Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ... Klinkt misschien cru, en ik weet wat je gaat zeggen. Niemand gaat nog een job als consultant willen doen, of een job waar je veel voor moet rondrijden. Maar op dat moment sla je twee vliegen in één klap. Want zijn die verplaatstingen echt nodig? Is het nodig dat deze met de wagen gebeuren? Deze verplaatsing afbouwen is de uitstoot afbouwen. Uiteindelijk kom je altijd terug uit op dat laatste, de mensen een andere mentaliteit aanmeten. En zo werken aan de uitstoot.

Pas op mocht ik de mogelijkheid hebben, ik deed het ook hoor. Ik nam mij ook een A6 (dat is een leugen. Ik zou een leukere wagen nemen :P) waar ik heel het land privé meer rondreed. Maar we moeten ook realistisch zijn en durven inzien dat het huidig systeem niet heel zuiver is. En gewoon op de schop moet.
    Dat het systeem helemaal scheef zit (kost van een bedrijfswagen t.o.v. loonkost), is een feit.

Maar toch even inpikken: simpel weg er vanuit gaan dat alle jobs waarbij er nu veel verplaatsingen nodig zijn, kunnen geëlimineerd worden is ook wel heel simplistisch. Dan is het beetje Belgische economie dat we nog hebben, finaal om zeep.

Ook altijd ironisch dat de politici die ons eens de les zullen spellen, net degene zijn die zelf duizenden kilometers afleggen met salariswagens en nog eens wat overdreven dure jets gaan inhuren om met geld te smijten en nog wat meer uitstoot te creëren... Maar dan wel met het vingertje zwaaien dat de burger meer met het openbaar vervoer moet gaan
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Ik denk dat iedereen het er over eens is dat dit niet op kap van de gewone mens zou moeten zijn. Maar het is nu eenmaal onderdeel geworden van het loon van gewone mensen, dus als ze het afpakken/willen veranderen, moet het vergoed worden.

Dus de vraag blijft, hoe? Daar is nog nooit een antwoord op gekomen.
    Het antwoord daarover is nochtans al meermaals gezegd.

Dat wordt niet gecompenseerd. Want er valt weinig te compenseren. Reden daarachter is omdat het een aangenomen waarde is. En die aangenomen waarde hangt van meerdere factoren af.

Jij gaat er verkeerdelijk vanuit dat het moet vergoed worden. Maar van dat moeten is helemaal niks aan.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

jack|herrer's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Het antwoord daarover is nochtans al meermaals gezegd.

Dat wordt niet gecompenseerd. Want er valt weinig te compenseren. Reden daarachter is omdat het een aangenomen waarde is. En die aangenomen waarde hangt van meerdere factoren af.

Jij gaat er verkeerdelijk vanuit dat het moet vergoed worden. Maar van dat moeten is helemaal niks aan.
    Ik ben benieuwd welke partij de salariswagen gaat durven afschaffen zonder compensatie.

Groen heeft er een ballonnetje over opgelaten en we weten hoe dat geeindigd is.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jack|herrer Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd welke partij de salariswagen gaat durven afschaffen zonder compensatie.

Groen heeft er een ballonnetje over opgelaten en we weten hoe dat geeindigd is.
    Maar vertel dan eens wat jij juist gecompenseerd wilt zien. Of liever hoe jij die compensatie ziet.

Wat en hoeveel moet er gecompenseerd worden? En vooral waarom.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 535 van 535 Eerste ... 35435485525531532533534535

Tags for this Thread

Regels voor berichten