Pagina 3 van 46 Eerste 123456713 ... Laatste
    Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik zou nooit of te nooit het kunnen afleren om niet meer over m'n schouder te kijken denk ik
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Schouder checken is overrated. Gewoon afdraaien, de andere zal wel in de remmen gaan!
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Bimmer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Motoren zijn wel gigantisch dure dingen. Het zou me niet zo zwaar verbazen moest die motor echt 70k zijn. Al is het wel vreemd dat je voor 75k een nieuwe hebt.
    Motoren zijn duur, maar 71k is nu echt wel veel geld. Dacht dat ik eens gehoord had, paar jaar terug toen bmw m3 e92 het huidig model was. Dat er daar iemand ook een nieuw blok moest hebben en dat het 17k koste. Is ook al een serieus bedrag, maar lijkt me wel meer normaal.

Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Motoren zijn duur, maar 71k is nu echt wel veel geld. Dacht dat ik eens gehoord had, paar jaar terug toen bmw m3 e92 het huidig model was. Dat er daar iemand ook een nieuw blok moest hebben en dat het 17k koste. Is ook al een serieus bedrag, maar lijkt me wel meer normaal.
    Voor die kerel van Amerika is het anders.
    AMG modellen worden alleen in Duitsland gemaakt, dus als die amerikaan een AMG blok nodig heeft moet die in DE gemaakt worden, en opgestuurd worden.
    Maar inderdaad nog altijd is 71K wel serieus veel voor een wagen die 77K kost.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Voor die kerel van Amerika is het anders.
    AMG modellen worden alleen in Duitsland gemaakt, dus als die amerikaan een AMG blok nodig heeft moet die in DE gemaakt worden, en opgestuurd worden.
    Maar inderdaad nog altijd is 71K wel serieus veel voor een wagen die 77K kost.
    Is dan nog veel geld voor maar wat transport, zou denken dat ze die blok mee kunnen sturen met een volgende shipping ofzo. Gebeurt wel veel vaker dat de onderdelen van veel verder moeten komen. Mercedes heeft ook veel dealers en ook wat fabrieken daar staan, dus daar zal ook wel constant transport tussen zijn.. Maar blok moet dan inderdaad wel van Duitsland komen

Ik betaal ook geen +50k transport kosten als ik een BMW X5 besteld, die worden in Amerika gemaakt. Onderdelen van een BMW 3 serie worden in Zuid-Afrika gemaakt en nadien naar Duitsland vervoerd om het daar in mekaar te steken. Is nu niet dat het hopen kost dan, anders zullen zo'n zaken ook wel een pak duurder zijn.

iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk bericht
    Is dan nog veel geld voor maar wat transport, zou denken dat ze die blok mee kunnen sturen met een volgende shipping ofzo. Gebeurt wel veel vaker dat de onderdelen van veel verder moeten komen. Mercedes heeft ook veel dealers en ook wat fabrieken daar staan, dus daar zal ook wel constant transport tussen zijn.. Maar blok moet dan inderdaad wel van Duitsland komen

Ik betaal ook geen +50k transport kosten als ik een BMW X5 besteld, die worden in Amerika gemaakt. Onderdelen van een BMW 3 serie worden in Zuid-Afrika gemaakt en nadien naar Duitsland vervoerd om het daar in mekaar te steken. Is nu niet dat het hopen kost dan, anders zullen zo'n zaken ook wel een pak duurder zijn.
    Geen idee taksen, invoer enz...?
    Of gewoon omdat het AMG is?, is het ook niet raar dat een C63S maar 77K dollar kost?
    Je betaalt in feite 90% de motor voor die auto dan....?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gentei Bekijk bericht
    Geen idee taksen, invoer enz...?
    Of gewoon omdat het AMG is?, is het ook niet raar dat een C63S maar 77K dollar kost?
    Je betaalt in feite 90% de motor voor die auto dan....?
    Als dat invoer en taksen is dan zal die auto een heel pak meer hebben gekost.

Ja daarom dat ik het ook echt zot vind dat het 71k kost, terwijl zijn basisprijs 75k was. Ik heb het zelf 3 keer opnieuw geluisterd of hij niet 17k had gezegd, maar het is wel degelijk 71k zoals je zei.

Ik weet wel dat tegenwoordig de motorruimte zeer krap is en dat het ontzettend veel werk vergt om bepaalde zaken eruit te halen. Bij sommige auto's begint het zo krap te worden, dat je soms als een hoop moet afhalen om u lampje te vervangen. Maar ja dan nog, dan is 71k nog steeds een belachelijk duur.
    Kan me ook nog herinneren dat een collega van mij ook een nieuwe motor moest hebben (was dan wel in garantie gelukkig) en dat was een 2.0 diesel, dat blok koste dacht ik 4000-5000 euro en in totaal zou het 7000-8000 euro hebben gekost. Daarom dat ik bij die M3 17k wat redelijk vond, want het is tenslotte iets waar een M opstaat, dus dat kost al geld en zo'n blok is nu ook wel wat meer.

Ale soit er zou wel iets moeten zijn hé, want dat is echt zot.

Op 10 minuten overloopt hij zijn prijzen van de auto.
    https://www.youtube.com/watch?v=CTcJoQv-UQ4
    Laatst gewijzigd door Bimmer; 31 augustus 2017 om 00:08

MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Motoren zijn wel gigantisch dure dingen. Het zou me niet zo zwaar verbazen moest die motor echt 70k zijn. Al is het wel vreemd dat je voor 75k een nieuwe hebt.

Schouder check moet je toch altijd doen? Nog geen auto tegengekomen zonder dode hoeken in de spiegel.
    Je hebt wel zo side assist waarbij je geen schouder check meer hoeft te doen als je 100% op die sensoren vertrouwt.
    In de 10 jaar dat ik met de wagen rij, heb ik nog nooit een schouder check gedaan. Spiegelgoed afstellen en dan zie ik hem pas niet meer in de spiegels als de bumper naast mij zit. Dus als ik naar m'n spiegels kijk, komt de bumper ook int zicht door m'n zijruit. Moet wel zeggen dat VW en Audi wel redelijk bolle spiegels hebben waardoor je een breder gezichtveld hebt. Met de afla van m'n pa zie ik veel minder in de spiegels.
    Ik vind het trouwens gevaarlijk om achter me te moeten kijken als ik aan 120km/h aan rijden op de snelweg. Wat als die voor u opeens moet remmen en gij kijkt net achter u :/

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    In de 10 jaar dat ik met de wagen rij, heb ik nog nooit een schouder check gedaan. Spiegelgoed afstellen en dan zie ik hem pas niet meer in de spiegels als de bumper naast mij zit. Dus als ik naar m'n spiegels kijk, komt de bumper ook int zicht door m'n zijruit. Moet wel zeggen dat VW en Audi wel redelijk bolle spiegels hebben waardoor je een breder gezichtveld hebt. Met de afla van m'n pa zie ik veel minder in de spiegels.
    Ik vind het trouwens gevaarlijk om achter me te moeten kijken als ik aan 120km/h aan rijden op de snelweg. Wat als die voor u opeens moet remmen en gij kijkt net achter u :/
    Sorry, maar ge zijt onbekwaam om met de wagen te rijden.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MorGo7h Bekijk bericht
    Een schouder check duurt heel kort, als je achterop iemand klapt omdat je een schouder check deed en je vervolgens niet meer tijdig kan remmen betekent dat dat je echt wel fameus aan het plakken was hoor.

Ik rij 17 jaar ondertussen, ik zit ruim over de 700K km in totaal, maar ik doe het nog simpelweg elke keer.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Een schouder check duurt heel kort, als je achterop iemand klapt omdat je een schouder check deed en je vervolgens niet meer tijdig kan remmen betekent dat dat je echt wel fameus aan het plakken was hoor.

Ik rij 17 jaar ondertussen, ik zit ruim over de 700K km in totaal, maar ik doe het nog simpelweg elke keer.
    Ik doe het ook, maar wel "in de rapte". Dit wil zeggen dat ik rap kijk, en als ik iets in mijn gezichtsveld zie, stel ik manoeuvre uit. Maar ik "interpreteer" wat ik zie ondertussen wel niet meer (als startend chauffeur deed ik dat wel). Maar algemeen ben ik ook wel heel tevreden van mijn "dode hoek hulp". Tot nu toe enkel false positives gehad, nog nooit false negative.

stungunner's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik rijd ondertussen meer dan 18 jaar auto, doe nu zowat 45k km's per jaar, en ik kijk ALTIJD over mijn schouder, zonder uitzondering. Zij die dat niet doen, zijn degene die de ongevallen veroorzaken omdat ze denken goed te kunnen rijden en denken het niet nodig te hebben om defensief te rijden. Ken er zo een paar, en die hebben bijna elk jaar wel iets voor in het verkeer.

On: al met heel veel auto's gereden, ook gepost in het vorige topic, maar de zotste en meest exotische is toch een Lambo Diablo VT 6.0 V12. Zot, snel, lelijk en eigenlijk niet echt plezant om mee te rijden.

iTrader
    23 (100%)
    Enigste waarvoor ik een schoudercheck doe is als ik ergens afslaag.
    Voor het geval er zo'n domme kloot op een fiets afkomt dat ik hem niet meepak.
    Maar op de snelweg bij het inhalen (bijna) nooit.
    Als je even naar voor leunt verandert de zichtveld van uw spiegels.

iTrader
    4 (100%)
    Binnen 2 weken mag ik eens gaan rijden met m3. Benieuwd of die veel sportiever aanvoelt dan M5!

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Binnen 2 weken mag ik eens gaan rijden met m3. Benieuwd of die veel sportiever aanvoelt dan M5!

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
    Ik ben vrij zeker van wel

Pagina 3 van 46 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten