GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als die mensen geluidservaring belangrijker vinden dan rond een circuit karren, is toch eigenlijk niks doms aan?

Zeker als je dan zegt 'om wat geluid te versterken', je weet hopelijk ook wel dat het meer is dan dat.
    ²

Niet iedereen zoekt altijd de meeste 'bang for the bucks'.

Ik lees hier bv soms dat een mx5 een leuke kar is voor op circuit te rijden. Waarschijnlijk zal dat wel zo zijn en zal je relatief goedkoop gesteld zijn. Maar dat zou mij bv nu echt niks zeggen om met een -oude- mx5 wat toertjes te rijden op circuit. Dan pas ik wel even en als ik ooit geld zat heb voor dat als hobby te doen zal dat toch met een ander type wagen zijn.
    Wat niet wegneemt dat dat perfect kan en doe maar op. Ik bekijk daar ook niemand scheef voor of whatever. Maar iemand die anders denkt dan zoveel mogelijk bang for the buck is daarom niet meteen 'dom'. Die zijn prioriteiten liggen ergens anders.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Dat wilde ik niet zeggen hoor. Ik bedoelde gewoon dat je rijke mensen hebt die verstandig met hun geld omgaan en rijke mensen die spenderen tegen de sterren op. Je moet toch al héél rijk zijn om een funcar van 100K te hebben.

josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nou dat houdt nu eens echt geen steek.
    Cheer up, the worst is yet to come.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Dat wilde ik niet zeggen hoor. Ik bedoelde gewoon dat je rijke mensen hebt die verstandig met hun geld omgaan en rijke mensen die spenderen tegen de sterren op. Je moet toch al héél rijk zijn om een funcar van 100K te hebben.
    Hangt er er vanaf wat uw definitie van rijk is. En ook uw definitie van Fun car.
    Maar om het breed te trekken, dat valt reuze mee hoor. Niemand zegt dat je niet dagelijks met uw fun car mag rijden.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Zit Rijsassistentie Plus en Business Edition plus op.
    Ik zou wel met plezier een deel van die assists wisselen tegen Burmester, daar heb ik tenminste iets aan. Enkel ACC is nuttig
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Die rijassistentie systemen heb je niet nodig tot je ze nodig hebt. In al die jaren dat ik zo'n noodremsysteem nodig heb gehad kan ik op 3 vingers tellen maar die paar keer dat het in actie is moeten schieten, was ik toch blij dat ik die optie had aangevinkt.
    Bij mij is het principe safety first en dan al de rest.

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Die rijassistentie systemen heb je niet nodig tot je ze nodig hebt. In al die jaren dat ik zo'n noodremsysteem nodig heb gehad kan ik op 3 vingers tellen maar die paar keer dat het in actie is moeten schieten, was ik toch blij dat ik die optie had aangevinkt.
    Bij mij is het principe safety first en dan al de rest.
    Zit bij mij letterlijk nul van die extra safety systems aangevinkt.

Dus geen lane assist, dode hoek en toestanden. ACC was nog leuk geweest maar was wa kostelijk aan iets van een 1600 voor enkel dat.

Heb wel de zaken waar ik actief iets aan heb. Zoals dus HK sound, comfort zetels, adaptieve ophanging, etc.

Nog nooit die dingen gehad trouwens. Op geen enkele van m'n wagens.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht

Dus geen lane assist, dode hoek en toestanden. ACC was nog leuk geweest maar was wa kostelijk aan iets van een 1600 voor enkel dat.

Heb wel de zaken waar ik actief iets aan heb. Zoals dus HK sound, comfort zetels, adaptieve ophanging, etc.

Voor de gemoedsrust is het toch handig om ze te hebben. Ik heb een hele tijd dagelijks spitsen gedaan in centrum Brussel, en weghooligans die onverwacht vol in de remmen gaan zonder enige reden was niet uitzonderlijk.

Wat je niet kent ga je ook niet missen. Geldt voor ACC ook, toch wel heel handig als je veel lange ritten moet doen of om automatisch te volgen in de file. Is tegenwoordig bij sommige merken standaard dus die 1600 zal het waarschijnlijk niet meer kosten.

HK nooit gehad dus heb geen idee hoeveel dit beter is als de Hifi optie. Maar aangezien ik geen audiofiel ben zal dit iets zijn dat bij mij zowieso geen prioriteit krijgt.

iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Voor de gemoedsrust is het toch handig om ze te hebben. Ik heb een hele tijd dagelijks spitsen gedaan in centrum Brussel, en weghooligans die onverwacht vol in de remmen gaan zonder enige reden was niet uitzonderlijk.

Wat je niet kent ga je ook niet missen. Geldt voor ACC ook, toch wel heel handig als je veel lange ritten moet doen of om automatisch te volgen in de file. Is tegenwoordig bij sommige merken standaard dus die 1600 zal het waarschijnlijk niet meer kosten.

HK nooit gehad dus heb geen idee hoeveel dit beter is als de Hifi optie. Maar aangezien ik geen audiofiel ben zal dit iets zijn dat bij mij zowieso geen prioriteit krijgt.
    Wagen is van februari dus prijzen waarover ik sprak zijn niet zo oud ze.

