MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Een golf GTE en BMW 225xe hebben ook zoveel pk he. Maar zijn allebei verre van sportieve auto's.

Als bedrijfswagen, zeker niet slecht, maar kijk je niet blind op de pk's.

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
    Nee maar in het gegeven van 120i's, A200's 40 tfsi's is dat toch nog wat vermogen extra. En dat kan toch al tellen, want diegene die ik opnoem (buiten de A200 dan) zijn toch al wagens waar je vrij vlot mee door het verkeer gaat. Het zijn geen hot hatches natuurlijk, maar toch al van het niveau dat het goed vooruit gaat.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren de winterbanden laten opleggen, ik had de laatste paar weken al de indruk dat de achterbanden aan vervanging toe waren en dat klopte.
    Volgende wissel dus 2 nieuwe zomerbanden erop, na 71.000 km.

Vorige week ook een reclameblaadje in de bus van Toyota, zo'n Corolla Touring Sports in 2.0 hybride ziet er best wel interessant uit.
    121 gr. CO2 volgens WLTP, 180pk en zowat full option (letterlijk dan) voor 40.670 euro.
    Volgens NEDC 89 gr. CO2 , een halvering van m'n VVAA tot eind 2020 en daarna zou het VVAA met WLTP ongeveer evenveel zijn als van m'n huidige 3.

Om qua opties gelijkwaardig te zijn zal een 3 Touring algauw richting 50.000 euro gaan schat ik (die configurator trekt ook op geen hol meer, configureren voor het plezier is er daar niet meer bij).
    M'n huidige zal zeker wel nog 2j blijven (of langer) maar moest ik nu moeten kiezen zou ik de Corolla ook wel kunnen smaken indien de 3 Touring boven budget zou zijn.
    Laatst gewijzigd door SilentSpring; 21 november 2019 om 22:34

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht

Uitspraken zoals "ja een smartphone van 400€ kan hetzelfde als een iPhone 11 pro", sorry maar dat is de reinste onzin. En dat weet je hopelijk zelf ook wel.
    Die uitspraak heb ik toch nooit gedaan?

Ik heb gezegd dat je voor dat geld snelle en full-featured toestellen hebt. Pakweg een Mi 9T Pro.

Maar tegelijk ben ik wel benieuwd welke zaken je daarmee niet zou kunnen... Wireless charging heeft die bvb niet, maar dan wel weer een edge to edge scherm terwijl je bij Apple nog op notches zit te kijken. Maar echt functionaliteiten?

maar als geheel valt er genoeg te zeggen waarom een toestel met OSX toch een zeer goede keuze zou zijn.
    Ik heb toch nooit gezegd dat daar niet het geval zou zijn? Alleen dat het ook niet zaligmakend is.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Nee maar in het gegeven van 120i's, A200's 40 tfsi's is dat toch nog wat vermogen extra. En dat kan toch al tellen, want diegene die ik opnoem (buiten de A200 dan) zijn toch al wagens waar je vrij vlot mee door het verkeer gaat. Het zijn geen hot hatches natuurlijk, maar toch al van het niveau dat het goed vooruit gaat.
    Klopt, zeker vlotter dan de meeste wagens in datzelfde segment. Koppel is ook heel aangenaam. Alleen worden ze de wagens met benzinemotoren en zoveel pk meestal ook sportief afgesteld, en dat hebben de hybrides niet.

Maar puur als pendelwagen zou ik ze zeker ook overwegen.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Vandaag weer 200km met de T8 gereden. Vlotheid van de aandrijflijn blijft toch zalig hoor, en hoe verbrandingsmotor en elektromotoren naadloos in elkaar overlopen... Volvo heeft daar echt mooi werk gedaan.

In het terugrijden was de batterij uiteraard nagenoeg leeg maar dat ding blijft ook dan heel vlot en stil.

Reëel benzineverbruik over een paar 1000km is ondertussen 4.8l/100km. Valt ook niet tegen

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Vandaag weer 200km met de T8 gereden. Vlotheid van de aandrijflijn blijft toch zalig hoor, en hoe verbrandingsmotor en elektromotoren naadloos in elkaar overlopen... Volvo heeft daar echt mooi werk gedaan.

In het terugrijden was de batterij uiteraard nagenoeg leeg maar dat ding blijft ook dan heel vlot en stil.

Reëel benzineverbruik over een paar 1000km is ondertussen 4.8l/100km. Valt ook niet tegen
    Van wie was die T8 ook alweer?

Volvo heeft dat inderdaad goed voor elkaar met de T8. Kan natuurlijk ook wel aan het feit liggen dat je met 392pk in hybride en 303pk in benzine modus op zichzelf al weinig te klagen hebt.
    Laat ons zeggen dat de overschot is. Wat toch wel enig lef toont. Tegenover de rest van hun gamma is de T8 echt wel stevig.

Wat ik vooral sterk vindt is dat het wel een Volvo blijft. Dus qua power is het geen lammetje, maar hij laat zich wel rijden zoals een wagen van 116pk, totaal niet uitdagend en vrij gezapig. Comfortabel en rustig.

Ook wel leuk dat uw verbruik toch zo laag is. Ik weet dat dit bij andere niet zo is, en dat dit ook een beetje de kritiek op de T8 is. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat zij wel vaker de 303pk volledig loslaten.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)

Volvo heeft dat inderdaad goed voor elkaar met de T8. Kan natuurlijk ook wel aan het feit liggen dat je met 392pk in hybride en 303pk in benzine modus op zichzelf al weinig te klagen hebt.
    Laat ons zeggen dat de overschot is. Wat toch wel enig lef toont. Tegenover de rest van hun gamma is de T8 echt wel stevig.

Wat ik vooral sterk vindt is dat het wel een Volvo blijft. Dus qua power is het geen lammetje, maar hij laat zich wel rijden zoals een wagen van 116pk, totaal niet uitdagend en vrij gezapig. Comfortabel en rustig.

Ook wel leuk dat uw verbruik toch zo laag is. Ik weet dat dit bij andere niet zo is, en dat dit ook een beetje de kritiek op de T8 is. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat zij wel vaker de 303pk volledig loslaten.
    Ondertussen biedt Audi wel iets soortgelijk met die tfsi-e. De T8 vind ik heel raar rijden net door die combinatie. Heel veel pk maar een afstelling die daar niet voor bedoeld is. Ik vond hem persoonlijk niet aangenaam rijden maar ze zijn lang alleenheerser geweest in die klasse

Collega zit na 10k km met 530e trouwens op verbruik van 2,3l. Als je ze gebruikt waar ze bedoeld voor zijn, zijn ze echt heel zuinig.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)

Is van een bevriende collega, we rijden af en toe samen op naar community dagen en dan rij ik regelmatig.

Klopt wat je zegt dat je daar heel rustig mee kan rijden, je hebt maar een centimeter of 2 van het gaspedaal nodig om vlot rond te raken. Duw je iets dieper gaat het als de brandweer.

Verbruik is eenvoudig uit te leggen, hij laadt altijd op en kan 's morgens bijna geheel elektrisch richting normale werkplaats.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Reden is niet verder te zoeken dan android dat minderwaardig is aan apple.

BMW als topmerk kan moeilijk producten ondersteunen en promoten die laakbaar zijn. Daarvoor heb je Dacia.
    Tot wanneer je Comforttoegang hebt op bijvoorbeeld de huidige 3-reeks, en je je smartphone wil gebruiken als autosleutel via BMW Digital Key. Want dat werkt enkel met Android. Dat schrijft BMW er zelfs bij als vereiste in de catalogus: https://i.imgur.com/W27tdbl.png

Filmpje over deze feature van BMW zelf:
    https://www.youtube.com/watch?v=4A5fS0ww818
    Zie ook de melding die in beeld komt vanaf 4:06

Dus om goed te zijn heb je bij BMW 2 smartphones nodig. Een Android als sleutel, en een iPhone voor CarPlay.

Bespaar ons dus aub je ongevraagde evangelisme over wat er zogezegd beter is.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    kan je een firmawagen weigeren en vragen voor meer loon als ze mij een kale c180 aanbieden dan kan ik daar toch niet mee gezien worden door mijn buurman met range rover?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Voor wie stel jij die vragen eigenlijk allemaal?

Cash for car systeem bestaat hiervoor.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door user159 Bekijk bericht
    kan je een firmawagen weigeren en vragen voor meer loon als ze mij een kale c180 aanbieden dan kan ik daar toch niet mee gezien worden door mijn buurman met range rover?
    Dat ge uw eigen threads maakt om te trollen, tot daar aan toe. Maar deze is gereport als spam in een serieuze thread.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Dat ge uw eigen threads maakt om te trollen, tot daar aan toe. Maar deze is gereport als spam in een serieuze thread.
    Serieuze thread waar net 5 pagina's werd volgeluld met Apple VS Android geween
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dank u, internet politieman.

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    de BMW X1 waarvoor ik uiteindelijk ben gegaan, zal normaal geleverd worden op 07/02/2020. Al bij al een dikke 3 maand wachten. Het zal ook iets goedkoper uitvallen dan gepland. I.p.v. ~660 zal het eerder ~635 EUR zijn. VAA zal dus ook een paar euro lager zijn. Ik kan niet wachten. Het zal mijn eerste "eigen" wagen zijn. Tot op heden altijd auto's van ouders gebruikt.
    My fight towards financial independence: Fight to FI/RE

Pagina 601 van 637 Eerste ... 101501551591597598599600601602603604605611 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten