MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josilirios Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Je bent niet de enige mens die een wagen bestelt, doe dan ook niet alsof je de koning bent he...
    Laat die mensen eens rustig hun job doen en hem afleveren als hij inderdaad gekuist is voor aflevering.

Moest ik verkoper zijn en mensen zoals jullie aan de lijn hebben ik zou hem expres een week later afleveren denk ik
    Klopt wat je zegt.
    Maar we zijn allemaal maar mensen. En we verheugen ons nu eenmaal op die nieuwe wagen.

In dit geval is geduld de grootste vijand. Maar liever een beetje langer wachten en een goede aflevering, dat wel.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Klopt wat je zegt.
    Maar we zijn allemaal maar mensen. En we verheugen ons nu eenmaal op die nieuwe wagen.

In dit geval is geduld de grootste vijand. Maar liever een beetje langer wachten en een goede aflevering, dat wel.
    Ik had al dienen uitleg ni van doen. Ben die gewoon gaan afhalen toen ik eens in die buurt moest zijn. Ik ben meestal op de baan & wie weet hoe lang het anders nog ging duren.
    Het ging op een uur dat ik ginder nooit kon geraken die dag, dus da was geen optie.
    'k Ging ook niet speciaal naar daar rijden daarvoor of daar verlof voor pakken.

Ze hadden op dat ogenblik ook geen tijd voor de 'oplevering', maar had gebeld om het zo te regelen. Ze wisten wel da'k kwam, dus nu niet gewoon 'out of the blue' daar toe gestoken da nu ook weer ni.
    Gewoon aan de balie papieren tekenen. Sleutels in ontvangst nemen. En der mee van de parking bollen.
    Ale, stond in de 'service garage' klaar, waar je de wagen binnen bolt voor onderhoud ... maar dus niet in het gedeelte waar ik enkele jaren er voor de 'normale' oplevering gedaan had.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht
    Ik had al dienen uitleg ni van doen. Ben die gewoon gaan afhalen toen ik eens in die buurt moest zijn. Ik ben meestal op de baan & wie weet hoe lang het anders nog ging duren.
    Het ging op een uur dat ik ginder nooit kon geraken die dag, dus da was geen optie.
    'k Ging ook niet speciaal naar daar rijden daarvoor of daar verlof voor pakken.

Ze hadden op dat ogenblik ook geen tijd voor de 'oplevering', maar had gebeld om het zo te regelen. Ze wisten wel da'k kwam, dus nu niet gewoon 'out of the blue' daar toe gestoken da nu ook weer ni.
    Gewoon aan de balie papieren tekenen. Sleutels in ontvangst nemen. En der mee van de parking bollen.
    Ale, stond in de 'service garage' klaar, waar je de wagen binnen bolt voor onderhoud ... maar dus niet in het gedeelte waar ik enkele jaren er voor de 'normale' oplevering gedaan had.
    Dat is een andere kwestie.

Ik bedoelde dat op de parking staan niet betekend dat hij al afgeleverd kan worden.

Eerst moet er nog een controle gebeuren, de plastic moet eraf gehaald worden, de wagen moet interieur en exterieur gekuist worden, transportblokken moeten eraf gehaald worden en ga zo maar door. Dat vergt allemaal tijd.

Daarbij is die feitelijke oplevering ook maar gewoon een half uurtje van de verkoper zijn tijd. Die kan daar altijd tijd voor maken hoor, of het zou uiteindelijk druk moeten zijn.

Als ze hem van de camion rijden en direct afleveren en uw infotainment werkt bijvoorbeeld niet, je zou ook niet tevreden zijn. Ze gaan u trouwens ook niet komen zeggen dat X of Y verkeerd was.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 508 van 508 Eerste ... 8408458498504505506507508

Tags for this Thread

Regels voor berichten