Pagina 3 van 14 Eerste 123456713 ... Laatste
    Zacharus's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Die kan je niet zien flitsen, die gebruiken infrarood!

Als je dus een flits hebt gezien zal het eerder iets anders geweest, refelectie van zon ofzo!
    Ik was daar ook van overtuigd maar het tegendeel is mij bewezen toen hij aan de werken op de E34 stond, ik had de late week en kwam telkens in het donker naar huis en heb die toch 2 keer zien "flitsen".
    Niet zo fel als een klassieke camera, maar in het donker toch duidelijk genoeg 2 korte flitsen na elkaar.
    Intel Core i7 4790K - 16GB HyperX - EVGA GTX 1070 FTW - 256gb Samsung SSD - 2TB Seagate SSHD - Corsair H100i - EVGA 850 SuperNova - Corsair Carbide air 540
    Ducky Mini MX Red - Logitech G502 - Razer Tartarus - BenQ BL3200PT - iiyama ProLite X4071UHSU
    Beyerdynamic Custom One Pro Plus - Behringer Xenyx 502 - Behringer xm8500
    Dxracer King series

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zacharus Bekijk bericht
    Ik was daar ook van overtuigd maar het tegendeel is mij bewezen toen hij aan de werken op de E34 stond, ik had de late week en kwam telkens in het donker naar huis en heb die toch 2 keer zien "flitsen".
    Niet zo fel als een klassieke camera, maar in het donker toch duidelijk genoeg 2 korte flitsen na elkaar.
    Dan zal het wel een ander type geweest zijn.
    Of die flitsen zijn van iets anders natuurlijk, want een infrarood flitst nooit.

Nu goed zolang je niks in uw bus krijgt zal het wel oké zijn zeker :P
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    En die paarse flitsen, wat voor flitsers zijn dat? Die camera's die je soms onder bruggen zien hangen, voor aantal auto's te scannen die passeren dacht ik.

iTrader
    31 (100%)
    Tijdje geleden met collega naar huis gereden, redelijk vlot naar huis na het werk. Collega heeft boete tegen 155 gekregen na correctie en ik niets. Reed op maximaal 5 meter van hem af.

Vimeo's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popsnor Bekijk bericht
    Tijdje geleden met collega naar huis gereden, redelijk vlot naar huis na het werk. Collega heeft boete tegen 155 gekregen na correctie en ik niets. Reed op maximaal 5 meter van hem af.
    Boete delen zou ik zeggen

iTrader
    31 (100%)
    Hebben we ook gedaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hoelang laat een flitsboete uit Zwitserland gemiddeld op zich wachten? Ben 100% zeker in een tunnel waar je 80 mocht geflitst aan +-90km/u. Dat was op 19 augustus..
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

coldvinc's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berenod Bekijk bericht
    Die kan je niet zien flitsen, die gebruiken infrarood!

Als je dus een flits hebt gezien zal het eerder iets anders geweest, refelectie van zon ofzo!

Normaalgezien komen de pv's van flitsboetes (de automatische) vrij snel, max. enkele weken...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
    De zon was het iig niet aangezien het 's avonds was :P

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nahrtent Bekijk bericht
    Gent richting Brussel aan Merelbeke? Ik rijd daar nu al een paar weken aan een stuk al elke dag voorbij aan 80 (ge moogt 50 in die "bocht" en dan 70 op de versmalde rijstroken) en ik heb daar nog nooit een flitser zien staan hoor. Nu doet ge mij schrik krijgen.
    Het stond in de richting van Gent maar idd ter hoogte van Merelbeke vlak voor de bocht gemaakt voor de werken. Het heeft er nog maar 1 maal gestaan en dat was dus op die bewuste zaterdagavond/zondagochtend. Het was op 19 augustus rond 21:30. Die bak stond net na die mobiele overhang dat de max hoogte aanduid voor voertuigen en de 50 limiet.

Het was deze overigens:

Het is ondertussen al 5 weken en dat lijkt me toch wel vrij lang. Misschien stond hij niet correct afgesteld of was het enkel om af te schrikken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    En die paarse flitsen, wat voor flitsers zijn dat? Die camera's die je soms onder bruggen zien hangen, voor aantal auto's te scannen die passeren dacht ik.
    Die registreren alleen, nummerplaatdetectie. die worden gebruikt op alle wegen rond Aalst bv. Ze worden ook gebruikt voor de trajectcontrole zoals die tussen Erpe-Mere en Wetteren.
    Nu, zoals andere al gezegd hebben, je hebt er nu ook die geen flits meer geven en die dus weldegelijk dienen als traditionele "flitser". Maar deze staan normaal langs de kant van de weg en hangen niet boven het wegdek.
    Laatst gewijzigd door coldvinc; 25 september 2017 om 11:32
    My fight towards financial independence: https://www.fighttofire.com

WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Ook al langs voor geflitst. Ik dacht, hmm, dat is een raar ding daar onderaan de voorkant van die wagen...en je ziet dat een beetje oplichten. Enkel infrarood zal niet voldoende zijn voor een mooi kiekje zeker?
    "Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."

Zacharus's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Dan zal het wel een ander type geweest zijn.
    Of die flitsen zijn van iets anders natuurlijk, want een infrarood flitst nooit.

Nu goed zolang je niks in uw bus krijgt zal het wel oké zijn zeker :P
    Het was 100% zeker dit model: http://www.bruzz.be/sites/default/fi...?itok=RZoAnZqw

en ik heb die in het donker op 2 verschillende dagen zien "flitsen" zoals ik zei, niet zo fel of een klassieke flitsbak maar wel degelijk 2 flitsen.
    Intel Core i7 4790K - 16GB HyperX - EVGA GTX 1070 FTW - 256gb Samsung SSD - 2TB Seagate SSHD - Corsair H100i - EVGA 850 SuperNova - Corsair Carbide air 540
    Ducky Mini MX Red - Logitech G502 - Razer Tartarus - BenQ BL3200PT - iiyama ProLite X4071UHSU
    Beyerdynamic Custom One Pro Plus - Behringer Xenyx 502 - Behringer xm8500
    Dxracer King series

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    https://wegenenverkeer.be/weigh-in-motion
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    61 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zacharus Bekijk bericht
    Het was 100% zeker dit model: http://www.bruzz.be/sites/default/fi...?itok=RZoAnZqw

en ik heb die in het donker op 2 verschillende dagen zien "flitsen" zoals ik zei, niet zo fel of een klassieke flitsbak maar wel degelijk 2 flitsen.
    Ah ok, 's nachts kan je die "flitsen" inderdaad wel zien, wanneer het nog schemert zal het moeilijk zijn. Meestal valt het je op wanneer je langs voor geflitst wordt en er bijna recht inkijkt, wanneer langs achter moet het al lukken dat je net in je achteruitkijkspiegel kijkt, omdat die flits de omgeving rond je niet oplicht zoals bij de oudere flitsers.

In de infrarode flits zit nog net genoeg licht in het zichtbare spectrum om ze te kunnen zien, denk aan bijvoorbeeld de rood oplichtende LED's rond een camera met nachtzicht, die zie je ook 's nachts.

DeGreg's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Hoelang laat een flitsboete uit Zwitserland gemiddeld op zich wachten? Ben 100% zeker in een tunnel waar je 80 mocht geflitst aan +-90km/u. Dat was op 19 augustus..
    Als je chance heb, niet.
    Ben vorig jaar onderweg naar Italië met 100% zekerheid 2x geflitst langst voor in zo'n tunnel.
    Ze hebben een jaar de tijd om de boete te verzenden heb ik vernomen via kennissen en staat ook op diverse fora online te lezen.
    Mijn jaar was begin september verlopen en nooit iets ontvangen.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeGreg Bekijk bericht
    Als je chance heb, niet.
    Ben vorig jaar onderweg naar Italië met 100% zekerheid 2x geflitst langst voor in zo'n tunnel.
    Ze hebben een jaar de tijd om de boete te verzenden heb ik vernomen via kennissen en staat ook op diverse fora online te lezen.
    Mijn jaar was begin september verlopen en nooit iets ontvangen.
    Ok thanks. Die zal dus wel in de bus vallen als ik het al vergeten ben, dubbele teleurstelling
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Ciamician's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Achtung!!!

Laat u morgen niet vangen: nieuwe flitsmarathon

Pagina 3 van 14 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten