iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sui785 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wat is regelmatig? Ik vind 1x per maand best OK. In de winter mss om de 3 weken?
    Dat is zeker regelmatig Verkleuren van lak gaat over jaren .

"Detailers" vinden 1x/week ideaal, maar als je uw wagen 1x per maand wast zit je waarschijnlijk al bij de top 10%

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    - Ene die naar rode lichten toe al veel plaats tussenlaat, dan ineens een heel harde remstoot geeft (?) om vervolgens aan 0.5km/u de laatste 20m dicht te rijden. In plaats van een gat gewoon geleidelijk aan dicht te remmen...
    - Tien seconden later aan dezelfde lichten: scooterrijder komt tussen mij en degene rechts naast mij (die nog in beweging is) door en gooit zich zonder enige indicatie vlak voor die wagen om een vak door te steken naar de afrit. Goed dat die wagen tegenwoordigheid van geest had om te remmen want anders lag die scooterrijder op zijn gezicht en/of tegen de vrachtwagen ervoor.

Wat mensen toch blijven uitsteken...

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Wat is regelmatig? Ik vind 1x per maand best OK. In de winter mss om de 3 weken?
    2x per jaar is meer dan genoeg ;-)
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Lang geleden dat ik hier nog gepost heb. 't zijn altijd dezelfde dingen die terugkomen
    Gisteren nog wel eens ene gehad dat de moeite was: ring Antwerpen richting NL ter hoogte van Borgerhout. Kerel die op't allerlaatste moment, dus over de gearceerde strook, de splitsing naar de E34/E313 pakt. Achter mij was een vrij groot gat maar hij moest en zou nog voorbij mij en mijn voorligger geraken.

Daarna komen we aan de trajectcontrole en daar gaat hij 90 rijden ipv 100. Uiteraard gaan we die voorbij.
    Al dat debiel gedoe voor letterlijk geen winst.

Daarna Wommelgem voorbij, weer trajectcontrole maar die negeert hij. Daar passeert hij me redelijk vlot.
    Tegen 't eind heeft hij door dat z'n gemiddelde naar beneden moet en kom ik hem weer tegen. Aan de splitsing E34/E313 doet hij weer hetzelfde als daarvoor op de ring. Zolang mogelijk wachten om in te voegen. Gelukkig reed ik op't rechtervak, dus had ik er deze keer geen last van.

Uiteindelijk beland ik er vlak achter op de afrit van Oelegem.
    Al dat zenuwachtig gedoe voor wat? Eén auto winst?
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Lang geleden dat ik hier nog gepost heb. 't zijn altijd dezelfde dingen die terugkomen
    Gisteren nog wel eens ene gehad dat de moeite was: ring Antwerpen richting NL ter hoogte van Borgerhout. Kerel die op't allerlaatste moment, dus over de gearceerde strook, de splitsing naar de E34/E313 pakt. Achter mij was een vrij groot gat maar hij moest en zou nog voorbij mij en mijn voorligger geraken.

Daarna komen we aan de trajectcontrole en daar gaat hij 90 rijden ipv 100. Uiteraard gaan we die voorbij.
    Al dat debiel gedoe voor letterlijk geen winst.

Daarna Wommelgem voorbij, weer trajectcontrole maar die negeert hij. Daar passeert hij me redelijk vlot.
    Tegen 't eind heeft hij door dat z'n gemiddelde naar beneden moet en kom ik hem weer tegen. Aan de splitsing E34/E313 doet hij weer hetzelfde als daarvoor op de ring. Zolang mogelijk wachten om in te voegen. Gelukkig reed ik op't rechtervak, dus had ik er deze keer geen last van.

Uiteindelijk beland ik er vlak achter op de afrit van Oelegem.
    Al dat zenuwachtig gedoe voor wat? Eén auto winst?
    Erger ik me ook mateloos aan, mensen die alle moeite van de wereld doen voor 1/2 auto's winst te maken op een ganse rit.
    Gisteren op de ring van Brussel 's avonds ook een giga-file door een ongeval in Strombeek, en daar zag ik ook weer continu pippo's van links naar rechts manoeuvreren om toch maar 1 auto winst te maken. De ergste zijn diegene die van op de ring zich tussen de mensen op een OPRIT wringen, om dan 50 meter verder de oprit te zien eindigen en terug te moeten invoegen. en dan dus effectief 1 auto winst gedaan te hebben. Proficiat!
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

sui785's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Dat is zeker regelmatig Verkleuren van lak gaat over jaren .

"Detailers" vinden 1x/week ideaal, maar als je uw wagen 1x per maand wast zit je waarschijnlijk al bij de top 10%
    1x per week gaat er echt over
    spreek goed nederlands

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    12 Post(s)
    1x per week gaat er echt over
    In de zomer zal ik er toch niet zo heel ver vanaf zitten. Als je dat 1x/week doet, en af en toe eens deftig waxt, dan valt dat ook echt nog wel mee qua tijdsduur .
    Je leert ook gewoon je wagen efficiënter wassen als je het juiste materiaal hebt natuurlijk.

sui785's schermafbeelding
    iTrader
    55 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    In de zomer zal ik er toch niet zo heel ver vanaf zitten. Als je dat 1x/week doet, en af en toe eens deftig waxt, dan valt dat ook echt nog wel mee qua tijdsduur .
    Je leert ook gewoon je wagen efficiënter wassen als je het juiste materiaal hebt natuurlijk.
    Maar ik vind dat die na een weekje niet zo vuil is. Of je moest echt wel veel rijden of buiten parkeren.
    spreek goed nederlands

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Maar ik vind dat die na een weekje niet zo vuil is. Of je moest echt wel veel rijden of buiten parkeren.
    Ja, ik heb dat laatste vooral. Auto wassen en een week later heb ik 1000km gedaan en heeft hij een paar dagen buiten geparkeerd gestaan in industriezones met zware productie (toch wel wat gassen, roet, ...).

Dat geeft niet bepaald veel zin om regelmatig veel tijd erin te steken.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Wanneer er zo van die stofneerslag op mijn auto ligt, ga ik er 5 minuutjes met de tuinslang over wanneer het volgens buienradar bijna gaat regenen (om op die manier geen plekken te hebben van niet af te drogen). Niet dat ik daarmee denk goed zorg te dragen voor mijn auto of lak, die vuiligheid stoort me gewoon
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    In de winter duurt het meestal 3 dagen om van "als nieuw" naar een onleesbare nummerplaat te gaan hier op de buiten.

brandon_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik was hem pas als ze op het weerbericht een "droge periode" van minstens één week aankondigen. Afgelopen zaterdag heb ik hem na een dikke 2 maand nog eens gewassen dus. In de lente/zomer was ik hem wat vaker.

(met "hem" bedoel ik dus mijn auto nvdr)

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    (met "hem" bedoel ik dus mijn auto nvdr)
    Ik vond het al raar dat ze in het weerbericht konden weten dat je een "droge periode" ging krijgen

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het verkeer is geven en nemen — af en toe iemand tussen laten, bij een wegversmalling even aan de kant gaan voor de tegenligger, een fietser overlaten ondanks voorrang.

Meestal krijg je een kleine bedanking: een opgestoken hand, een flits, even de 4 pinkers op.

Ligt het nu aan mij of geven vrouwen gemiddeld VEEL MINDER zo'n teken van dankbaarheid? Dit valt mij nu al jaren hard op.

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Bijna door een fietser uit mijn schoenen gereden...
    Keyserlei Antwerpen, ik dacht dat fietsers groen hadden gelijk met de auto's ipv voetgangers.

Ik hoop dat ze door zo extreem te remmen haar bloemen op haar stuur heeft opgefret.
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

Pagina 692 van 723 Eerste ... 192592642682688689690691692693694695696702 ... Laatste

Regels voor berichten