MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Hoeveel afstand wordt er minimum gelaten tot de voorganger? Ik laat ongeveer 3/4 van de afstand tussen 2 verlichtingspalen als ik aan 110-130 bol en ik zou mijn ACC ook op zoiets instellen. Ik zou het graag hebben bij de volgende wagen maar qua uitvoering en werkelijk gemak is er blijkbaar wel voor en tegenstand.
    Als ik het zo een beetje inschat kan je niet zo kort instellen. Je moet rekken op bijna 2 wagenlengtes dat hij tussenlaat.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Ik bol niet zo extreem veel op CC. Doe het wel al eens maar vergeet het meestal.
    ACC was vooral om automatisch file aanschuiven te doen.
    Maar nen automatic zorgt sowieso al voor een voordeel daar tov een ambriage.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

HUSKE's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Als ik het zo een beetje inschat kan je niet zo kort instellen. Je moet rekken op bijna 2 wagenlengtes dat hij tussenlaat.
    3/4 tussen 2 verlichtingspalen is 30m. Ik laat ongeveer 1,5 keer ruimte tussen 2 verlichtingspalen. En dat is ongeveer de ruimte die de ACC laat op de grwone stand. Op de korte stand ga je de ruimte tussen 2 palen wel halen.

iTrader
    10 (100%)
    Ik zou de ACC niet meer kunnen missen. Is 1 van de opties die voor mij zelfs een must zijn. Niks zo makkelijk om je constant druk te moeten maken dat als je moet remmen je dan opnieuw je CC moet op zetten.
    Zet hem inderdaad wel op de kortste afstand om te laten tussen mij en mijn voorligger. Wat ik vooral zo praktisch vind is dat die ACC enkel uitschakelt als je remt. Bij ontkoppelen en gas geven blijft hij gewoon op staan.

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar Bekijk bericht
    Ik zou de ACC niet meer kunnen missen. Is 1 van de opties die voor mij zelfs een must zijn. Niks zo makkelijk om je constant druk te moeten maken dat als je moet remmen je dan opnieuw je CC moet op zetten.
    Waarom zou je je daarin druk maken? Tikje van de vinger en het staat uit, nieuw tikje en hij herneemt.

Wat ik vooral zo praktisch vind is dat die ACC enkel uitschakelt als je remt. Bij ontkoppelen en gas geven blijft hij gewoon op staan.
    Dat is/was bij mijn huidige en vorige wagen, met enkel gewone CC, ook zo hoor.

Hesiod's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    In maart eindelijk mijn blauwe Tesla model 3 op de zaak. EINDELIJK.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

ThekillingGoku's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hesiod Bekijk bericht

Ze hebben er eindelijk enen van den band gekregen! It's a miracle!

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Bij Volkswagen is die wel handig, kan je echt uit 5 afstanden kiezen dat die moet houden, en de snelheid uiteraard. Maar daar ik het ook maar niets vind en zelden gebruik is vriendin er zot van. Ik heb in m'n eerste en derde wagen ook gereden zonder (a)cc dus ben dat eigenlijk gewoon. Ik vink het aan maar gebruik het zelden of nooit.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Bij Volkswagen is die wel handig, kan je echt uit 5 afstanden kiezen dat die moet houden, en de snelheid uiteraard. Maar daar ik het ook maar niets vind en zelden gebruik is vriendin er zot van. Ik heb in m'n eerste en derde wagen ook gereden zonder (a)cc dus ben dat eigenlijk gewoon. Ik vink het aan maar gebruik het zelden of nooit.
    Als wij op reis gaan dan gebruik ik het wel. Maar in België leent de situatie zich er meestal niet voor, en al zeker niet in de spits.

1200km rijden zonder CC zou ik mij niet kunnen voorstellen. Of ik kan het mij wel voorstellen, maar ik kan mij vooral de krampen aan mijn been voorstellen.

Maar als je iet of wat wagen koopt dan krijg je CC toch al standaard. Dus dat is het probleem alvast niet.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Waarom zou je je daarin druk maken? Tikje van de vinger en het staat uit, nieuw tikje en hij herneemt.

Dat is/was bij mijn huidige en vorige wagen, met enkel gewone CC, ook zo hoor.
    Bij lange afstanden en druk verkeer zijn dat wel 100'den tikjes. Ik vind ACC ook een serieuze meerwaarde
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hesiod Bekijk bericht

Ironisch genoeg: als ik er vandaag 1 bestel, is die er ook in Maart.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Pieter3770's schermafbeelding
    iTrader
    192 (100%)
    Gisteren in de Tesla Model 3 gezeten.
    Wat een brol afwerking.
    De plastiek aan de kofferdeksel doet denken aan een Opel Corsa van 15 jaar geleden. Beschamend.

De verkoper beweerde trouwens, nu bestellen is over 5 weken levering. Lijkt me sterk.

iTrader
    22 (100%)
    Daarnet met de A6 Avant gaan rijden. Damn, wat een wagen. Is in alle opzichten een grote evolutie tov de vorige. Stiller, zeer comfortabel, 40TDI met S Tronic beviel goed. Touchscreens ook mooi, werken goed en er valt veel met voice te bedienen.

Klap op de vuurpijl, een pak meer korting gekregen dan ik had verwacht op zo'n nieuw model. Zelfs meer dan op de Volvo. Offerte laten opmaken met alles wat ik zo'n beetje leuk vind en dat was qua budget heel haalbaar.

Maw... Beslissing is ineens een pak moeilijker geworden. Als geheel is de A6 een veel betere wagen dan de V60. Enkel die motor he :/

iTrader
    87 (98%)
    Al eens met Mercedes gaan rijden? Ik heb de a6 getest en dan in de e klasse en de merc vond ik meteen zoveel beter qua comfort en luxe

Gaming Rig: Intel Core™ i5-6600, Evga GTX1080FTW, Dell 27" U2713H
    Console gaming: PS4 PRO | Xbox One S | LG OLED 65C7 | Sony HW40ES FullHD projector | 102" Beamax screen

iTrader
    22 (100%)
    Ben ervan overtuigd dat Mercedes schitterend auto's bouwt maar om de één of andere reden trekt dat me echt niet :/

Pagina 334 van 334 Eerste ... 234284324330331332333334

Tags for this Thread

Regels voor berichten