iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Aangenaam verrast met nieuwe c coupe zn motor. (200d). Heb hem nu een maandje bijna. 4500 km mee gebold. Zit op een gemiddelde van 4.8 voor gemengd gebruik. Ik ben benieuwd tot hoever het haat stabiliseren de komende maanden. Uit ervaring hebk altijd wel een literke meer als hij splinternieuw van de garage komt de eerste 7000km of zo

Vorige c200 berline had de 2.1 liter blok van 136 pk. Ook amg pack en vergelijkbare opties. Daar zatk aan 5.7 gemiddeld. Op 85000 km
    Is de 200d de nieuwe 1.6 van Mercedes?

iTrader
    88 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Denk het niet, enkel in de E-klasse (zoals de mijne) zit de nieuwe 1.6. Zelf ook +- 4.500km, gemiddeld verbruik 5.2l (gemengd).

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Idem met de nieuwe 1-reeks 118d automaat.
    Luxery + business pack en voor de rest geen opties, sit ge aan 38-39k€. Ge hebt dan nog niet eens elektrisch inklapbare spiegels, geen zetelverwarming, geen automatische koffer, geen LED-koplampen.
    Als ge dat er dan nog bij wilt, zit ge rap tegen de 42-43k (zonder digitale tellers dan nog).
    We spreken hier over het kleinste model hé. Met dat budget hebt ge een goed uitgeruste Renault Talisman/DS7 met enkele opties.

Ik rijd nu met de "oude" (model 2016) 1-reeks. Kostte blijkbaar +-30k. Eerlijk? Kzou er max 20k voor hebben betaald.
    Heb als enige opties: GPS, cruise control en zetelverwarming. Mijn vorige, een vw golf, kostte 25k en had zelfs adaptieve cruiscontrol, zelfdimmende spiegels, citybrake-toestanden, elektrisch inklapbare spiegels ed.

En nu willen ze binnenkort iedereen een Toyota Corolla hybride geven...80% van de mensen bij ons, doet meer dan 40k km per jaar. Ikzelf zit rond de 60k km (99.99% snelweg)
    Maand augustus zat ik 7x aan het tankstation met mn 116D.. Denk dat ze bij ons niet door hebben wat het allemaal extra zal kosten
    Niemand heeft ooit gezegd dat premium rijden goedkoop is. En het is dan niet alsof BMW de duurste is. Kijk maar eens naar een vergelijkbare Mercedes of audi. Is al meermaals aangekaart dat de meerprijs zeer exponentieel stijgt bij meer kwaliteit.

En kleinste model. Ik snap niet wat je daar mee wilt zeggen. Grootte is ook niet alles. De 1er heeft al een infotainment waar die talisman en ds7 enkel van kunnen dromen.

20k voor een 1er, doe eens even normaal eh. Dat is teken dat je geen beseft hebt van de prijzen van wagens. We hebben het hier over een 5-reeks die start aan 58k. En jij komt hier af met 20k voor een 1er.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    ja voor een uitvoering waar ge beschaamd voor moet zijn om er in te zitten kunt ge voor 57k buiten wandelen, dat klopt. Maar 57k voor de absolute basisversie, vinde da zelf al niet veel? Dan hebt ge begot zelfs geen navigatie of niets.

Luxury Line, schoon kleurtje, 19"ers, Innovation Pack, Comfort Pack Plus, Travel Pack, Corporate Pack en Safety Pack en tadaa ge zit op 80.000 EUR.
    Dan hebt ge eigenlijk nog altijd geen dingen die in mijn ogen vrij normaal zijn op een ketel van 80k: 4-zone airco, verwarmde zetels v+a, verwarmd stuur, DAB tuner, deftige speakers, zelfs fucking adaptieve CC moet ge nog 1200 voor opleggen.
    Als ge dan nog wat comfortopties wilt (geklimatiseerde zetels, warmtewerende ruiten, adaptief chassis, soft close, etc...) dan schiet hij vlot naar de 100.000 EUR

Ja dan hebt ge idd een dik uitgeruste 5 gekocht. Maar aub he zeg, het is ne 5, dat hoort dik uitgerust te zijn.
    Met nen 3 touring geraakt ge ook vlot aan 80k+, wat voor dat segment van auto gewoon absurd veel is.
    Heel veel 5 series op onze wegen zijn verre van uitgerust zoals jij het beschrijft hoor. Basisversie, 17” wielen, corporate pack (daar zitten al lederen zetels en navi pro inbegrepen) en nog een paar opties apart. Akkoord dat die wagen er niet top uitzien en geen grote luxe biedt, maar dat zijn ook geen kale wagens meer waar je “beschaamd moet zijn om in te zitten”.

Mijn 520da was 51400€ incl btw. Sport line, corporate pack, adaptieve cc, adaptieve leds, Harman Kardon audio. Ja, wel ocharme 18” wielen Maar je hebt dat dus allemaal ook op een 520da xdrive voor minder dan 57k € want xdrive kost geen 6k extra.

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SlashDotDash Bekijk bericht
    Heel veel 5 series op onze wegen zijn verre van uitgerust zoals jij het beschrijft hoor. Basisversie, 17” wielen, corporate pack (daar zitten al lederen zetels en navi pro inbegrepen) en nog een paar opties apart. Akkoord dat die wagen er niet top uitzien en geen grote luxe biedt, maar dat zijn ook geen kale wagens meer waar je “beschaamd moet zijn om in te zitten”.

Mijn 520da was 51400€ incl btw. Sport line, corporate pack, adaptieve cc, adaptieve leds, Harman Kardon audio. Ja, wel ocharme 18” wielen Maar je hebt dat dus allemaal ook op een 520da xdrive voor minder dan 57k € want xdrive kost geen 6k extra.
    Wel, ik wou nu eigenlijk ook wel meer dan dat ene pack. Maar nu ook weer niet zo extreem dat die boven de 100K moet uit komen (en de 530e is al een heel stuk duurder dan een 20).

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht
    Wel, ik wou nu eigenlijk ook wel meer dan dat ene pack. Maar nu ook weer niet zo extreem dat die boven de 100K moet uit komen (en de 530e is al een heel stuk duurder dan een 20).
    Boven de 100k is gewoon waanzinnig veel geld. Maar boven de 70k ga je zeer vlot.

Een 520d met enkel corporate pack zouden ze moeten verbieden. Ik moet altijd de tranen bedwingen als ik zo een exemplaar zie.
    Laatst gewijzigd door MrKend54l; 8 september 2019 om 20:57
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Caracalla's schermafbeelding
    iTrader
    149 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Oei, dus mijn a6 190pk automaat met enkel businesspack is dan een triestige bedoening?

Is voor mij een ruime, stille luxueus rijdende wagen waar ik graag 50k km per jaar mee rij.

En triestig want het was dan nog een stockwagen aan 39k btw in.

Een mens durft er haast niet mee buiten komen...!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Amai wat een lef om met zo'n goedkope BMW rond te rijden

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caracalla Bekijk bericht
    Oei, dus mijn a6 190pk automaat met enkel businesspack is dan een triestige bedoening?

Is voor mij een ruime, stille luxueus rijdende wagen waar ik graag 50k km per jaar mee rij.

En triestig want het was dan nog een stockwagen aan 39k btw in.

Een mens durft er haast niet mee buiten komen...!
    neenee, met een Audi mag dat wel, want dat is eigenlijk een Volkswagen met een Audipack erop. Dus zowat nen full-option VW

Serieus, ik vind toch ook dat er nogal meewarig wordt gedaan over de premium E-segmenters met niet al te veel opties. Een kenner ziet dat mss, maar een leek ziet gewoon een mooie luxeauto, en eentje die dan nog eens beter rijdt dan 90% van de andere auto's op de baan. Om u daar dan voor te moeten schamen?

Nijntje's schermafbeelding
    iTrader
    2 (75%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Schamen is uiteraard wat veel gezegd maar ik snap ergens de insteek.

Ik persoonlijk rij dan ook liever met een volledig uitgeruste 3-reeks of A4 rond dan een kale 5-reeks of A6.
    Is natuurlijk wat je zelf van eisen stelt aan een auto. Leven en laten leven
    IF YOU'RE NOT HAVING FUN.. SPEND MORE MONEY

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nijntje Bekijk bericht
    Ik persoonlijk rij dan ook liever met een volledig uitgeruste 3-reeks of A4 rond dan een kale 5-reeks of A6.
    Denk dat de keuze dan doorgaans eerder is "volledig uitgeruste 3 of A4" vs "goed uitgeruste 5 of A6"

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Een echt full option 3 of A4 zal idd een pak hoger uitkomen in prijs dan gewoon een kale 5 of A6. En dan zijn er echt wel veel mensen die kiezen voor een gewoon deftig uitgeruste 5 of A6 ipv die kleinere A4 of 3 met alles erop en eraan, waarvan ze het meeste dat erop zit toch eigenlijk niet nodig hebben.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik denk dat hier nog veel mensen denken dat de prijzen van BMW nog altijd dezelfde zijn als die van de vorige generatie. Tijd om eens terug de configurator open te doen hoor...
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Prijs configurator =/= echte prijs hé. Deze was op het moment van de offerte 61k€ in de configurator. De prijs is nu inderdaad iets hoger, 62,4k€ - zo dramatisch is dat niet he.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stungunner Bekijk bericht
    Serieus, ik vind toch ook dat er nogal meewarig wordt gedaan over de premium E-segmenters met niet al te veel opties. Een kenner ziet dat mss, maar een leek ziet gewoon een mooie luxeauto, en eentje die dan nog eens beter rijdt dan 90% van de andere auto's op de baan. Om u daar dan voor te moeten schamen?
    Dit helemaal.

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SlashDotDash Bekijk bericht
    Prijs configurator =/= echte prijs hé. Deze was op het moment van de offerte 61k€ in de configurator. De prijs is nu inderdaad iets hoger, 62,4k€ - zo dramatisch is dat niet he.

Goh ... it's true dat het overheen de jaren ferm duurder geworden is.
    Ik heb net voor de release van de nieuwe 3 mijn 'oude' 3 eens geconfigureerd (dus zelfde model, maar 5j later) en dat scheelde toch enkele duizenden euro's ze.

Ik weet zo bv. van Audi dat men 2x per jaar x-aantal percent opslaagt. Op enkele jaren loopt dat op natuurlijk, zelfs al is het maar 0,5-1% per keer.

De nieuwen 3 is dan ineens een heel stuk opgeslagen heb ik dan wel gemerkt.
    Maar alles wordt nu eenmaal duurder, onder gelijk welk mom. Of ze het nu indexering noemen of iets anders.

Pagina 519 van 598 Eerste ... 19419469509515516517518519520521522523529569 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten