makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik stond daarstraks netjes geparkeerd. De persoon naast mij had zijn wagen langs de passagierszijde nochtans op amper 10cm of zo van mijn wagen geparkeerd (omdat diegene naast hem fout stond geparkeerd en ie wilde persé een plek hebben zeker?).

Als ik fout geparkeerd ben, OK, maar blokkeer mij niet als ik wel netjes in het vak sta, ik krijg het van zulke praktijken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mensen die los buiten hun parkeervak staan, waarbij ik mij dan (bewust) kei dicht tegen zet om binnen mijn eigen lijnen te blijven.
    Gevolg: de foutparkeerder kan niet meer instappen
    Ik stond wél netjes in het vak, toch vond de persoon links van mij het nodig om de bestuurderskant van mijn wagen te blokkeren. Dat kan dus ook.
    Gelukkig was er ditmaal wel ruimte langs de passagierszijde.

Tijdje later gaat ge terug naar uw eigen wagen..de foutparkeerder staat er ook en ge ziet hem de ruitenwissers van uw wagen van de ruit trekken (gewoon zodat ze in de lucht bengelen..dus geen schade) en dan nog fars komt doen en doet alsof ge in fout zijt en geen begrip toont...
    Dat gebeurt bij mij niet. Ik stap dan in langs de passagierskant en als dat niet mogelijk is, dan kruip ik via de koffer wel tot vooraan.
    Ik ben nog vrij flexibel qua gewrichten en ik geraak uiteindelijk wel tot aan de bestuurderskant. (En ja ik heb effectief al via de kofferbak gekropen tot helemaal vooraan)
    Laatst gewijzigd door makila; 11 februari 2020 om 21:21

josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    We gaan nu niets verdraaien he, de kwallen zijn diegene die er voor zorgen dat een ander niet deftig meer kan parkeren. U er naast zetten op volstrekt legale wijze is niets kwal aan.
    Als je agent wil gaan spelen had je er maar je job van moeten maken.
    Los van het feit dat je niet weet waarom die niet mooi binnen de lijntjes staat (iemand die ervoor al fout stond waardoor hij zich buiten de lijnen heeft gezet om aan te sluiten, wat je niet meer ziet omdat de eerste al terug weg is,...) is het je taak niet. Als je echt een mooiere plaats van de wereld wil maken begin dan bij jezelf en stop met zo een belachelijk gedoe.
    Zo een gedrag doet me denken aan het type chauffeur dat het concept ritsen niet snapt.
    Cheer up, the worst is yet to come.
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

AreVee's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    3 Post(s)
    Typische gevalleke van compensatie van kleine penis door grote mercedes voor gehad (no offence aan Mercedes rijders k rij zelf met een A-klasse rond maar dit was gewoon zo'n typisch gevalleke dikke mercedes dus ik rij hoe ik wil)

Autostrade op steek vrij vlot voorbij, maar blijkbaar niet snel genoeg naar meneer zen goesting, bon ik ga terug naar t middenvak, meneer volle gas door om dan naar mijn vak te komen en is te gaan remmen als k er dan nadien langs links wil passeren (vermits hij traag rijdt) rijdt die ook ineens t linkse vak op als k er al half voorbij ben tot vrij dicht tegen mijn wagen. Had dan nog net toch een hersencel om daar op tijd mee te stoppen. Eens ik er voorbij ben uiteraard meteen terug tegen hoge snelheid voorbij mij rijden, terug naar middenvak (mijn vak), heeft hij zijn vier pinkers opgezet en weg was hij tegen ik schat toch zeker 160km/u. Dit alles dan nog in relatief druk verkeer.

T staat wel op camera door mijn medepassagier maar k zal er weinig mee zijn vrees ik. Maak mij er ook niet eens zo druk in maar dit was toch lang geleden dat ik nog zo'n eikeltje was tegengekomen. En ook geen 18 jarige onnozelaar meer, leek mij toch zeker de 30 voorbij.
    Ik hou niet van vlees maar ik eet het uit principe (Hans Teeuwen).

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Zaterdag in Maastricht alles relax tot op het einde een gatplakker. Je mag 2x raden welke kleur zijn nummerplaat had.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Klopt, en zelfs met spiegel. Je bent niet gewoon om naar een spiegel te zoeken.
    Hier is zo'n voorbeeld:https://goo.gl/maps/2F89HxtTE37txRVM6

Of hier een voorbeeld zonder fietspad maar gewoon rechtstreeks op de baan (is ondertussen wel aangepast):
    https://goo.gl/maps/vspaMuDf6opbdeyCA

Soms ook bij een oprit:
    https://goo.gl/maps/yFKmFb4TGyhdDfjA7

Nog eentje:
    https://goo.gl/maps/4uPZxLxydVD1zFmo8

En ik kan zo echt nog wel voorbeelden blijven aanhalen hier uit de buurt. Zie je echt heel vaak gebeuren omdat ze die huizen niet durven afbreken...
    Zelfs bij nieuwbouw gebeurt het, waar ik vroeger woonde hadden de buren gevraagd of ze geen meter naar achteren mochten bouwen zodat het in de bocht veel overzichtelijker en veiliger zou zijn.
    Dikke njet gekregen bij gemeentebestuur.

Wel..ik normaal ook, mocht het mijn privé wagen zijn.
    Heb een bedrijfswagen waarbij ik schade kan aangeven zonder eigen bijdrage te betalen. (weet het, geen goede ingesteldheid , maar die het vaak en nog nooit iets gebeurt)
    En ik sta altijd zo dicht tegen wagens dat er amper 1 hand ruimte tussen de spiegels is. Dus er is zelfs geen mogelijkheid om tussen de wagens te stappen
    Het kan ook zijn dat die zo moest parkeren omdat die naast hem tegen de lijn stond.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht
    Typische gevalleke van compensatie van kleine penis door grote mercedes voor gehad (no offence aan Mercedes rijders k rij zelf met een A-klasse rond maar dit was gewoon zo'n typisch gevalleke dikke mercedes dus ik rij hoe ik wil)
    Zoiets heeft echt niets met Mercedes te maken, de auto is gewoon een tool voor een egotripper. En dat kon evengoed een ander merk geweest zijn.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Zoiets heeft echt niets met Mercedes te maken, de auto is gewoon een tool voor een egotripper. En dat kon evengoed een ander merk geweest zijn.
    Absoluut, en ik kan u vertellen, als je zelf met een opvallendere auto rijdt (zeker van een merk dat ze niet verwachten), heb je er nog veel meer last van. Ik kan echt niet tellen hoe vaak ik mensen aan een normale snelheid inhaal, om dan tegen absurde snelheden terug voorbijgevlogen te worden.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Daarnet iemand geluk gehad dat ik van het principe ben dat je van een ander zijn eigendom afblijft.

Heb me toch moeten inhouden..

Corsa is van mij en ik stond er al. Die auto links van de audi stond er al voor mij..
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    5 Post(s)
    Mevrouw komt rond punt op geknald zonder te kijken, was duidelijk verschoten toen ik toeterde. Maar wat er dan gebeurde had ik nog niet gezien, als gevolg van mevrouw stond ik stil op een rond punt. Dachten de anderen van die oprit dat ik hen allemaal voorrang gaf, zeker 3 auto's reden gewoon door...???

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Het was gisteren echt belachelijk qua idioten in het verkeer.

- 's morgens, ik ben hier aan het rijden op het rechtse vak, twee linkse vakken stonden stil. Komt er vlak voor mijn neus ene vanuit stilstand zich voor mij op het rechtervak gooien. Ik zat er bijna op. (nee, ik reed niet heel snel, anders zat ik er zeker op).
    - 's avonds hier, straat is nu eenrichting met een vak dat linksaf en vak dat rechtsaf gaat. Jaguar SUV zit op rechtse vak, slaat van daar toch gewoon linksaf (ahja, de rechtse rij was korter). Eikel.
    - 100 meter verder op de Kruidtuinlaan, diezelfde Jaguar zit op het linkervak, ik ernaast op het rechtervak. Aan de lichten slaat die gewoon vanop het linkervak rechtsaf terwijl ik er nog half naast zit. AHJA DOE MAAR MAAT HET IS NIET ALSOF IK HIER OOK RIJ. Efkes claxon gevolgd door rare stuurbewegingen van de Jag die het duidelijk maakten dat hij eigenlijk geen idee had dat er iemand aan zijn rechterkant zat. Ik begrijp dat niet he, centrum Brussel in de spits, NATUURLIJK zit er iemand naast u.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Daarnet iemand geluk gehad dat ik van het principe ben dat je van een ander zijn eigendom afblijft.

Heb me toch moeten inhouden..

Corsa is van mij en ik stond er al. Die auto links van de audi stond er al voor mij..
    Ik zie het probleem niet, die kan toch lekker comfortabel uitstappen?

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Vanmorgen een typische "gsm-er" op de autostrade. Middenvak, 110km/u om de zoveel seconden eens random op de rem duwen (zonder voorligger).
    Ik kan die er zo uit halen, dan snap ik niet dat de pakkans daar zo laag voor is.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AreVee Bekijk bericht

Autostrade op steek vrij vlot voorbij, maar blijkbaar niet snel genoeg naar meneer zen goesting, bon ik ga terug naar t middenvak, meneer volle gas door om dan naar mijn vak te komen en is te gaan remmen als k er dan nadien langs links wil passeren (vermits hij traag rijdt) rijdt die ook ineens t linkse vak op als k er al half voorbij ben tot vrij dicht tegen mijn wagen. Had dan nog net toch een hersencel om daar op tijd mee te stoppen. Eens ik er voorbij ben uiteraard meteen terug tegen hoge snelheid voorbij mij rijden, terug naar middenvak (mijn vak), heeft hij zijn vier pinkers opgezet en weg was hij tegen ik schat toch zeker 160km/u. Dit alles dan nog in relatief druk verkeer.

T staat wel op camera door mijn medepassagier maar k zal er weinig mee zijn vrees ik. Maak mij er ook niet eens zo druk in maar dit was toch lang geleden dat ik nog zo'n eikeltje was tegengekomen. En ook geen 18 jarige onnozelaar meer, leek mij toch zeker de 30 voorbij.
    Als je er de tijd voor hebt kunt ge altijd met de beelden naar ene politiekantoor stappen en een klacht indienen.
    Ze gaan er mss niet veel mee doen maar het staat dan wel geregistreerd.
    Bij een volgend ongeval of vluchtmisdrijf of whatever komt dat dan mooi boven dat er nog een klacht wegens verkeersagressie is tegen die persoon.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Vanmorgen een typische "gsm-er" op de autostrade. Middenvak, 110km/u om de zoveel seconden eens random op de rem duwen (zonder voorligger).
    Ik kan die er zo uit halen, dan snap ik niet dat de pakkans daar zo laag voor is.
    de pakkans is laag omdat er te weinig volk is om daarop te controlleren.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zoveel ergernissen die ik intussen zo goed mogelijk probeer te kanaliseren. Toch nog eentje om het af te leren:
    - mensen die op de autosnelweg geen constante snelheid kunnen aanhouden en de hele tijd haasje over spelen. Ik rij op de teller 130 aan constante snelheid. Bij het voorbijsteken voel je de andere auto automatisch mee optrekken zodat je langs elkaar hangt. Dan geef je ff gas bij zodat je er vlot voorbij kan want het is belachelijk rustig op de autosnelweg en beetje idioot om langs elkaar te blijven hangen. Je rijdt de auto voldoende ver voorbij en terug naar 130 op de teller. Dan komt die achter u in uw gat plakken, steekt u terug voorbij, en gaat voor u 125 rijden. Dus zijn we terug bij het startpunt van deze paragraaf en beginnen we opnieuw. Na een tijd stuiven ze u dan voorbij tegen 140 en liggen ze wat te apegaten naar u, terwijl ze zelf nog niet eens besef hebben van hun eigen snelheid.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    15 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    de pakkans is laag omdat er te weinig volk is om daarop te controlleren.
    Enerzijds snap ik dat, anderzijds is 1 anonieme wagen een uur voor de spits een paar keer op en af de grote autostrades sturen genoeg om een paar 100 gevallen per dag te pakken. Daar komt dan nog de administratie bovenop etc, maar het is 1 van de grootste oorzaken van verkeersongevallen, daar mag dan toch wel opgefocust worden?
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Regels voor berichten