Pagina 4 van 48 Eerste 1234567814 ... Laatste
  1. #46
    FlatSix's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/09/12
    Locatie
    Stuttgart
    Berichten
    14.826
    iTrader
    1 (100%)
    Reputation
    98/396
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Voor die kerel van Amerika is het anders.
    AMG modellen worden alleen in Duitsland gemaakt, dus als die amerikaan een AMG blok nodig heeft moet die in DE gemaakt worden, en opgestuurd worden.
    Maar inderdaad nog altijd is 71K wel serieus veel voor een wagen die 77K kost.
    Logistiek kost niets, dat zorgt er niet voor dat die ineens 10K duurder wordt, zelfs de invoerrechten van zoiets niet. Ik kan me niet anders voorstellen dan dat het een truckje is om zijn Vlog wat populairder te maken.

  2. #47
    Bimmer's schermafbeelding
    Lid sinds
    15/08/13
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    5.104
    iTrader
    0
    Reputation
    32/83
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Binnen 2 weken mag ik eens gaan rijden met m3. Benieuwd of die veel sportiever aanvoelt dan M5!

    Sent from my MotoG3 using Tapatalk
    Heb van verschillende gehoord dat die wel een pak sportiever is, alsook een paar die met een m4 en m3 hebben gereden en die de voorkeur geven aan de m3.

    Kameraad van me die bij bmw werkt, zijn baas had een m4 besteld. 8 maanden nadien met een m3 gereden (had veel positieve reactie gehoord van klanten en testrit van zijn werknemers) en heeft zijn m4 ingeruild tegen een m3. Was zelf ook overtuigd.

    Zou er ook eens graag meewillen rijden, door de reacties.

    Hoe kom je aan een testrit, u ingeschreven via bmw?

  3. #48

    Lid sinds
    25/11/11
    Locatie
    Heist-op-den-Berg
    Berichten
    15.017
    iTrader
    4 (100%)
    Reputation
    113/346
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb van verschillende gehoord dat die wel een pak sportiever is, alsook een paar die met een m4 en m3 hebben gereden en die de voorkeur geven aan de m3.

    Kameraad van me die bij bmw werkt, zijn baas had een m4 besteld. 8 maanden nadien met een m3 gereden (had veel positieve reactie gehoord van klanten en testrit van zijn werknemers) en heeft zijn m4 ingeruild tegen een m3. Was zelf ook overtuigd.

    Zou er ook eens graag meewillen rijden, door de reacties.

    Hoe kom je aan een testrit, u ingeschreven via bmw?
    De lokale bm-dealer doet regelmatig events. Deze keer gaat het om een event waar je mag testen met een m wagen (M2,3,4 x6m). Ooit ben ik op hun lijst van "belangrijke klanten" terecht gekomen. Zonder aankoopintentie is een M niet zomaar te testen, het is zelfs al uitzonderlijk dat een dealer een M2 klaar heeft staan voor tests.

    Sent from my MotoG3 using Tapatalk

  4. #49
    Bimmer's schermafbeelding
    Lid sinds
    15/08/13
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    5.104
    iTrader
    0
    Reputation
    32/83
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De lokale bm-dealer doet regelmatig events. Deze keer gaat het om een event waar je mag testen met een m wagen (M2,3,4 x6m). Ooit ben ik op hun lijst van "belangrijke klanten" terecht gekomen. Zonder aankoopintentie is een M niet zomaar te testen, het is zelfs al uitzonderlijk dat een dealer een M2 klaar heeft staan voor tests.

    Sent from my MotoG3 using Tapatalk
    Ja het is daarmee dat ik erachter vraag.

    Collega van me heeft zo een paar weken terug met een m2 kunnen rijden, via premium selection. Heeft die dan voor 2 uur meegekregen.

    Maar dat is ook al wat uitzonderlijk.

  5. #50

    Lid sinds
    25/11/11
    Locatie
    Heist-op-den-Berg
    Berichten
    15.017
    iTrader
    4 (100%)
    Reputation
    113/346
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja het is daarmee dat ik erachter vraag.

    Collega van me heeft zo een paar weken terug met een m2 kunnen rijden, via premium selection. Heeft die dan voor 2 uur meegekregen.

    Maar dat is ook al wat uitzonderlijk.
    Ze noemen het de M Dealer Driving Experience. Ik vermoed dat het een soort "tour" is door alle M-dealers (de lokale is die van Lier ). Jaguar doet iets soortgelijk met hun "Art of Performance tour" die ook dit jaar weer zou worden georganiseerd.

  6. #51
    MrKend54l's schermafbeelding
    Lid sinds
    1/08/04
    Locatie
    De K.
    Berichten
    26.506
    iTrader
    51 (100%)
    Reputation
    142/561
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Heb van verschillende gehoord dat die wel een pak sportiever is, alsook een paar die met een m4 en m3 hebben gereden en die de voorkeur geven aan de m3.
    Ik zou eerder zeggen dat ze even sportief zijn. Beide de koetswerkvorm zijn dat identieke wagens.

    Bij de gewone 3 en 4 ervaren mensen de 4 als meest sportiefste.

    Raar dat het bij de M net omgedraaid is :P
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

  7. #52
    Bimmer's schermafbeelding
    Lid sinds
    15/08/13
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    5.104
    iTrader
    0
    Reputation
    32/83

    Met welke auto heb je al gereden, en wat waren je ervaringen er mee? Deel 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik zou eerder zeggen dat ze even sportief zijn. Beide de koetswerkvorm zijn dat identieke wagens.

    Bij de gewone 3 en 4 ervaren mensen de 4 als meest sportiefste.

    Raar dat het bij de M net omgedraaid is :P
    Vond het ook straf. Zou ook denken dat het hetzelfde zou zijn.

    Maar ken er een paar die met beide hebben gereden en de m3 boven de m4 kiezen. Daarmee willen ze niet zeggen dat ze de m4 slecht vonden.
    Die kameraad die bij de dealer werkt, rijd ook zeer vaak met m modellen. En heeft zo een paar keer met een m4 en m3 gereden en zei dat ook, moest ik kiezen, zou voor de m3 gaan, rijd toch net iets anders. En zijn baas was ook blijkbaar dan van die menig na een testrit, omdat er klanten waren die dat zeiden tegen hem en zijn werknemers die er al testritten mee hadden gedaan ook.

    Daarmee dat ik er ook eens graag mee zou willen rijden, ben dan eens benieuwd om het zelf te ervaren. Uiteindelijk herhaal ik hier maar gewoon wat die mannen tegen mij zeggen.

  8. #53

    Lid sinds
    1/07/16
    Locatie
    Montaigu
    Berichten
    1.111
    iTrader
    0
    Reputation
    0/42
    want we rijden allemaal onze M wagen op de limiet
    http://www.project1999.com/forums/

    Pol & Actua - omdat er ook special olympics op intellectueel niveau moeten zijn

  9. #54
    Bimmer's schermafbeelding
    Lid sinds
    15/08/13
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    5.104
    iTrader
    0
    Reputation
    32/83
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door balgium Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    want we rijden allemaal onze M wagen op de limiet
    ?

  10. #55

    Lid sinds
    29/07/15
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    4.661
    iTrader
    0
    Reputation
    40/56
    Een M3 is wel stijver dan een M4 dacht ik, doordat er 2 extra deuren in zitten die voor stevigheid zorgen.
    Maar zoals balgium waarschijnlijk bedoelt, moet je wellicht al op de limiet rijden om te gaan merken dat een M3 sportiever is dan de M4?

  11. #56
    GADGET's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    Belsele
    Berichten
    7.259
    iTrader
    24 (100%)
    Reputation
    30/46
    Denk niet dat dat de wereld van verschillen zal geven.

    Ik heb dat enkel uit praktische overweging gedaan. Een baby/peuter uit de autostoel halen is nu eenmaal makkelijker met een deur extra

  12. #57
    Polle32's schermafbeelding
    Lid sinds
    10/05/10
    Locatie
    Merelbeke
    Berichten
    2.198
    iTrader
    17 (100%)
    Reputation
    14/43
    Als ik een M zou moeten kiezen, dan zou het een 2 worden. Dat ding heeft de perfecte proporties voor het betere gooi- en smijtwerk...

  13. #58

    Lid sinds
    25/11/11
    Locatie
    Heist-op-den-Berg
    Berichten
    15.017
    iTrader
    4 (100%)
    Reputation
    113/346
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polle32 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als ik een M zou moeten kiezen, dan zou het een 2 worden. Dat ding heeft de perfecte proporties voor het betere gooi- en smijtwerk...
    Ik ook hoor. Die M staat in principe voor Motorsport en alles boven een M3/4 heeft imo niets met Motorsport te maken. Ik denk trouwens dat een nieuwe Z5M wel de beste M-auto zal worden .

  14. #59
    MorGo7h's schermafbeelding
    Lid sinds
    8/03/06
    Locatie
    .
    Berichten
    9.271
    iTrader
    28 (100%)
    Reputation
    11/205
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Enigste waarvoor ik een schoudercheck doe is als ik ergens afslaag.
    Voor het geval er zo'n domme kloot op een fiets afkomt dat ik hem niet meepak.
    Maar op de snelweg bij het inhalen (bijna) nooit.
    Als je even naar voor leunt verandert de zichtveld van uw spiegels.
    Zo doe ik het ook :-)
    En op een rotonde ook, maar niet om van vak te wisselen. Dan heb ik echt geen last van dodehoeken.

  15. #60

    Lid sinds
    10/10/16
    Locatie
    gent
    Berichten
    636
    iTrader
    0
    Reputation
    7/8
    ik zou net zeggen dat die minder stijf is door de 2 deuren extra...

    Het kan wel zijn dat een M3 zonder neerklapbare achterbank nog een pak stijver is dan een M4, die altijd een neerklapbare achterbank heeft. Maar dat er voor non-professionals een duidelijk merkbaar verschil zal zitten tussen M3 en M4, daar geloof ik geen snars van. Het enige verschil is dat de M4 35kg lichter is, alle andere maten zijn exact gelijk

Pagina 4 van 48 Eerste 1234567814 ... Laatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  

Inloggen

Inloggen