HK is dag en nacht tov hifi, wat ook al optie is.

En die situaties ken ik maar al te goed.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht

Is toch echt een serieuze meerwaarde. Zeker met de huidige wagens waar je in feite zo geïsoleerd zit in uw wagen, dikke stijlen hebt en het verkeer ook meer veeleisend is.

Ik heb er ook niet veel, maar als ik dan rij met eentje die het wel heeft is de meerwaarde toch duidelijk merkbaar.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Heel die Driving Assistent plus is bij mij toch ook echt een meerwaarde. Ik doe ook veel de Brusselse ring bv, en zou echt niet meer zonder kunnen. Knopje induwen en relaxen, maakt de lange files toch wat draaglijker, en je kan makkelijker via de gsm wat mails beantwoorden of in crm prutsen.

Mijn auto is ook redelijk full option met oa HK sound systeem, en geef daar als muziekliefhebber met plezier geld aan uit, want het geluid is echt een pak beter dan de standaard hifi van BMW. Maar ik beschouw mezelf zeker niet als rijk, dus ik zou met heel erg veel plezier een oude opgevoerde MX5 van pakweg 10K aanschaffen om te knallen op circuit. Mss zelfs liever dan iets van 100K, want zou constant met een ei in mijn broek zitten om daarmee in de grindbak of erger in de banden te vliegen.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Hebben dat op de GTI ook. ACC en dodehoek zou ik onmisbaar vinden als ik veel autostrade deed. Al die andere hulpsystemen gebruik ik niet. Al zeker niet dat automatisch inparkeren dat is echt triest.

Die automatische noodstop begint toch op veel wagens standaard te zitten. (dat is zelfs al op de Polo)
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Heel die Driving Assistent plus is bij mij toch ook echt een meerwaarde. Ik doe ook veel de Brusselse ring bv, en zou echt niet meer zonder kunnen. Knopje induwen en relaxen, maakt de lange files toch wat draaglijker, en je kan makkelijker via de gsm wat mails beantwoorden of in crm prutsen.

Mijn auto is ook redelijk full option met oa HK sound systeem, en geef daar als muziekliefhebber met plezier geld aan uit, want het geluid is echt een pak beter dan de standaard hifi van BMW. Maar ik beschouw mezelf zeker niet als rijk, dus ik zou met heel erg veel plezier een oude opgevoerde MX5 van pakweg 10K aanschaffen om te knallen op circuit. Mss zelfs liever dan iets van 100K, want zou constant met een ei in mijn broek zitten om daarmee in de grindbak of erger in de banden te vliegen.
    Nooit gezegd dat ik al die zaken slecht vind e.
    Lane assist zou ik zelfs ni willen, dode hoek meh, maar ACC was leuk geweest in de file.

Maar extra driver assist pack was +1K en ACC nog eens +1,5K of zoiets. Dus was het een no go.

Ik zou er nooit m'n HK voor laten. En al even goed m'n M pack ni.
    En de dingen die het leuker maken om actief met de wagen te bollen ipv die te laten bollen, zoals bv. adaptieve ophanging ipv stugge sport vering.

In tkort heb ik vooral gekozen voor opties die een bepalen hoe je zelf bolt met de wagen.

Dus all in all ... Tkwam op teinde van de lijst te staan en is dus uit de boot gevallen.

Centen waren nu ook weer niet oneindig.
    Ge kunt zo bezig blijven e. Want parking pack + met 3D cameras en massage zetels en weet ik veel wa nog allemaal.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met deze donkere dagen merk je ook dat LED verlichting ook een must is. Kan mij niet inbeelden hoe ik vroeger met halogeen lampen heb kunnen rijden.

We zijn eigenlijk best wel verwend geraakt met al die hulpsystemen. Maar langs de andere kant is de situatie op de weg nu ook helemaal anders als vroeger. Elk jaar komen er meer wagens op de weg tegelijkertijd worden de wegen smaller gemaakt en rijstroken vervangen door busbanen of fietsstroken. Steden worden autovrij gemaakt en alles moet maar via een trechter op de ring passeren. Ook is de oplettendheid van de chauffeurs niet wat het vroeger was, als je rondkijkt in de file zie je dat achter het stuur snappen en life streamen op FB blijkbaar de nieuwe rage is.

Alles rijdt nu veel dichter op elkaar, we mogen blij zijn dat die hulpsystemen er zijn want zonder zou het aantal ongevallen gewoon een pak hoger liggen.

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Moet ook wel zeggen, bij de offerte die ik had laten maken voor een volledig nieuwe, had ik ook die Driving assistent plus niet gevraagd, zelfs de digitale tellers bv had ik niet nodig. Ook bv XDrive zou ik bij een volledig nieuwe wellicht niet hebben gekozen. Vond toen ook bv panoramisch opengaand dak, M-pack, HK enz belangrijker.

Maar heb deze als directiewagen gekocht, en daar zaten al die toeters en bellen wel op. En heb het me nog geen seconde beklaagd dat ik die zo heb gekocht, integendeel.

Pagina 617 van 637 Eerste ... 117517567607613614615616617618619620621627 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten