Satkan's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Wat denken jullie van de Toyota Camry? Qua verbruik en uitstoot is dat fiscaal zéér goed te doen (4.4L, 101G/100km, 218PK.)
    Ik zou hem nemen met de premium berline versie, en de executive pack.
    (HUD, 3 zone AC, Elektrische verstelling voor en achter, upgraded sound system, alles in leer, LED lampen, privacy glas etc.)
    44.270 catalogusprijs, da's dan de hoogste spec, alle opties die beschikbaar zijn in België.
    Vind het ook gewoon een prachtige wagen.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Langs opzij vind ik hem echt zeer geslaagd, en dan krijg je die voorkant.

iTrader
    20 (100%)
    Ge moet er voor zijn, idd. in het echt vind ik hem mooier, ziet er ook veel aggresiever uit. De achterkant is ook heel mooi, en opzij zeker.
    Kvind de voorkant nog altijd mooier dan BMW, ever sinds dat ik die gril als neusgaten ben gaan beginnen zien.
    En Audi is alright, maar ze mogen eens iets nieuw doen. Mijne vorige audi (a3) vond ik soms mooi, soms lelijk.

Een andere optie die ik overweeg is nen s3 berline.

iTrader
    4 (100%)
    Ik vind het wel een wagen die er staat. Alleen is hij fiscaal helemaal niet zo interessant.

Het is een grote is300h en dat is nu ook niet zo'n succes he.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    20 (100%)
    Hier niet, maar waar ik ga wonen rijden de straten er me vol, eigenlijk op heel veel plaatsen buiten europa. Dus op zich geen onsuccesvolle wagens.
    Ik ga het eens moeten nakijken hoe dat zit met fiscaal voordeel, het is immers een "hybride" met die e-CVT.

Welke auto zouden jullie aanraden onder de 45k (incl. belasting)?

Een audi a4 vind ik nogal mager uitgerust, pack tech, business, leren zetels en B&O...

Een audi a3 dan weer te duur als je alle opties aanklikt die je wilt, blijft ne golf,... de S3 past er dan ook net nog in, maar ook weer met een paar opties te weinig.

Een C klasse kan nog net, denk ik, maar dan enkel c200 met de premium pack, wat al een beetje over budget zou gaan, dus ook maar magertjes.
    Laatst gewijzigd door Satkan; 18 mei 2019 om 18:03

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Satkan Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hier niet, maar waar ik ga wonen rijden de straten er me vol, eigenlijk op heel veel plaatsen buiten europa. Dus op zich geen onsuccesvolle wagens.
    Ik ga het eens moeten nakijken hoe dat zit met fiscaal voordeel, het is immers een "hybride" met die e-CVT.

Welke auto zouden jullie aanraden onder de 45k (incl. belasting)?

Een audi a4 vind ik nogal mager uitgerust, pack tech, business, leren zetels en B&O...

Een audi a3 dan weer te duur als je alle opties aanklikt die je wilt, blijft ne golf,... de S3 past er dan ook net nog in, maar ook weer met een paar opties te weinig.

Een C klasse kan nog net, denk ik, maar dan enkel c200 met de premium pack, wat al een beetje over budget zou gaan, dus ook maar magertjes.
    Hangt van enorm veel factoren af. Heb/wil je kinderen, rij je graag sportief of eerder comfortabel, rij je graag in een premiummerk of doet dat er niet toe, vind je herverkoopwaarde belangrijk of niet, ...

Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    245 (99%)
    Mag binnenkort ook eens wat kiezen, al is het budget wel beperkt Maar goed het is beter dan niks.
    Wat zouden jullie doen met 35k ex. btw. ?

2 kleine kids
    Momenteel een BMW touring
    Hybride / elektrisch / naft maakt mij niet uit.
    Weinig km's op een jaar.

Misschien met wat eigen opleg wou ik er nog een Model 3 uitpersen maar dat gaat niet lukken vrees ik, blijken nogal duur uit te vallen

iTrader
    20 (100%)
    Geen kinderen.
    Vrij sportieve rijstijl (ik gaf een wagen met 218 en 300 pk aan in de eerste post), vooral dan in het optrekken, ik ga niet over de snelheidslimiet.
    Sowieso benzine of hybride, maar dan additief, dus geen electromotor only momenten.
    Best ook met wat kwaliteit vanbinnen, ik ben zowat voorbij middenconsole van een ford focus die je half de auto ver kan duwen.
    Herverkoopwaarde is niet belangrijk.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    Mag binnenkort ook eens wat kiezen, al is het budget wel beperkt Maar goed het is beter dan niks.
    Wat zouden jullie doen met 35k ex. btw. ?

2 kleine kids
    Momenteel een BMW touring
    Hybride / elektrisch / naft maakt mij niet uit.
    Weinig km's op een jaar.

Misschien met wat eigen opleg wou ik er nog een Model 3 uitpersen maar dat gaat niet lukken vrees ik, blijken nogal duur uit te vallen
    Kodiaq

Kleine kinderen in hun kinderstoel steken is zoveel aangenamer in een hoge auto

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    49 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarcastr0 Bekijk bericht
    Kodiaq

Kleine kinderen in hun kinderstoel steken is zoveel aangenamer in een hoge auto

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Het nadeel is wel dat je met een SUV rondrijdt.
    Misschien moet hij nog wat meer info geven want met 35k en 2 kinderen weten we niet veel.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

hey69's schermafbeelding
    iTrader
    360 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soccerke Bekijk bericht
    Mijn nieuwe bedrijfswagen staat ook eindelijk bij de garage! Nu nog op de papieren wachten...

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
    Wanneer besteld? A berlines hebben vree lange wachttijden blijkbaar
    ...

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk bericht
    Wanneer besteld? A berlines hebben vree lange wachttijden blijkbaar
    Klopt, is een stockwagen, ben voor de 1e keer in de garage geweest in September. Toen hadden ze deze in elk geval al in bestelling staan. In januari werd gezegd dat de levertijd voor een nieuwe 8-9 maanden is. Daarom dat ik voor een stockwagen ben gegaan, was toch 90% hoe ik hem zelf zou samenstellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

hey69's schermafbeelding
    iTrader
    360 (100%)
    Proficiat. Schoon bakske
    ...

iTrader
    4 (100%)
    Geen kinderen.
    Vrij sportieve rijstijl (ik gaf een wagen met 218 en 300 pk aan in de eerste post), vooral dan in het optrekken, ik ga niet over de snelheidslimiet.
    Sowieso benzine of hybride, maar dan additief, dus geen electromotor only momenten.
    Best ook met wat kwaliteit vanbinnen, ik ben zowat voorbij middenconsole van een ford focus die je half de auto ver kan duwen.
    Even ervan uitgaande dat je hem dus inschrijft als bedrijfswagen en het een nieuwe moet zijn.

45K is te weinig om in de "sportsedans" te gaan kijken, en als je het over sportief rijgedrag hebt ga je dan ofwel naar hatchbacks ofwel naar roadsters/sportcoupés.
    Hatchback: Hoewel je de Focus aanhaalt als slechte kwaliteit, zou ik even wachten op de nieuwe Focus ST. De gewone Focus is een enorm knappe wagen in zijn segment, en rijgedrag is altijd al super geweest. Ga je ook vrij vlot binnen budget houden.
    Roadster: Eigenlijk maar 2 keuzes: Mazda MX5/Abarth 124 en Toyota GT86/Subaru BRZ. Is puur een persoonlijke keuze, maar voelen allemaal niet supermodern/kwalitatief aan...

Als 2e hands/import ook kan: 330e, 235i, ...

iTrader
    4 (100%)
    Geen kinderen.
    Even ervan uitgaande dat je hem dus inschrijft als bedrijfswagen en het een nieuwe moet zijn.

45K is te weinig om in de "sportsedans" te gaan kijken, en als je het over sportief rijgedrag hebt ga je dan ofwel naar hatchbacks ofwel naar roadsters/sportcoupés.
    Hatchback: Hoewel je de Focus aanhaalt als slechte kwaliteit, zou ik even wachten op de nieuwe Focus ST. De gewone Focus is een enorm knappe wagen in zijn segment, en rijgedrag is altijd al super geweest. Ga je ook vrij vlot binnen budget houden.
    Roadster: Eigenlijk maar 2 keuzes: Mazda MX5/Abarth 124 en Toyota GT86/Subaru BRZ. Is puur een persoonlijke keuze, maar voelen allemaal niet supermodern/kwalitatief aan...

Als 2e hands/import ook kan: 330e, 235i, ...

Pagina 437 van 465 Eerste ... 337387427433434435436437438439440441447 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten