Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noctilucus Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als bedrijfswagens binnen 4 jaar nog bestaan, ga ik toch serieus kijken naar volledig elektrische of PHEV opties.
    Is dit ook niet gewoon de bedoeling en het hele punt van die strengere/duurdere regelgeving? Uiteindelijk als de vraag naar EV's stijgt zal automatisch de ontwikkeling ervan ook in een stroomversnelling geraken.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Met uw huidig contract? Of als je uw lease vernieuwt?

Als je effectief nu een 530d op de baan kan houden zonder verlies te doen dan zie ik niet in waarom je dat niet zou doen. Op welk vlak ben je dan nog gebaat bij leasen?
    Budget blijft binnen dezelfde klasse.
    Keuze voor eigen wagen zou dan wel een jonge occasie zijn. Voordeel van lease blijft dat je de wagen niet zelf moet prefinancieren. En daarbij uiteraard ook dat je bij een lease werkelijk 0 zorgen hebt in vgl met een eigen wagen. Hoewel ik de verplichting van de merkgarages zeker geen + vind...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Voor zover ik weet ligt dat nog helemaal niet vast.
    Ga daar toch maar van uit. Heb wel nog niet opgezocht of het zo ook daadwerkelijk al in het staatsblad is verschenen.
    https://www.tijd.be/nieuws/archief/u.../10091384.html

Ah, zat daar het addertje? Want in NEDC 2.0 gaf de Quattro toch net een paar gram minder he?
    Ik weet dat de verkoper ook rare ogen trok toen die dat met mij zat te bekijken
    Vervelende is wel dat niet alle merken de WLTP affichere. Maw je kan dan neit vergelijken wat de impact zal zijn...

iTrader
    3 (100%)
    Vandaag ter vervanging van mijn Mercedes GLC een nieuwe wagen in bestelling laten plaatsen.

Een Skoda Kodiaq RS....

We zijn benieuwd, gaat me waarschijnlijk een arm & been kosten aan VAA, maar goed dat maakt niet zoveel uit...dat kan er wel af.

Beetje overkill, maar op vlak van bang voor buck kan deze echt niet stuk, heb alle opties erop zitten en kom zowat aan 56.000€...
    3 jaar - 135.000km
    Laatst gewijzigd door Necre0; 11 september 2019 om 21:29

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrostByte Bekijk bericht
    Onder het motto: ik wil eens iets anders

Ik heb nu een BMW 320d

Volgende maar een X1, naft. Automatic 190pk.

1 euro onder mijn budget, bang on ^^. Ik weiger zelf bij te leggen.

Och, staat het mij niet aan, ik heb binnen 3 jaar weer nen nieuwen. Who cares anyway.
    Idem hier, heb ook de facelift van de X1 in bestelling staan, verwachte levering bij mij is eind november. Wanneer is jouw verwachte levering?

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Necre0 Bekijk bericht
    Vandaag ter vervanging van mijn Mercedes GLC een nieuwe wagen in bestelling laten plaatsen.

Een Skoda Kodiaq RS....

We zijn benieuwd, gaat me waarschijnlijk een arm & been kosten aan VAA, maar goed dat maakt niet zoveel uit...dat kan er wel af.
    Niet alledaags
    Specifiek voor de hoge zit gekozen? Een Superb L&K met de dikste motor en zowat full option draait ook rond zo'n budgetten, maar wat lagere VAA.

iTrader
    3 (100%)
    Niet alledaags
    Specifiek voor de hoge zit gekozen? Een Superb L&K met de dikste motor en zowat full option draait ook rond zo'n budgetten, maar wat lagere VAA.
    Niet specifiek voor hoge zit gekozen, ik kom nu uit een GLC (hoge zit dus) en dat was best OK, gezien de lange afstanden die ik doe op autostrade.
    Met deze wagen idd niet echt een typische keuze, maar dat maakt het net eens wat anders.
    Ik denk ook dat je deze niet zo heel veel zal zien, en dus maakt het het een pak unieker.

Anderzijds is 240pk best eens leuk, en denk ik eraan om ABT te laten chippen to 275pk/580nm met Leasing en skoda goedkeuring, dan gaat die naar 6.5sec / 100km/u

iTrader
    0
    Toffe keuze, lijkt me een hele leuke wagen!

iTrader
    18 (100%)
    Aanbod SUV's is enorm groot tegenwoordig. Idd wel een zeldzame keuze. De GLC lijkt me wel zachter afgesteld? Ook testrit kunnen maken?
    Met een CO2 van 167g voor mij alvast verre van haalbaar

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erq Bekijk bericht
    Aanbod SUV's is enorm groot tegenwoordig. Idd wel een zeldzame keuze. De GLC lijkt me wel zachter afgesteld? Ook testrit kunnen maken?
    Met een CO2 van 167g voor mij alvast verre van haalbaar

De GLC had ik in AMG uitvoering (zonder de motor ) en die was vrij oncomfortabel(relatief gezien), uit vele gesprekken die ik had, blijkt dat die GLC ofwel goed was met standaard vering, ofwel de luchtvering nodig heeft om goed te rijden, dat kan ik dus bevestigen.

De Kodiaq RS heeft DCC, dynamic chassic control, met adaptieve dempers etc...dus ik verwacht een goeie balans.

Geen testrit gedaan, hoeft ook eigenlijk niet, als het al een straf zou zijn, zal het maar maximaal 3 jaar zijn.

By the way CO2 = 210 volgens WLTP

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    De GLC had ik in AMG uitvoering (zonder de motor ) en die was vrij oncomfortabel(relatief gezien), uit vele gesprekken die ik had, blijkt dat die GLC ofwel goed was met standaard vering, ofwel de luchtvering nodig heeft om goed te rijden, dat kan ik dus bevestigen.

De Kodiaq RS heeft DCC, dynamic chassic control, met adaptieve dempers etc...dus ik verwacht een goeie balans.

Geen testrit gedaan, hoeft ook eigenlijk niet, als het al een straf zou zijn, zal het maar maximaal 3 jaar zijn.

Ouch!

Zou daarvoor niet willen opdraaien voor den Di Rupo tax!

iTrader
    0
    3 jaar rondrijden in een auto die niet comfortabel zit, dat risico zou ik toch niet willen nemen.
    En hoe kom je op 3 jaar? Zelfstandig?

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    3 jaar rondrijden in een auto die niet comfortabel zit, dat risico zou ik toch niet willen nemen.
    En hoe kom je op 3 jaar? Zelfstandig?
    Ik doe dat nu al 5 jaar... :-(
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)

DCC trekt echt op geen hol, daar merkt ge amper iets van. De luchtvering van Audi / VW Touareg dat is een ander gegeven, maar die magnetische dempers doen amper iets.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ah, zat daar het addertje? Want in NEDC 2.0 gaf de Quattro toch net een paar gram minder he?
    Ik weet dat de verkoper ook rare ogen trok toen die dat met mij zat te bekijken

Ja, zelfde hier. Eigenlijk komt de hybride A6 een jaartje te laat voor mij. Maar ach, ik ga niet klagen ondertussen.
    Ik dacht dat de quattro onder NEDC iets meer uitstoot had - 115 tegenover 112 als minimum. Uiteindelijk weegt die wel 100 kg meer en heb je zoveel meer bewegende onderdelen.
    Ik geloof dat het onder WLTP 10 gram scheelt. Niet het eind van de wereld maar nog eens €600 netto per jaar erbij. Plus de hogere prijs nog eens erbij.

Het blijft verrassend dat Audi nog geen hybrides heeft om te concurreren met de BMW 5 en Mercedes E. Al weet ik niet hoe lang hybrides zo fiscaal voordelig zijn, voor je het weet trekken ze de limiet voor "fake hybrides" nog eens serieus op en schiet de VAA voor een hoop modellen door het dak.
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    DCC trekt echt op geen hol, daar merkt ge amper iets van. De luchtvering van Audi / VW Touareg dat is een ander gegeven, maar die magnetische dempers doen amper iets.
    DCC =/= magnetische dempers. Klepje met elektrische actuator controleert de flow van olie en daarmee de demping.

210g co2 is wel

Pagina 523 van 574 Eerste ... 23423473513519520521522523524525526527533573 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten