Pagina 1 van 590 123451151101501 ... Laatste
    Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)

De grote "mijn ergernissen op de weg"-thread - Deel 10

10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link

iTrader
    0
    De warmte doet precies niet iedereen goed, wtf is dat tegenwoordig met mensen???

Blijkbaar tellen verkeersregels echt niet meer voor sommige mensen.
    Voorang van rechts, straal negeren waarbij ik letterlijk 5 cm van die vent stilstond.

En dan als een schaap zijn hand opsteken...

Mijn voorligger die mensen aan een zebrapad begeerd en ze bijna omver rijd...
    Invoegen zonder pinkers, bij het afslaan net hetzelfde,... en dit allemaal op nog geen uur tijd.

Ik hou mijn hart al vast voor deze nacht als ik vertrek naar Engeland. Denk dat ik voor de zekerheid mijne go pro ga meenemen lol...
    Airsoft...
    Lethality 0
    Funfactor 100%

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Tis weer vooral schoon gesteld met marginalen op 2 wielers. Tegen 30-40/u over het fietspad knallen in de tegenovergestelde richting waardoor er nu al 3 bijna in mijn flank zijn geknald.
    Allemaal roepen en tieren en als ge dan zegt dat ze beter zouden stoppen met spookrijden zodat ze het niet voor hebben, vallen ze allemaal uit de lucht dat er ook een rijrichting op een fietspad is...
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Rakke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tis weer vooral schoon gesteld met marginalen op 2 wielers. Tegen 30-40/u over het fietspad knallen in de tegenovergestelde richting waardoor er nu al 3 bijna in mijn flank zijn geknald.
    Allemaal roepen en tieren en als ge dan zegt dat ze beter zouden stoppen met spookrijden zodat ze het niet voor hebben, vallen ze allemaal uit de lucht dat er ook een rijrichting op een fietspad is...
    Yup gisteren nog meegemaakt, zo'n kerel met een e-bike, bebouwde kom -> ik was 50 aan het rijden en deze fietste toch gewoon even chill voor mij op het fietspad, vervolgens krijgt die het in zijn kop om even op een aankomend kruispunt links af te slaan, hij moest dus alles dichtgooien want er kwamen auto's van de andere richting, zag je dat die kerel dus helemaal geen idee had van wat zijn stopafstand is met die snelheid op een fiets, want hij kon terug draaien... in het afremmen was die dus voorbij zijn afslag gevlogen, tijdens een maneuver naar links terwijl hij zich dus no ook al op het rijvak begaf. Niet te schatten.
    Air 540 Z170-A i7-6700K @ 4.5GHz H100 Cooler GTX980 Ti Strix Sennheiser HD700 Eizo FS2735 & 2 x E2473HDS 16GB LPX @ 2666MHz 250GB & 500GB 850 EVO SSD
    Synology RS2211+ & RS2212+ | 8 x 3TB & 5 x 8TB RAID 6
    HP Proliant DL380 G7

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)

De grote "mijn ergernissen op de weg"-thread - Deel 10

Allez 5 augustus "geflitst" door de NK7. Twas weer te denken natuurlijk.

Niks of niemand is nu nu veilig. Als ze dat ding nu eens zouden gebruiken voor linksplakkers of andere imbecielen, dat zou pas grandioos zijn.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    1 (100%)
    Gisteren, ik wandel het zebrapad over. Auto's stoppen gewillig (zie ik ze altijd doen daar, ik passeer er vaak). Ik kom aan de overkant en daar rijden 2 fietsers vlak voor mijn neus door. Als ik niet gestopt was met wandelen omdat ik de andere kant aan het uitkijken was, had ik de 2e mee gehad (of hij mij). Ik roep ze nog na dat het daar een zebrapad is. Zitten ze wat schaapachtig naar elkaar te lachen. Debielen. Als er één ras is die zelden voorrang geven, zijn het wel fietsers.
    En nee, ik zag ze niet aankomen want een grote jeep die voor me stopte nam al het zicht weg.

iTrader
    22 (100%)
    Gisteren ook weer een fijne. Kamionette rijdt al een tijdje voor me aan 20-25/u (bebouwde kom). Ik haal die dus in. Komt daarna razendsnel op mij afgestormd om daarna als een idioot extreem te kontplakken.

Wtf?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Bijna een accident door een Volvo die blijkbaar zijn pinkers was vergeten af te zetten. Ik nader een kruispunt waar ik voorrang moet verlenen. Ik stop en zie van links een Volvo naderen, maar die pinkt dus naar rechts. Gevolg: ik zet aan om rechts af te gaan. Al goed dat de stopstreep nog een metertje van het kruispunt ligt, want ik zie in m'n ooghoek dat die dus niet afslaat, maar rechtdoor gaat. Alles toe en zit die mij schaapachtig aan te kijken en rijdt gewoon verder. Pas het volgende kruispunt had hij blijkbaar door dat z'n pinkers nog aanstaan. Hoe kan je dat in hemelsnaam niet zien? Je hebt een lichtje en een klikgeluid. (mijn ruiten stonden open en ik hoorde bij hem geen muziek).
    Nu ja, had het botsing geweest zou ik blij zijn geweest met m'n dashcam want begin maar eens te bewijzen dat hij aangaf dat hij de straat in ging slaan.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Gisteren, ik wandel het zebrapad over. Auto's stoppen gewillig (zie ik ze altijd doen daar, ik passeer er vaak). Ik kom aan de overkant en daar rijden 2 fietsers vlak voor mijn neus door. Als ik niet gestopt was met wandelen omdat ik de andere kant aan het uitkijken was, had ik de 2e mee gehad (of hij mij). Ik roep ze nog na dat het daar een zebrapad is. Zitten ze wat schaapachtig naar elkaar te lachen. Debielen. Als er één ras is die zelden voorrang geven, zijn het wel fietsers.
    En nee, ik zag ze niet aankomen want een grote jeep die voor me stopte nam al het zicht weg.
    Dat hebben ze inderdaad niet door dat ze ook aan de verkeersregels moeten voldoen.

Jaartje geleden was er ophef in Gent omdat 2 fietstsers beboet werden omdat ze met hun gsm aan het bellen waren terwijl ze aan het fietsen waren (en foutieve richting). Hadden het ook totaal niet door en vonden het "heel onrechtvaardig" => snap ik echt niet maar soit

Reflectus's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Gisteren in Antwerpen reed ik op een tweevaksbaan op de linkerstrook 50km/u (bebouwde kom) en reed er een Golf iets voor mij op de rechterstrook.
    Plots haalt die het in zijn hoofd om linkerpinker op te zetten, te remmen, en mij bruusk de baan af te snijden om een U bocht te maken..
    20cm te laat geremd en ik zat los in zijn zijkant, idioot

Koone***
    Guest
    Vandaag weer een hele hoop op de pechstrook aan het knallen, terwijl er 4 vakken braaf stonden aan te schuiven richting de Craeybeckxtunnel op de E19 (Bxl -> Ant). Altijd goesting om mij gewoon op die strook te zetten en mee met het verkeer te rijden, jammer genoeg niet genoeg ballen er voor.

Gisteren ook nog een topmomentje: Sta aan te schuiven voor lichten in het centrum van Willebroek, het wordt groen en we staan met een 20-tal auto's aan te schuiven (ik ergens in het midden). Nadat het licht op groen springt rijden er een 5-tal auto's al door het groen, en ineens besluit een meisje van 10 jaar (met achter haar nog 2 jongere zusjes van 5-6) over te steken aan het zebrapad (waar het voetgangerslicht duidelijk op rood staat). Ons groen licht duurde zeker nog 15-20 seconden, maar ineens moest de volgende auto alles dichtslaan (ook al was het niet rap) omdat ze zich beter voelde dan ons.. Ze deed nog teken naar de zusjes van "Volg maar", maar die bleven gelukkig nog staan. Nog nooit meegemaakt..

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reflectus Bekijk bericht
    Gisteren in Antwerpen reed ik op een tweevaksbaan op de linkerstrook 50km/u (bebouwde kom) en reed er een Golf iets voor mij op de rechterstrook.
    Plots haalt die het in zijn hoofd om linkerpinker op te zetten, te remmen, en mij bruusk de baan af te snijden om een U bocht te maken..
    20cm te laat geremd en ik zat los in zijn zijkant, idioot
    Ook al voorgehad, meteen er achter dacht ik dat ik misschien beter gewoon had doorgereden om hem/haar duidelijk te maken hoe idioot zoiets is.
    Bij mij gebeurde het dan nog terwijl ik een ander aan het inhalen was, dus ik had niet direct duidelijk zicht op die persoon voor diegene die ik inhaalde (was ook op 2 rijstroken per richting). Pas heel laat had ik door dat die een U-turn maakte. Ik mocht van 70+ naar volledige stilstand op een zéér korte tijd en ook nog eens de achterkant van die idioot ontwijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    Vandaag weer een hele hoop op de pechstrook aan het knallen, terwijl er 4 vakken braaf stonden aan te schuiven richting de Craeybeckxtunnel op de E19 (Bxl -> Ant). Altijd goesting om mij gewoon op die strook te zetten en mee met het verkeer te rijden, jammer genoeg niet genoeg ballen er voor.
    Ik doe dat wel als ik de afslag moet nemen en ik ben er zo "bijna" dat ik op de pechstrook ga rijden aan héél trage snelheid. En als er dan paar snelheidsduivels achter mij geërgerd zijn, zo veel te beter

FlameDB's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Deukje #5733 door mensen die het niet erg vinden hun deur open te slaan in de flanken van andere wagens.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da_GoDoFuNReaL Bekijk bericht
    Deukje #5733 door mensen die het niet erg vinden hun deur open te slaan in de flanken van andere wagens.
    U altijd zo ver mogelijk parkeren. Die 10m extra stappen kan u soms veel misserie besparen.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

FlameDB's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    U altijd zo ver mogelijk parkeren. Die 10m extra stappen kan u soms veel misserie besparen.
    Been there done that. Dan komen ze expres naast u staan om u een deukske bij te geven. Was toen op Zaventem luchthaven parking. Een auto vol blutsen die dicht bij mij was komen staan terwijl er letterlijk honderden vrije plaatsen waren daarrond (was het zeker aangezien ik daar maar uurtje stond). Nu was het opt werk en daar staat alles vol dus niet veel keuze dan.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Pagina 1 van 590 123451151101501 ... Laatste

Regels voor berichten