Vimeo's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Ne 4 gran coupe zal geen probleem zijn. 3 deurs daarentegen
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vimeo Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ne 4 gran coupe zal geen probleem zijn. 3 deurs daarentegen
    't Is ni echt hetzelfde, maar bij ons bolt er ook iemand rond me een 3 deurs 1-reeks i.p.v. de 5-deur.
    Verder zijn de coupé's sowieso niet echt populair bij ons. Weinig sportieve instelling bij de collega's.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    3-deurs 1 of 4 mag bij ons niet.

iTrader
    7 (100%)
    Hangt vooral af van of er al dan niet een carpolicy is. Wij kmo +/- 30 man en je krijgt een budget, enkel te felle kleuren mogen niet en dat is het.

Voor de rest kiezen wat je wilt in de kleur die je wilt.
    Ikzelf heb estoril blauw En mocht perfect.

Da's dan meestal weer het voordeel van kmo tegenover multinational.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Castil Bekijk bericht
    Hangt vooral af van of er al dan niet een carpolicy is. Wij kmo +/- 30 man en je krijgt een budget, enkel te felle kleuren mogen niet en dat is het.

Voor de rest kiezen wat je wilt in de kleur die je wilt.
    Ikzelf heb estoril blauw En mocht perfect.

Da's dan meestal weer het voordeel van kmo tegenover multinational.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
    Pretty much yeah.
    Minder harde regels bij ons.

Eerder belangrijk is de mood van de verantwoordelijke om t zo te zeggen. Als ge iets speciaals wil moet ge da nl. met hem zien te regelen.

Den enen krijgt dat dan al iets beter geregeld dan een ander.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

iTrader
    0
    Hoe zit dat eigenlijk bij jobsovergangen met de bedrijfswagen? Zit je dan eigenlijk een weekend zonder auto (en gsm/laptop/...) ?

Candyman66's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik ben 3 jaar geleden van job veranderd (van het ene IT bedrijf naar het andere) en moest ook mijn wagen inleveren op het einde van mijn opzegtermijn. Daarna zat ik idd een weekendje zonder wagen.
    Gelukkige heb ik toen beroep kunnen doen op mijn schoonma om mij terug naar huis te brengen van mijn oude werkgever en mij te brengen naar mijn nieuwe werkgever op de eerste dag.
    Daar heb ik toen onmiddellijk mijn nieuwe aanloopwagen gekregen
    GSM en laptop had ik niet bij mijn vorige werkgever. Daar kan ik niets over vertellen. Bij mijn huidige werkgever krijgen we wel allemaal een Macbook Pro. Deze kan tegen een schappelijke prijs optioneel overgekocht worden bij vertrek.
    Reusing pieces of code is liked picking off sentences from other people's stories and trying to make a magazine article.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Hoe zit dat eigenlijk bij jobsovergangen met de bedrijfswagen? Zit je dan eigenlijk een weekend zonder auto (en gsm/laptop/...) ?
    Ligt aan het bedrijf. Consultant bij ons moest op zijn laatste dag de wagen op de parking plaatsen en moest door zijn vriendin opgehaald worden.

Soms komen ze hem op uw oprit ophalen. Maar het lijkt mij wiedes das je ten laatste op uw laatste werkdag alles moet inleveren, en soms zelfs sneller.

Als je geluk hebt stop je vrijdag en start je maandag erop. Maar vaak zit er nog wel wat meer tijd tussen, en in die tussentijd heb je dus niks.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik had mijn laatste week verlof, dus die vrijdag de wagen gaan binnenbrengen en vandaar met de trein rechtstreeks naar de nieuwe werkgever om een poolwagen op te halen.
    Ook GSM toen al meegekregen zodat ik dat rustig in het weekend kon overzetten allemaal.
    Officieel start van contract was pas maandag, maar ze maakten daar absoluut geen probleem van.

Heb ook al maten gehad die hun wagen gewoon afgeleverd krijgen op hun oprit het weekend voor ze starten enzo. Hangt wat af van bedrijf en afspraken
    Cheer up, the worst is yet to come.

iTrader
    40 (100%)
    Ik moest ook, vele jaren geleden, iemand mij laten brengen naar mijn werk om de wagen op te halen. Was net na Nieuwjaar.
    De oude was toen al even ingediend bij vorige WG.

Was toen nog naar St. Martens-Latem voor een huurwagen.

Nu staan er meer dan genoeg op overschot op den hof maar da was ooit wel anders.

Hell ... Op dag van vandaag bolt zelfs 1 van de jobstudenten met een poolwagen rond voor zijnen termijn.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Zoals ondertussen al duidelijk is hangt dat dus van bedrijf tot bedrijf af. Bij mijn nieuwe werkgever kreeg ik in het begin een wagen van Europcar, die zijn ze gewoon thuis komen leveren op de laatste werkdag bij mijn oude werkgever. Ik ben dus 's morgens met de wagen vertrokken, laatste dag gewerkt en wagen op de parking achtergelaten, met het openbaar vervoer naar huis vertrokken. Toen ik 's avonds thuis kwam stond de nieuwe wagen klaar op de oprit.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Zoals ondertussen al duidelijk is hangt dat dus van bedrijf tot bedrijf af. Bij mijn nieuwe werkgever kreeg ik in het begin een wagen van Europcar, die zijn ze gewoon thuis komen leveren op de laatste werkdag bij mijn oude werkgever. Ik ben dus 's morgens met de wagen vertrokken, laatste dag gewerkt en wagen op de parking achtergelaten, met het openbaar vervoer naar huis vertrokken. Toen ik 's avonds thuis kwam stond de nieuwe wagen klaar op de oprit.
    Vrijdag was m'n laatste dag, en moest ik de wagen achterlaten, op een maandag begon ik dan bij nieuwe werkgever en toen mocht ik thuis wachten tot de wagen kwam, wat dan tegen 11h was.

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CoBalT Bekijk bericht
    ik zou zeggen, ge moet hem niet meer wassen en de uitleg hoeft ook niet, ik kom er zometeen om.. doei!
    Ik zeg altijd expliciet dat ze hem niet mogen wassen. Doe dat zelf wel...
    Ben de Arteon gaan halen met de plastic er nog op en dan onmiddelijk ed hoogglans onderdelen laten beplakken met van die bescherm folie.
    Ook de sticker en nummerplaathouder mogen ze altijd houden.

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pana Bekijk bericht
    Net zoals felle kleuren meestal taboe zijn; te sportief & verkoopt minder makkeijk na lease termijn.
    Ik heb dat eens nagevraagd bij iemand van de lease maatschappij, en hij zegt dat dat vooral een truc is van opkopers om de prijs te drukken. Felle kleuren zijn meestal geen probleem mits er enige sportiviteit in het model zit.

Een knalrode Dacia Logan kan dus moeilijker verkopen, een knalrode Audi A4 is waarschijnlijk al geen probleem meer, zelfs zonder opties.

Ik kan mij wel voorstellen dat het vervelend kan zijn als iemand weggaat, en de knalrode coupé bij een collega met een gezin terecht komt. Dat lijkt mij dan ook de hoofdreden voor geen coupé, cabrio, pickup of felle kleuren.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hit Hard Bekijk bericht
    Ik kan mij wel voorstellen dat het vervelend kan zijn als iemand weggaat, en de knalrode coupé bij een collega met een gezin terecht komt. Dat lijkt mij dan ook de hoofdreden voor geen coupé, cabrio, pickup of felle kleuren.
    Dat lijkt mij ook. Wij hebben in de pool zo'n fancy A3 (150pk, automatic, 16k aan opties) van een hoge manager zonder kids/vrouw, niemand wil die want in die schaal mag men ook met een A4/5 rijden. De lease maatschappij verkoopt die zonder problemen hoor, want uiteindelijk is dat een leuke wagen, voor iemand die de kleur kan smaken en toch beetje autoliefhebber is.

Ik gaf ook aan dat ik een "blauwe Audi" ging nemen, en de lease dame intern kreeg al schrik dat ik hetzelfde blauw ging nemen als de A3 van hierboven...

Pagina 510 van 525 Eerste ... 10410460500506507508509510511512513514520 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten