Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Nog eens een update van mijn Peugeot.

Vandaag binnengedaan in andere garage.
    Ze hebben een uitgebreide diagnose gedaan en een korte uitleg gegeven aan de telefoon. Morgen als ik er om ga krijg ik een uitgebreidere uitleg.

Het komt er op neer dat ik met een te lage oliedruk heb rondgereden en dat er daardoor interne schade is in de motor (zoals @wiseguy444 dus voorspeld had).

De nieuwe garage zegt dat ik met hun diagnose terug naar de oude garage moet en dat die het moeten oplossen.

Dus ik denk dat er idd een nieuwe motor in zal moeten, en dat de nieuwe garage de rommel van de andere niet wil opkuisen en/of dat het anders te ingewikkeld zal worden qua papierwerk om alles geregeld te krijgen met Peugeot.

Had de oude garage direct ingegrepen ipv mij 3x te laten terugkomen het zou allemaal zo erg niet geweest zijn denk ik.

Ik weet dat hij serieus ijdele hoop is, maar ik zou liefst hebben dat ze mij gewoon het aankoopbedrag terugstorten.
    Realistisch gezien zal de kans klein zijn dat ik iets van compensatie mag verwachten zeker? Ofwel van de garage, ofwel van Peugeot zelf uit..
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat kan je niet weten, want je hebt zo totaal niet gezien.
    Best wel een gevatte opmerking.

Want ik ben er inderdaad van overtuigd dat er heel veel mensen zijn die niet eens beseffen dat ze onoplettend zijn voor fietsers. Dit omwille van het simpele feit dat je in die akoestisch geïsoleerde stalen tweetonners vaak niet eens opmerkt dat je zonet bijna een fiets hebt overhoop gereden. Dat vrolijk fietsbelletje hoor je namelijk niet tot in die cockpit.
    no votes  

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht

Want ik ben er inderdaad van overtuigd dat er heel veel mensen zijn die niet eens beseffen dat ze onoplettend zijn voor fietsers. Dit omwille van het simpele feit dat je in die akoestisch geïsoleerde stalen tweetonners vaak niet eens opmerkt dat je zonet bijna een fiets hebt overhoop gereden. Dat vrolijk fietsbelletje hoor je namelijk niet tot in die cockpit.
    Een semi-serieuze opmerking zelfs.
    Ik zou het als fietser niet persoonlijk opnemen, veel mensen weten namelijk totaal niet wat er zich rond hen afspeelt in het verkeer, of dat nu fietser, auto of voetganger is. Natuurlijk ben je als fietser wel erg kwetsbaar waardoor het meer opvalt of harder aankomt.
    no votes  

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Dat kan je niet weten, want je hebt zo totaal niet gezien.
    Ok akkoord. In het geval van deze morgen had de chauffeur me uiteindelijk nog gezien (toen ik al slippend tot stilstand kwam ter hoogte van zijn deur...)

Kan ook gebeuren uiteindelijk, op dat moment ben je gewoon efkes lastig omdat je nogal in gevaar was. Adrenaline enzo zeker?

Mijn fiets remt wel extreem goed. Flyer heeft echt topfietsen.
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht

Geloof me vrij, als er mij iemand coupeert heeft iedereen dat binnen de 200m gehoord. Ne stevige brul hoor je wel in die cockpit.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Tomski's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Op de ring nog niet veel te merken van een stilvallende economie en massaal thuiswerken.
    no votes  

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    21 Post(s)
    Het was weer bijna prijs voor mijn neus vandaag:

Beide serieus in fout trouwens. Je mag daar 70 rijden en de BMW rijdt daar vlot boven 100 in gietende regen.
    no votes  

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Geen ergernis, gewoon een werkman die de deuren van zijn camionette niet goed gesloten had. Is er daar geen melding van zoals bij, je weet wel, elke deur/koffer in een gewone auto???
    no votes  

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Geen ergernis, gewoon een werkman die de deuren van zijn camionette niet goed gesloten had. Is er daar geen melding van zoals bij, je weet wel, elke deur/koffer in een gewone auto???
    Doet me eraan denken, afgelopen zaterdag nader ik een rondpunt, kwam net een gigantische tractor met grote aanhangwagen (grondwerker) van het rond punt afgereden. Meneer had z'n deuren van aanhangwagen blijkbaar niet vergrendeld, die zwaaiden open bij het afdraaien, los over mijn dak heen en de wagen achter mij. Zat ik in een SUV had ik sowieso prijs gehad. Lang leve coupés!
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Ik ben aan het rood licht wel even uitgestapt om het te gaan zeggen natuurlijk, we stonden aan te schuiven om de E313 op te gaan.
    no votes  

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    13 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Ik ben aan het rood licht wel even uitgestapt om het te gaan zeggen natuurlijk, we stonden aan te schuiven om de E313 op te gaan.
    Die tractor moest ik het niet gaan zeggen. Hij zal zich serieus verschoten hebben van de slag van die ijzeren deur tegen de zijkant van z'n aanhangwagen
    no votes  

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    19 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Het was weer bijna prijs voor mijn neus vandaag:
    ...

Beide serieus in fout trouwens. Je mag daar 70 rijden en de BMW rijdt daar vlot boven 100 in gietende regen.
    Close call toch. Zo gebeurt het he, onaangepast rijgedrag + onoplettendheid is een slechte combo.
    no votes  

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Close call toch. Zo gebeurt het he, onaangepast rijgedrag + onoplettendheid is een slechte combo.
    Goed voorbeeld van beiden in de fout in ieder geval. Te snel rijden van de BMW, maar dan nog moet die andere wagen leren inschatten (en vooral leren niet 2 vakken tegelijk te overschrijden..).
    no votes  

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    Goed voorbeeld van beiden in de fout in ieder geval. Te snel rijden van de BMW, maar dan nog moet die andere wagen leren inschatten (en vooral leren niet 2 vakken tegelijk te overschrijden..).
    Niet erg slim om zo snel te rijden op zo'n plek in zulk weer, maar volk dat 2 stroken in 1x overgaat moesten ze toch ook kunnen beboeten. Die kunnen onmogelijk alles gezien hebben.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Niet erg slim om zo snel te rijden op zo'n plek in zulk weer, maar volk dat 2 stroken in 1x overgaat moesten ze toch ook kunnen beboeten. Die kunnen onmogelijk alles gezien hebben.
    En dan is het nog maar twee stroken, heb er al voldoende gezien die op de ring van Brussel van links naar afrit Leuven gaan in één slag. Dat is dan vier rijstroken verder.
    no votes  

Regels voor berichten