MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goesting Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dus als ik het goed heb, heb de je X1 18i getest? Past die driecilinder motor wel bij zo'n SUV?
    Waarom zou dat niet gaan?
    Voldoende van andere merken die het moeten doen met 116pk.

En dit type van SUV is niks meer dan een wagen om hoge veren en wat extra plastic aan de randen. Laat ons daar wel over zijn.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li1quid Bekijk bericht
    Geen led lichten? Dat doet toch afbreuk aan de wagen anno 2019.

Verder natuurlijk wel een schone bak!
    Jawel hoor, ik had voor het gemak hier gewoon de kleur en de velgen genomen, maar de mijne heeft LED-lampen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goesting Bekijk bericht
    Dus als ik het goed heb, heb de je X1 18i getest? Past die driecilinder motor wel bij zo'n SUV?
    Dat gaat erg vlot vooruit. 140pk/220Nm is natuurlijk geen racemonster. Het is sub 10s (9.6) op zen minst

Edit:
    Kogel is door de kerk. Het wordt de X1 18i. Ik heb er nog "M Sports steering" en "Adaptieve ophanging" aan toe kunnen voegen

https://imgur.com/a/D7LJQ5L
    Laatst gewijzigd door coldvinc; 14 oktober 2019 om 13:11
    My fight towards financial independence: Fight to FI/RE

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Sportbanden?
    Runflat banden wss. Komen standaard mee op M en Sport line.

Dunno of da nu zoveel verschil maakt mor soit.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Belangrijk om weten is dat het budget dat ik niet gebruik uitbetaald wordt als loon. In theorie heb ik eigenlijk 1500 bruto beschikbaar. Maar goed ik ga echt niet zoveel geld uitgeven aan een auto als ik net een appartement in Brussel heb gekocht.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldvinc Bekijk bericht
    als ik net een appartement in Brussel heb gekocht.
    Ik zou me dan eerder mentaal laten begeleiden.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

SomeDude's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht
    Runflat banden wss. Komen standaard mee op M en Sport line.

Dunno of da nu zoveel verschil maakt mor soit.

Rijdt (of reed vroeger toch) stukje harder imo

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Rijdt sowieso harder, maar is dat niet net beter voor het verbruik?
    Al zullen die banden weer wat zwaarder zijn en onafgeveerd gewicht doet ook wel veel.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Belangrijk om weten is dat het budget dat ik niet gebruik uitbetaald wordt als loon. In theorie heb ik eigenlijk 1500 bruto beschikbaar. Maar goed ik ga echt niet zoveel geld uitgeven aan een auto als ik net een appartement in Brussel heb gekocht.
    Ik zou zoveel mogelijk bijleggen, probeer zeker een X3M er uit te lepelen. Tegen volgend jaar hebt ge 9/10 toch al een mes in uw pens gekregen, dan hebt ge tenminste nog geniet van den auto gehad !
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Rijdt sowieso harder, maar is dat niet net beter voor het verbruik?
    Al zullen die banden weer wat zwaarder zijn en onafgeveerd gewicht doet ook wel veel.
    Dat heb ik nog gehoord maar kan niet direct bevestigen noch ontkennen.
    Nog nooit met dezelfde wagen van gewoon naar runflat of omgekeerd gegaan om te vergelijken.

Bol zelf trouwes ook al een goei 6j rond met runflats en nooit echt te klagen gehad.

Nu ... Ik doelde eigenlijk op verschil in CO, wat aangehaald werd voor de 'sportbanden'.

iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Ik zou me dan eerder mentaal laten begeleiden.
    Haha, ik denk dat er een klein misverstand plaatsvind.
    Ik wilde verduidelijken dat ik een grote vrijheid heb op vlak van keuze omwille van een uitgebreid budget. Ik hou dit steeds in het achterhoofd omdat hier tegenover een verlaagd netto loon staat, want het niet opgebruikte budget wordt uitbetaald als loon. Tot dit jaar kreeg ik dit budget bijna volledig uitbetaald. Maar omdat ik nu samenwoon met mijn vriendin en een eigen wagen echt nuttig is, heb ik beslist toch wat van het vermelde budget te gebruiken voor een wagen.

De eindimpact dat deze wagen heeft op mijn totale loonpakket is nog iets anders, hoewel niet gering zal ik mijn andere verplichtingen kunnen blijven nakomen omdat het budget 30% van mijn totale brutoloon is. De impact blijft natuurlijk en het blijft dus ook mijn hoofd spelen tijdens het maken van mijn keuzes. Daarom ben ik terughoudend t.o.v. bepaalde keuzes, zoals grotere velgen (met "sportbanden"). Ik was opzoek naar een mooi evenwicht tussen hoofd en hart zeg maar.
    Hadden de grotere velgen/banden enkel een impact op het maandelijks budget was dit nog redelijk aanvaardbaar, maar de VAA gaat ook omhoog dus uiteindelijk moet ik tweemaal iets neerleggen. Dit is niet of toch veel minder het geval voor andere opties.

Excuses als ik dit niet duidelijk heb verwoord. Bedankt voor je bezorgdheid.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht
    Nu ... Ik doelde eigenlijk op verschil in CO, wat aangehaald werd voor de 'sportbanden'.

Dit vermeld de tool:
    "Lichtmetalen vooraan en achteraan.
    Wielen met een velgdiameter van 19 en een velgbreedte van 8,0
    Two-tone

vooraan en achteraan banden met een bandbreedte in mm van: 225, bandprofiel in % van: 45 en een kwalificatie van: W run flat en 19
    Brandstofverbruik ECE 99/100, 6,8, 4,7, 5,5, 42, 60 en 51Het emissieniveau met een kooldioxide uitstoot in g/km van: 125Brandstofetikettering A-G met het efficiency label: B
    Als:[S07LM] Model xLine
    of[S07LD] Model Sport
    nieuwe prijs: 780.00µ
    heeft nodig:
    [S0258] Runflat banden"
    Het emissieniveau en de uitstoot worden niet geïmpacteerd bij andere banden/velgen.
    Laatst gewijzigd door coldvinc; 15 oktober 2019 om 09:58

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Amai, ik zou nog niet met runflats willen rijden als ik er geld voor kreeg. Op den 3 lagen stock runflats en dat is echt luid en oncomfortabel. Na een half jaar hebben wij daar gewone sportmaxx onder gelegd en zowel qua stuurgedrag als rijcomfort was dat een verademing.

@coldvinc: ge moet eens goed kijken hoe dat op uw loonbrief staat. een eigen bijdrage moogt ge namelijk aftrekken van uw VAA.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Amai, ik zou nog niet met runflats willen rijden als ik er geld voor kreeg. Op den 3 lagen stock runflats en dat is echt luid en oncomfortabel. Na een half jaar hebben wij daar gewone sportmaxx onder gelegd en zowel qua stuurgedrag als rijcomfort was dat een verademing.

@coldvinc: ge moet eens goed kijken hoe dat op uw loonbrief staat. een eigen bijdrage moogt ge namelijk aftrekken van uw VAA.
    Heb eigenlijk totaal geen last van die runflats, maar dat is enerzijds omdat ik het gewend ben en anderzijds omdat ik maar een halfuurtje per dag in de auto zit
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijne 5 staat ook volledig in M dus liggen er runflats onder.

Kan ni zeggen dat die oncomfortabel bolt ze.

En ik zit gemiddeld 2-3u / dag in den otto.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Haha, ik denk dat er een klein misverstand plaatsvind.
    Ik wilde verduidelijken dat ik een grote vrijheid heb op vlak van keuze omwille van een uitgebreid budget. Ik hou dit steeds in het achterhoofd omdat hier tegenover een verlaagd netto loon staat, want het niet opgebruikte budget wordt uitbetaald als loon. Tot dit jaar kreeg ik dit budget bijna volledig uitbetaald. Maar omdat ik nu samenwoon met mijn vriendin en een eigen wagen echt nuttig is, heb ik beslist toch wat van het vermelde budget te gebruiken voor een wagen.

De eindimpact dat deze wagen heeft op mijn totale loonpakket is nog iets anders, hoewel niet gering zal ik mijn andere verplichtingen kunnen blijven nakomen omdat het budget 30% van mijn totale brutoloon is. De impact blijft natuurlijk en het blijft dus ook mijn hoofd spelen tijdens het maken van mijn keuzes. Daarom ben ik terughoudend t.o.v. bepaalde keuzes, zoals grotere velgen (met "sportbanden"). Ik was opzoek naar een mooi evenwicht tussen hoofd en hart zeg maar.
    Hadden de grotere velgen/banden enkel een impact op het maandelijks budget was dit nog redelijk aanvaardbaar, maar de VAA gaat ook omhoog dus uiteindelijk moet ik tweemaal iets neerleggen. Dit is niet of toch veel minder het geval voor andere opties.
    Ik snap eigenlijk niet hoe je zaken als een maat velgen groter enorm overweegt terwijl je je geen vragen stelt bij de grootste CO2-verhogende factor - namelijk het feit dat je een SUV wil.
    Tenzij je natuurlijk echt verliefd bent op SUV's, ben je toch beter af dan met een break?

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Naar mijn mening zijn runflats totaal nutteloos:
    - kosten meer / hogere eco score
    - meer lawaai (rijgedrag wel niks van gemerkt)
    - en als hij "plat" is, moogt ge ook maar 90 (of minder?) rijden en moet ge asap ne nieuwe laten steken. En dan duurt dat 3 keer langer eer die band geleverd is ... dus het voordeel van ne runflat wordt teniet gedaan door te wachten op uw vervang band

2X ne platte runflat gehad en 1X gewone ... geef mij maar de gewone. Ik laat dat altijd uit mijn configuratie halen.

Pagina 570 van 592 Eerste ... 70470520560566567568569570571572573574580 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten