iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Daarstraks een brief van de politie in de bus, boete voor te snel te rijden, 58 km/h waar waar 50 km/h is toegelaten (gecorrigeerd 52 km/h).
    Ik ben 200% zeker dat ik op die plaats NOOIT te snel rij, want heb de snelheidsbegrenzer van de auto daar ALTIJD opstaan.
    (Mijn eerste boete ooit, en heb mijn rijbewijs al bijna 20 jaar)
    no votes  

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Efkes van een paar dagen neertikken:
    • E17 gisteravond: Enorm veel middenvakverslaafden die mij enerveerden.
      Toen ik uit frustratie efkes de gaspedaal induwde om er ene in te halen en dan te tonen hoe ge naar rechts gaat, zag ik plots een bakske staan op een brug...
      Nog geremd, maar als die van een redelijke afstand al flitst, hang ik eraan.
    • Vandaag t.h.v. TVH:
      Ze zijn daar ne nieuwen bouw aan 't zetten, waardoor er veel vrachtverkeer de werf achteruit op moet rijden.
      Ik stond al in een een serieuze file omdat ze er 2 net wouden manoeuvreren.
      Maar toen had de camion van dezelfde firma, die ook in die file stond, het lumineuze idee dat hij iédereen eens ging inhalen (± 100m) zodat hij rapper aan de werf kon staan.
      Toen begon het verkeer net weer te bewegen natuurlijk... Toen heeft hij hem der maar ene de pas afgesneden, om daarna direct achteruit te willen manoeuvreren.
      Den eerste auto in de rij werd precies wa paniekerig omdat hij nie meer achteruit kon terwijl da gevaarte richting zijnen voorbumper reed...
    • Mensen die op banen waar ge 70 moogt slechts 55 rijden. Ge steekt ze dan voorbij om de snelheid te kunnen rijden, ± 800m verder begint de bebouwde kom.
      Ge vertraagt dus naar 50 vanaf het bord, om 5 minuten later diezelfde bompa op uwen achterbumper te zien kleven terwijl hij heel zijn arsenaal aan voorlichten eens test.
    • Mensen die hier er automatisch van uitgaan dat het tegenliggend verkeer maar plaats moet maken voor hen, omdat de baan nog nét breed genoeg is voor 2 auto's om te kruisen.
      Dat zij degenen zijn met de geparkeerde auto's op hun rijvak, maakt niet uit natuurlijk. ALs ze dan redelijk dicht bij de geparkeerde auto's zouden blijven rijden, had ik er geen enkel probleem mee.
      Maar algemeen rijden ze het liefst van al minstens 1m van de auto's vandaan, waardoor gij dus in den berm moogt bollen...
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Die bakskes zijn normaal voor andere dingen dan flitsen voor zover ik weet, verkeer tellen of gewicht van de vrachtwagens meten ofzo. Als ze flitsen vanop een brug heb ik altijd geweten dat ze dat langs achteren doen.
    no votes  

RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Daarstraks een brief van de politie in de bus, boete voor te snel te rijden, 58 km/h waar waar 50 km/h is toegelaten (gecorrigeerd 52 km/h).
    Ik ben 200% zeker dat ik op die plaats NOOIT te snel rij, want heb de snelheidsbegrenzer van de auto daar ALTIJD opstaan.
    kunt altijd de foto opvragen?
    If it ain't broke, don't fix it
    "I'd like to die on Mars, just not on impact" - Elon Musk
    "I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us." - Calvin
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk bericht
    Aangezien het een plek is waar je wel vaak komt, zijn er 2 mogelijkheden;
    1) ongeijkte meter, in dat geval kan je dat aankaarten
    2) toch te snel gereden

Ik gok op het 2e,
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Japser's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Ik denk dat sommige mensen geloven dat ge corona gaat oplopen op de 1e rijstrook op de autostrade...

Het is zo kalm en toch moeten ze op de 2e of 3e rijstrook komen in de weg rijden.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japser Bekijk bericht
    Ik denk dat sommige mensen geloven dat ge corona gaat oplopen op de 1e rijstrook op de autostrade...

Het is zo kalm en toch moeten ze op de 2e of 3e rijstrook komen in de weg rijden.
    Dezelfde mensen als die ik gisteren met een mondmasker in de auto zag zitten...
    no votes  

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Dezelfde mensen als die ik gisteren met een mondmasker in de auto zag zitten...
    Ja ook tegengekomen...
    Maar zo rustig heb ik het nooit geweten op autostrade, zelfs de ring van Antwerpen was vrij, was maand geleden wel anders
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350
    no votes  

xIO3Y's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Hier daarstraks iemand zien uitstappen met mondmasker en handschoenen.
    Allemaal goed en wel, maar 't is geen zicht achter het stuur...
    PSN: xIO3Y
    no votes  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Ongelofelijk hoe je zelfs nu het zo rustig is nog altijd mensen ziet links hangen met de GSM in de hand.
    no votes  

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Ongelofelijk hoe je zelfs nu het zo rustig is nog altijd mensen ziet links hangen met de GSM in de hand.
    Wou net hetzelfde posten
    Amper verkeer, voor mij 2 wagens. We naderen een rood licht, achterste wagen schuift op naar links want tweede aan't licht staan is niks voor hem.
    Het wordt groen en hij blijft staan. Meneer zit op zijn GSM te tokkelen. Ook leuk voor de wagens die achter hem kwam aan gereden als die niet was opgeschoven hadden vrije baan gehad en gewoon door het groen kunnen rijden. Nu moesten ze dus in de remmen voor hem. Ook wel ne glimlach omdat ik er ni moest achter staan
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Met de hele corona hetze begin ik nu toch eens te denken van "er zijn geen zekerheden" koop uzelf nen bmw M5 (occasie) ge kunt er maar van genieten.

2 minuten later besef je hoe pointless het is om een 525d f10 om te ruilen voor dezelfde auto maar dan f10 M5 ( terwijl eigelijk uw vrouw er altijd mee rijd)
    2minuten later "als ik dat ding nu eens laat chippen 218pk(luie pk's)=> 265pk.

Denkpistes tijdens corona...
    + de verkeerde topic..
    Don't be a worrier, be a warrior!
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Lege baan (zoals meestal nu), 2 baanvakken in elke richting met middemberm+doorsteken, 70km/u. Ik rijdt een 50-60 (pas opgereden), komt ene van links die doorrijdt tot op de doorsteek en stopt. Om dan vlak voor mij, opt gemakske op te rijden op mijn baanvak! In plaats van te wachten tot na mij of opt linker baanvak te gaan, nee, recht voor mij in. Alles dicht en net langs hem door kunnen zwenken, verdomme heel lijn koffie over het dashboard....
    Dan is er al nauwelijks verkeer, komt ge nog van die pipo's tegen...
    no votes  

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Minder verkeer op de weg nodigt blijkbaar uit voor hogere snelheden. Heb niets tegen iemand die wat te snel rijdt, dat zou hypocriet zijn, maar wel tegen onverantwoorde snelheden op bepaalde plekken die ik nu toch wat meer zie.
    no votes  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Minder verkeer op de weg nodigt blijkbaar uit voor hogere snelheden. Heb niets tegen iemand die wat te snel rijdt, dat zou hypocriet zijn, maar wel tegen onverantwoorde snelheden op bepaalde plekken die ik nu toch wat meer zie.
    Mij valt het ook op, enderzijds bij mezelf rij ik op de snelweg iets gemakkelijker richting 135, maar anderzijds (en noem me maar hypocriet) in de dorpskernen zie ik veel mensen 70+ rijden. Dat laatste vind ik nu net iets gekker en meer onverantwoord.
    no votes  

Regels voor berichten