iTrader
    4 (100%)
    Vervangwagen voor vandaag: Isuzu Pick-up.

Het is eens iets anders

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vervangwagen voor vandaag: Isuzu Pick-up.

Het is eens iets anders
    Hoe komen ze daar bij? xD
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Hoe komen ze daar bij? xD
    Hyundai/Isuzu dealer en ze hadden niet echt iets anders meer staan.

Wel eens tof om mee te rijden, maar zwaar dieselgeluid, duidelijk werkpaard, en ik haat zo'n hoge zit .

Voor 1x geen probleem, maar zie me er zeker niet dagelijks in rondrijden. Kost dan ook nog eens 40k€...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Bubba's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Eind juni wagen bevestiging van bestelling wagen, Mercedes C break, vandaag bevestiging van levering: januari 2020. Valt tegen.

Electronaut's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Eind juni wagen bevestiging van bestelling wagen, Mercedes C break, vandaag bevestiging van levering: januari 2020. Valt tegen.
    Precies wel de norm bij Mercedes, wacht ook al 6 maand op mijn A-klasse. Nog nooit zo lang moeten wachten op een bedrijfswagen.

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Electronaut Bekijk bericht
    Precies wel de norm bij Mercedes, wacht ook al 6 maand op mijn A-klasse. Nog nooit zo lang moeten wachten op een bedrijfswagen.
    6 maand? Valt nog mee bij Mercedes. Collega moest er 8+ maand op wachten (A berline, dus wel nog redelijk nieuw mor soit).

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubba Bekijk bericht
    Idem, begin juli CLA besteld ... in de garage zeiden ze dat ik hem begin oktober zou hebben. Na goedkeuring door leasingmaatschappij de verwachte levertijd doorgekregen ... 25 januari 2020 :/

Had voor 250 euro opties, had ik nie veel voor dus heb maar een beetje bijgelgd voor Carplay ... nu heb ik al spijt dat ik voor dat geld niet voor getinte ruiten ben gegaan. Maakte hem toch nog iets sportiever en ik heb er wel vertrouwen in dat het mbux systeem meer dan voldoet.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik denk dat ze alles pessimistischer inschatten dan realiteit hoor.

Ik had het zo;

5 november bestelling
    > 2 februari
    > 31 maart
    > 31 juni

Plots dan levering op 8 april.

iTrader
    0
    Hallo

Zijn er mensen die rondrijden met een A klasse (de hatchback, niet de sedan) en daar hun meningen willen over delen? Dan weet ik ook wat te verwachten binnenkort!

Danet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ninikke Bekijk bericht
    Hallo

Zijn er mensen die rondrijden met een A klasse (de hatchback, niet de sedan) en daar hun meningen willen over delen? Dan weet ik ook wat te verwachten binnenkort!
    Vraag maar, rij nu met de A klasse van 2018 (de nieuwe), daarvoor heb ik met de vorige modellen gereden.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danet Bekijk bericht
    Vraag maar, rij nu met de A klasse van 2018 (de nieuwe), daarvoor heb ik met de vorige modellen gereden.
    Hoe valt dat mee op vlak van rijcomfort alsook qua ruimte, zowel achterin als koffer. Beetje de algemene zaken die belangrijk zijn bij een auto

Fr3aK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe valt dat mee op vlak van rijcomfort alsook qua ruimte, zowel achterin als koffer. Beetje de algemene zaken die belangrijk zijn bij een auto
    Qua rijcomfort vind ik hem beter dan de vorige A-klasse, heeft een langere wielbasis waardoor hij aangenamer door bochten gaat. Ben er deze zomer mee naar Frankrijk gereden, had op een bepaald moment 4 man met al hun bagage in de wagen. Alles paste gewoon in de koffer: Grote tent, slaapzakken, luchtmatrassen, 3 grote tassen, 1 grote reiskoffer en nog wat rugzakken. Beenruimte en zitcomfort op de achterste zetels is ook goed, het is geen C-klasse maar duidelijk ruimer dan de vorige A-klasse.

Mijn enige minpunt na 8 maand in een A200 automatic is het gebrek aan een compressor voor lage toeren, had dat vroeger in mijn Ibiza FR Cup en vond dat zalig. De benzinemotor van de A-klasse is nogal onstuimig in lage toeren. Gewoon snel genoeg optrekken zeker?

Danet's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Rijcomfort zit echt goed en inderdaad veel beter dan de vorige A-klasse (is nu ook wel een automaat en ervoor niet bij mij).
    Achterin is er best weinig ruimte (lijkt me niet de ideale gezinswagen), heb ook al klachten gehoord over de harde ophanging achteraan maar kan ook aan de passagier of mijn rijstijl liggen.

MBUX is tof en op vlak van infotainment een serieuze vooruitgang, voor uitgebreidere functionaliteit hiervan moet je wel een abonnement afsluiten (bediening met de gsm, live verkeer, webbrowser, WIFI, ...).

De parkeersensoren, achteruitkijk camera en het automatisch parkeren vind ik ook fantastisch.
    Biedt veel overzicht en zekerheid tijdens het parkeren.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3aK Bekijk bericht

Mijn enige minpunt na 8 maand in een A200 automatic is het gebrek aan een compressor voor lage toeren, had dat vroeger in mijn Ibiza FR Cup en vond dat zalig. De benzinemotor van de A-klasse is nogal onstuimig in lage toeren. Gewoon snel genoeg optrekken zeker?
    Veel zal ook wel aan die 1.3l liggen. Draai het of keer het, maar met weinig turbodruk blijft dat maar een klein motorke.

Is trouwens inherent verboden aan die kleine motoren. Je moet wat toeren maken wil je dat de motor leuk blijft presteren.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Ik denk dat ze alles pessimistischer inschatten dan realiteit hoor.

Ik had het zo;

5 november bestelling
    > 2 februari
    > 31 maart
    > 31 juni

Plots dan levering op 8 april.
    Was ook zo bij VW garage. De mijne is besteld eind mei, levering voorzien begin oktober maar verkoper zei dat daar makkelijk 6 weken speling kan op zitten. Kan dus evengoed al binnen een goeie 2 weken geleverd worden
    ik hoop het iig
    Ga volgende week eens informeren of er niets aan de leverdatum veranderd is.

Er waren trouwens ook collega's die ergens eind maart/begin april een Skoda Superb hadden besteld, levering voorzien voor oktober/november maar die kregen plots telefoontje dat ze 'm midden juli al mochten gaan ophalen (had volgens mij wel met facelift model te maken want verkoper had hen het facelift model beloofd maar dat ging dus niet door. )
    Trakt.tv | Letterboxd | iCheckMovies
    #1 i7-8700K | 16 GB DDR4 RAM | ASUS Geforce GTX 1060 | Samsung 860 EVO M.2 500GB + 4TB Western Digital | Win 10 | Seasonic Focus+Gold 650W | Fractal Design Define R6 Black

Pagina 506 van 506 Eerste ... 6406456496502503504505506

Tags for this Thread

Regels voor berichten