel echt een stap hoger. Dat gevoel had ik ook elke keer als ik in eentje meereed.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerheW Bekijk bericht
    Dag allen,

Ik ben blijkbaar al even niet meer actief. Ik vond mijn oude account al niet meer terug. Anyway, ik zat eens met een vraag. Mijn nieuwe Passat is aangekomen in de garage maar ik vraag mij nu af of ik best wacht tot januari om hem in te schrijven. De leasing wilt dit maar scheelt het echt in doorverkoopwaarde? Ik ben zelfstandige dus voor mij zou het relevant kunnen zijn.

Groet,
    Aangezien het leasing is en jij zelfstandig, maakt de verkoopwaarde toch niets uit? Enkel de TCO

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Tja wat is een stap hoger, zie je de 6GT als een stap hoger dan de 5?
    Voor mij is de A7 wel echt een stap hoger. Dat gevoel had ik ook elke keer als ik in eentje meereed.