iTrader
    87 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door st_frederik Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat is de bevestigde leverdatum?
    Mijn E200d (bestelling eind februari) zou tegen eind juli aankomen.
    100% zeker de 1.6l
    30/5

Gaming Rig: Intel Core™ i7-9700K, MSI RTX2080, Alienware UW3418DW
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One X | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Dat ze meestal groot en breed zijn. Rijprestaties zijn minder dan de broertjes die lager tegen de grond hangen. Verbruik en co2 is hoger.

Maar vooral is het nu niet het meest sexy vervoersmiddel. Vooral vrouwen vinden zo een SUV de max omdat ze denken dat boven het verkeer zitten veiliger is, wat natuurlijk onzin is.
    Mja thuis heb ik plek zat om 20 SUV’s te parkeren.
    Ik werk op een industrieterrein en we hebben eigen ruime parking.
    Ik heb ook geen on the road functie meer.

Dus de grootte speelt enkel in mijn nadeel in de privé, als ik eens vriend ga bezoeke int stad of idd eens moet parkeren ondergronds of op Zaventem.

Verbruik idgaf, tankkaart.
    Uitstoot lig ik niet wakker van. Als ik nu in de omgeving van Gent zou wonen, zou ik zelfs graag extra betalen voor meer uitstoot, zodat de Mac-bc zeker eens mijn fijnstof kan opsnuiven.

Rijprestaties zijn voor mij niet belangrijk. Of ik nu naar 150 geraak in 12 of 15 seconden speelt zo geen rol ruimte en comfort zijn belangrijker voor mij.

En ik zit graag hoog. Ten eerste makkelijker om in en uit te stappen. Mijn huidige 318 ligt zo laag, precies een kart. Das kruip en valwerk. En voor kinderen in hun stoel te hijsen is een hoge zit ook makkelijker, moet ge niet heffen met voorovergebogen rug

En die koffer van die kodiaq leek mij toch vrij ruim. Buiten boodschappen en de jaarlijkse vakantie zit die nooit echt vol

Ohja: 2 extra zitjes in de koffer, dat is soms wel eens handig

Ook esthetisch vind ik een SUV niet altijd onderdoen voor een break of berline.
    Hangt van design tot design af.

Beetje persoonlijk allemaal uiteraard.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    En voor kinderen in hun stoel te hijsen is een hoge zit ook makkelijker, moet ge niet heffen met voorovergebogen rug
    Tip: Axiss stoelen. Draaien naar je toe zodat het voor je rug een pak comfortabeler wordt.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Tip: Axiss stoelen. Draaien naar je toe zodat het voor je rug een pak comfortabeler wordt.
    Zal wel wa centjes kosten
    Terwijl gwn ne hoge auto kiezen mij nix kost!

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Zal wel wa centjes kosten
    Terwijl gwn ne hoge auto kiezen mij nix kost!
    Oh jawel ze ... die hogere uitstoot in context bedrijfswagen zorgt altijd voor hogeren Di Rupo Tax. Ook voor lagere aftrekbaarheid.

Dus ge gaat elke maand meer belastingen afgeven en mogelijks lager aankoopbudget hebben wegens de aftrekbaarheid.

En voor pakweg een X5 is de lichtste motor die je kan krijgen een 30d, dus wel wat minder mogelijkheden daar lijkt mij. Terwijl je een 'gewone' 5 al kan krijgen met een 18d (niet dat dit een recommended motorisatie is mor soit, other story ).
    Basically ... grotere SUV's komen al snel met grotere motoren, wat dan alweer meer uistoot, meer etc.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ThekillingGoku Bekijk bericht
    Oh jawel ze ... die hogere uitstoot in context bedrijfswagen zorgt altijd voor hogeren Di Rupo Tax. Ook voor lagere aftrekbaarheid.

Dus ge gaat elke maand meer belastingen afgeven en mogelijks lager aankoopbudget hebben wegens de aftrekbaarheid.
    .
    Ik kon mij slechts ne 318 met 120ish pk’kes permitteren en vrij kaal.

Tegenover die kodiaq 150pk en mooi uitgerust

Dan was de keus snel gemaakt.

Ne rijkelijk uitgeruste superb had ook gegaan maar ik wou ne hoge zit

jvc's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Vandaag achter mijn nieuwe bedrijfswagen geweest naar Duitsland, welja niet echt een bedrijfswagen maar zal wel betaald worden door het bedrijf waar ik binnenkort ga werken door cash for car

Is een BMW E87 130i met 82.000km. Voor de meeste een oude wagen maar voor mij de ideale bedrijfswagen

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvc Bekijk bericht
    Vandaag achter mijn nieuwe bedrijfswagen geweest naar Duitsland, welja niet echt een bedrijfswagen maar zal wel betaald worden door het bedrijf waar ik binnenkort ga werken door cash for car

Spoiler:

Is een BMW E87 130i met 82.000km. Voor de meeste een oude wagen maar voor mij de ideale bedrijfswagen
    Moet ik toch altijd lachen.

Overheid: Laat ons een cash4car regeling maken die mensen pushed een goedkopere zuinigere wagen te kopen en dat te combineren met openbaar vervoer.
    JVC: 130i YOLO!

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jvc Bekijk bericht

En hoe geraak je hiermee uit de kosten? Dat is toch enkel maar omdat je vrouw een bedrijfswagen heeft en je amper tot niet u moet verplaatsen voor uw werk.

Ook wel raar om voor een E87 te gaan
    Vraag mij wel af waarom specifiek.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Pagina 439 van 439 Eerste ... 339389429435436437438439

Tags for this Thread

Regels voor berichten