RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    LPG is een zwaar gas en stijgt daarom niet op. Een ondergrondse is al onder de grond dus bij een lek kan het daar ook niet weg. Dat is de hoofdreden dat je daar met LPG niet binnenmag
    Dat kunnen ze heel simpel oplossen, door ventilatie te hebben. en hoeveel LPG voertuigen zijn er afgebrand de laatste jaren?
    If it ain't broke, don't fix it
    "I'd like to die on Mars, just not on impact" - Elon Musk
    "I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us." - Calvin

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    LPG is een zwaar gas en stijgt daarom niet op. Een ondergrondse is al onder de grond dus bij een lek kan het daar ook niet weg. Dat is de hoofdreden dat je daar met LPG niet binnenmag
    Mag dat dan eigenlijk wel met CNG? Dat is lichter dan lucht en zou eigenlijk geen probleem mogen geven.
    De originele reden bij CNG was inderdaad het gevaar van een opstapeling door kleine lekkages waardoor 1 wagen geen verschil merkt maar een jarenlange opstappeling wel problematisch kan zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RealRoot Bekijk bericht
    Dat kunnen ze heel simpel oplossen, door ventilatie te hebben. en hoeveel LPG voertuigen zijn er afgebrand de laatste jaren?
    Het gaat niet over de voertuigen die opbranden, het gaat over een lekkage waardoor de garage kan ontploffen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Mag dat dan eigenlijk wel met CNG? Dat is lichter dan lucht en zou eigenlijk geen probleem mogen geven.
    De originele reden bij CNG was inderdaad het gevaar van een opstapeling door kleine lekkages waardoor 1 wagen geen verschil merkt maar een jarenlange opstappeling wel problematisch kan zijn.
    Klopt! In Gent mogen CNG-wagens overal binnen bijvoorbeeld.

Het gaat niet over de voertuigen die opbranden, het gaat over een lekkage waardoor de garage kan ontploffen.
    Da's inderdaad de reden. In realiteit is het echter quasi onmogelijk dat een garage ontploft door zo'n lek. De wagen moeten een veel grotere dan gangbare tank hebben of het moet een zeer kleine garage zijn.

Edit: Ik heb het hier over een ondergrondse garage met meerdere parkeerplaatsen, geen afgesloten garagebox.
    Laatst gewijzigd door Selten; 14 november 2019 om 09:53

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selten Bekijk bericht
    Da's inderdaad de reden. In realiteit is het echter quasi onmogelijk dat een garage ontploft door zo'n lek. De wagen moeten een veel grotere dan gangbare tank hebben of het moet een zeer kleine garage zijn.

Edit: Ik heb het hier over een ondergrondse garage met meerdere parkeerplaatsen, geen afgesloten garagebox.
    Dat klopt, maar dan ga je ervan uit dat er maar 1 wagen lekt. Als uw garage geen optimale ventilatie heeft, en er komen over x-tijd een aantal lekkende wagens binnen, kan je natuurlijk wel een grotere hoeveelheid krijgen.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RealRoot Bekijk bericht
    Ventilatie bij de grond dan?
    Kan in principe. Maar in realiteit is dat nergens voorzien en ook niet overal mogelijk. Pas op, je moet al een serieuze opstapeling hebben. Maar toch is het niet iets wat heel gek zou zijn op verloop van tijd.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

komkommerman's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik hoorde hier in de wandelgangen dat leasen volgend jaar een pak duurder zou worden.
    iemand die hier meer over weet? Blijkbaar heb je een pak minder opties als je budget hetzelfde blijft.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door komkommerman Bekijk bericht
    ik hoorde hier in de wandelgangen dat leasen volgend jaar een pak duurder zou worden.
    iemand die hier meer over weet? Blijkbaar heb je een pak minder opties als je budget hetzelfde blijft.
    De regels rond fiscale aftrekbaarheid veranderen vanaf 1/1/2020, waardoor veel "normale" wagens (== niet-hybrides of EV's) voor bedrijven een stukje duurder zullen worden.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door komkommerman Bekijk bericht
    Je komt echt uit de lucht gevallen.

"pak duurder", mag je echt nog wel erger doen klinken, er gaan mensen ruzie maken en er gaan mensen hun ontslag geven omdat ze denken oneerlijk behandeld worden. Daar gok ik op.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ik het goed heb, komt het er op neer dat benzines en diesels ipv een 70% nog maar 50% aftrekbaar worden voor ondernemers.

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Das al lang geweten.

Denk dat wltp op de privé markt eerder het bommeke zal worden.

Wordt weinig over gesproken maar kan zware impact hebben op BIV en wegen taks.

Ineens veel groter bereik dan bedrijfswagens.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camerad Bekijk bericht
    Als ik het goed heb, komt het er op neer dat benzines en diesels ipv een 70% nog maar 50% aftrekbaar worden voor ondernemers.
    Dat is wel wat kort door de bocht, maar het komt er wel min of meer op neer. De formule verandert in een lineaire functie maar gemiddeld gaat het minder aftrekbaar worden

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Op onze leaselijst staat vandaag bijna niets meer. De interessantste wagen is ineens de Volvo XC40 hybride, of je moet met een vrij kale golf of BMW 1 willen rijden. Voor een 3-reeks moet er redelijk wat opgelegd worden, waar ik die nog met tal van opties kon nemen.
    Vermoed dat de berekeningen al gebeuren met de regels voor 2020.

Ik moet nog 2,5 jaar rondbollen met de mijne, hopelijk tegen dan wat andere hybrides en elektrische wagens op de lijst.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

De bedrijfswagen topic

Dat is wel wat kort door de bocht, maar het komt er wel min of meer op neer. De formule verandert in een lineaire functie maar gemiddeld gaat het minder aftrekbaar worden
    Ja idd maar klopt met de grote lijnen. Ik denk dat volgend jaar met phev rondbollen nu echt wel interessant begint te worden.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht
    Das al lang geweten.

Denk dat wltp op de privé markt eerder het bommeke zal worden.

Wordt weinig over gesproken maar kan zware impact hebben op BIV en wegen taks.

Ineens veel groter bereik dan bedrijfswagens.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
    Ik kan me nu inderdaad daar eigenlijk niets rond bedenken al gelezen te hebben. Privé markt is onwetend wat dit betreft?

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUSKE Bekijk bericht
    Op onze leaselijst staat vandaag bijna niets meer. De interessantste wagen is ineens de Volvo XC40 hybride, of je moet met een vrij kale golf of BMW 1 willen rijden. Voor een 3-reeks moet er redelijk wat opgelegd worden, waar ik die nog met tal van opties kon nemen.
    Vermoed dat de berekeningen al gebeuren met de regels voor 2020.

Ik moet nog 2,5 jaar rondbollen met de mijne, hopelijk tegen dan wat andere hybrides en elektrische wagens op de lijst.
    Mijn mail dat ik een auto mag gaan bestellen laat serieus op zich wachten, ik vermoed omwille van de nieuwe lijsten die opgesteld worden?
    Is een Volvo XC40 hybride even duur in TCO als een BMW 1? Klinkt hoopgevend, ik vind het namelijk nog mooie auto's

Pagina 592 van 639 Eerste ... 92492542582588589590591592593594595596602 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten