desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik heb net een nieuwe 11 Pro 256GB. is dat een goede telefoon? Ja. Maar echt ja. Snel, top camera, obsceen lange accuduur, face id werkt briljant, kan er niks slecht over zeggen. Had ik er 1349 EUR aan gegeven? No fucking way. Moest het werk die niet betalen, van ze leven niet.

Het ergste vanal: dat ding gaat nog altijd niet even lang mee, typt niet even goed en heeft een minder goeie workflow dan de Blackberry Z30 waar ik mijn Blackberry periode mee heb afgesloten. Hub was een prachtsysteem, ongeëvenaard. Die telefoons waren snel want BBOS10 was extreem goed en super efficient. Moesten ze daar een nieuw versie van maken maar dan terug met QNX/BBOS basis en niet die vorte android-based smeerlapperij dat het nu is, ik sta vanvoor in de rij om ene te kopen. Bold, Storm, Torch, Q10, Z10 en Z30, ik mis ze no elke keer ik iets moet typen op een touchscreen.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Carplay en Android Auto werken via je smartphone, je auto voorziet eigenlijk enkel het scherm en input.

Mobiele data is dan ook die van je smartphone.
    Niet noodzakelijk. Heb bv op de mijne een abonnement op BMW Connected services, maar ik heb geen Carplay. Er zit wel degelijk een SIM en dataverbinding in de wagen, en daar betaal je dan voor met dat "abonnement".
    aRe YoU nOt EnTeRtAiNeD?

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Pff MrKend54l, die antwoordpost op mij is zo'n onsamenhangend kluwen van soms volledig ongerelateerde zaken die je samen op een hoopje gooit dat ik niet weet hoe ik daar deftig op moet antwoorden. Het is waarschijnlijk niet helemaal jouw wereldje, maar dan moet ik toch echt aanraden om iets meer afstand te nemen ipv je volledig in een discussie te gooien die je niet helemaal begrijpt... En dat klinkt waarschijnlijk een pak boertiger dan ik het eigenlijk bedoel, maar het lukt even niet genuanceerder.

Om even terug te keren naar de eigenlijke uitspraak - "er zijn veel zaken waar je niet rond Apple kan". Ik zie die zaken niet, ik kom ze niet tegen, wat zijn ze dan?

Het enige dat ik je zo'n beetje zie vermelden waar je echt niet rond Apple zou kunnen is "tablets" - maar eerlijk gezegd, ik heb jaren met Android tablets gewerkt (tot vorig jaar), mijndochters hebben elk een Android tablet (8" en 10") en die doen het uitstekend, het bulkt van apps en games en die zijn lekker vlot. iPad OS zal best nog wat mooier zijn, maar echt, ik heb nu nog eens niets tegengekomen waarvan ik dacht "tiens, dit mis ik nu".
    Zelf heb ik een Surface Go (niet in S mode) en dat ding is subliem. Niet van de allersnelste, maar zeer functioneel.
    Alle bovengenoemden hebben dan nog een voor mij gigantisch voordeel op eender welke Apple tablet, en dat is de aspect ratio - voor media consumptie (wat voor mij 1 van de meest prevalente use cases is voor tablets) is de 4:3 ratio van alle iPads gewoon kak.

Kortom, ik ga nog niet eens akkoord dat je voor tablets niet rond Apple kan. En dan vraag ik mij verder af wat die "vele" andere zaken zijn waar je niet voor rond Apple kan?

In het professionele leven zie ik hier en daar wel eens een collega met een Mac, maar wat dan vooral opvalt is steeds weer die mindere integratie met bvb het Office/Sharepoint/Teams geheel dat ik bij zoveel klanten (en consultancybedrijven) als de facto standaard zie gebruikt worden.

Android en Windows zijn al lang niet meer de buggy/trage/tweaker resp. crashy OS'en die ze ooit waren. Android is volwassen geworden, ziet er goed uit, is intuïtief en draait snel op eender welke hardware. Voor pakweg €400 heb je zeer snelle en full-featured toestellen (dus ja, qua value for money kan dat tellen). En Microsoft heeft ook geleerd van vroegere fouten met Windows en biedt een volwassen OS aan.

Maar allez, ik leer graag van je voor welke zaken ik niet rond Apple kan...

edit: overigens een gigantische off-topic :/
    Waar komt dat nu weer ineens vandaan? Het is echt niet nodig om onmiddellijk in een discussie iemand anders in diskrediet te brengen. Je weet niet hoe je daar op moet antwoorden? Lijkt me anders nogal vrij simpel aangezien ik enkele topics aantik, en zeg waarom ik ze juist aantik. Dat je dan nog afsluit met "het kon niet genuanceerder" is de reinste onzin. Dat is gewoon een zuivere onwil, hetgeen je in andere discussies ook al vaker hebt laten optekenen.

Het probleem is dat jij niet verder kijkt dan uw eigen en gezinsgebruik. Uw redenatie is dat jij en uw dochters zich kunnen redden met een android tablet, dus dat het allemaal maar een zak opgeblazen lucht is. De aspect ratio van 4:3 is iets wat minder is om video's af te spelen. Maar heeft dan weer voordelen voor geschreven media en productiviteit. Want daar fiets je mooi voorbij, dat een iPad ook een device is waar je productief mee aan de slag kan. En door zijn naadloze integratie in OSX onmiddelijk kan verder gaan waar je gebleven was. En dan zwijg ik nog over de pen support.

Qua gebruik professioneel gebruik. Ja daar hoef ik toch geen tekenintje bij te maken das als uw omgeving zuiver op O365 draait dat Windows dan het uitgelezen OS is. Dat je zoiets aanhaalt is werkelijk belachelijk. Ik zei niet dat Windows geen bestaansrecht of nut heeft in een professionele omgeving. Ik zei dat door zijn unix-based karakter en nog andere zaken een product met OSX ook zijn bestaansrecht heeft in een professionele omgeving. Dat lijkt mij toch de evidentie zelve? Je doet u op dit moment een beetje voor als vakidioot die werkt in een .NET dev omgeving draaiende op O365 die denkt dat dit alles afdekt. Terwijl er nog wel andere zaken zijn. Je moet nog maar simpel naar jullie servers, Unix based?

Toon mij ook vooral die 400€ die zeer snelle en full-featured toestellen. Ik weet niet waar jij aan denkt dan. Maar de vergelijkende trap voor een MacBook pro is een Dell XPS, en die kost nog niet eens in de buurt van 400€. Professioneel draai ik op een ThinkPad T590, ook een toestel dat ook geen 400€ kost. Iets doet mij dan toch vermoeden dat kwaliteit en bepaalde features wel geld kosten, niet?

Maar goed blijkt de waarheid in pacht te hebben omdat jij een surface go hebt en uw dochters een android tablet. En jullie missen niks. Dus denk ik echt wel dat je voor een hele populaire kan spreken. En dat je vooral iemand die wel verder kijkt dan zijn eigen leefwereld mag verwijten dat het niet zijn wereld is. En dat hij vooral zich maar beter uit een discussie houdt.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Niet noodzakelijk. Heb bv op de mijne een abonnement op BMW Connected services, maar ik heb geen Carplay. Er zit wel degelijk een SIM en dataverbinding in de wagen, en daar betaal je dan voor met dat "abonnement".
    Dat staat volledig los van Apple Carplay, die gaat namelijk wel 100% via jouw gsm.

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het wordt tijd dat hier nog eens over bedrijfswagens gebabbeld wordt.

De mijne moet volgende week naar de garage met een koplamp die zachtjes blijft branden. Er is een module kapot, maar die moest nog uit Duitsland komen. Intussen is die er dus.
    En woensdag gaan de wintervelgen erop.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik heb een Samsung A5 2017 zo bekrast als iets, m'n vriendin een iPhone 11pro. Het contrast is groot! ik koop geen dure telefoons meer, omdat als ik aan het werk ben ik daar nogal vaak nonchalant mee omga. Ge moet eens ene keer uw telefoon opnemen als ge net een bed van stabilisé aan het maken zijt, dan is er al snel geen sprake meer van gorilla glass
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Dat staat volledig los van Apple Carplay, die gaat namelijk wel 100% via jouw gsm.
    Dat zeg ik toch?
    aRe YoU nOt EnTeRtAiNeD?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KerberosX Bekijk bericht
    Dat zeg ik toch?
    Dan is je opmerking volledig naast de kwestie, want het ging om het feit dat apple carplay een abonnementsformule is bij BMW. Terwijl daar niet echt een reden voor was.
    Dat BMW andere services heeft waar je een abonnement bij hebt, die via de SIMkaart gaan, heeft daar niets mee te zien.

Pagina 599 van 599 Eerste ... 99499549589595596597598599

Tags for this Thread

Regels voor berichten