MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ja krijg het schijt van zo een dingen. Zo ga je alleen maar nog meer afkeer kweken van een heel belangrijk topic. Dat zijn dus echt extremisten die de boel verzieken.
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ja krijg het schijt van zo een dingen. Zo ga je alleen maar nog meer afkeer kweken van een heel belangrijk topic. Dat zijn dus echt extremisten die de boel verzieken.
    Vooral omdat dit het groenste salon ooit is. Overal stonden de EV en hybrides centraal.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Vooral omdat dit het groenste salon ooit is. Overal stonden de EV en hybrides centraal.
    Die mannen stonden net ook bij merken die wel inzetten op PHEV's en BEV's. Onder andere Volvo en zelfs Tesla.

josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Da's net hun punt...

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
    Cheer up, the worst is yet to come.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josilirios Bekijk bericht
    Da's net hun punt...

Ik kan best wel akkoord gaan met hun punt, maar ze hebben wel het probleem dat zowat elke groepering die hun steunt dat niet inziet, waardoor hun punt erg belachelijk overkomt. Ik denk dat hun actie gefaald is door dat de mensen het ofwel fout interpreteren ofwel gewoon weglachen. Het vandalisme en mensen irriteren om uw mening duidelijk te maken, daar ben ik sowieso al niet voor voor alle duidelijkheid.

josilirios's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Volledig akkoord hoor, maar wou wat duiding geven

Cheer up, the worst is yet to come.

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het probleem is als we hun redenering volgen we toch serieus zullen moeten inboeten aan weelde. Om nog maar te zwijgen over de economische schade.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Het probleem is als we hun redenering volgen we toch serieus zullen moeten inboeten aan weelde. Om nog maar te zwijgen over de economische schade.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk
    Daar liggen zo’n leeglopers niet van wakker

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    68 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Ik ken ook zo’n zeug die dat soort groeperingen geweldig vindt. Zit eerst de hele dag foto’s te delen van die actie omdat ze het zo steunt. Ook al heeft ze een goeie maand geleden pas haar eerste wagen gekocht. Is er zo eentje die ook een foto van haarzelf tijdens een van die klimaatmarsen met een kartonnen bord “fuck kapitalism” online zwierde om 3 uur later een screenshot te posten dat ze 2 paar Dr. Martens schoenen heeft besteld op Zalando.
    We sit on a throne, waiting for God to bend the knee.

iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Ik ken ook zo’n zeug die dat soort groeperingen geweldig vindt. Zit eerst de hele dag foto’s te delen van die actie omdat ze het zo steunt. Ook al heeft ze een goeie maand geleden pas haar eerste wagen gekocht. Is er zo eentje die ook een foto van haarzelf tijdens een van die klimaatmarsen met een kartonnen bord “fuck kapitalism” online zwierde om 3 uur later een screenshot te posten dat ze 2 paar Dr. Martens schoenen heeft besteld op Zalando.
    Zijn dr. Martens niet DE schoenen van de klimaatactivist?

Laat ons zeggen dat ze wel een punt hebben. Maar de manier waarop ze actie voeren is gewoon ridicuul. En verder dan het afkeuren komen ze ook niet, constructief meedenken hoe het dan wel zou moeten dat lukt niet.

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Laat ons zeggen dat ze wel een punt hebben.
    Nee, die hebben geen punt. Heb je hun site al eens bekeken? Daar stellen ze: " scientists agree we have entered a period of abrupt climate breakdown, and we are in the midst of a mass extinction of our own making."

Naar mijn weten zijn wetenschappers het er niet over eens dat aan een massa uitroei bezig zijn (in het midden ervan). Er zijn wetenschappers die waarschuwen dat er veel zoogdieren kunnen verdwijnen als we niets aan de uitstoot doen, maar zelfs zij zeggen dat het nog altijd af te wenden is. Dat is nog iets anders dan wat die dames en heren beweren.

Extinction Rebellion zijn zowat de extremisten onder de klimaatactivisten. Doe gewoon eens normaal, daar bereik je waarschijnlijk meer mee. Ja, het klimaat gaat niet de goede kant op. Ja, we zouden er best iets aan doen. Maar er is nog wel wat tijd, we zijn niet op de apocalyps aan het afstevenen als we niet binnen de 2 jaar handelen of zo.

Terug naar de ergernissen op de weg:
    De mensen die er niet aan denken hun mistlampen aan te doen in de dichte mist vanochtend: tot daar aan toe. De mensen die zelfs hun gewone lichten niet aan hebben: .

Nathrakk's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mensen die hun mistlampen laten aanliggen in de file
    Da's zoals pharen in uw ogen maar dan in het rood

iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hit Hard Bekijk bericht
    Nee, die hebben geen punt. Heb je hun site al eens bekeken?
    Ik heb het zuiver over de huidige EV's en hybrides eh. Hetgeen we nu hebben is in feite geen waardige oplossing. En ook een beetje aan de baard getrokken.
    Alles draait rond uitstoot en noem maar op. Daarom komen we met hybrides die 300+pk hebben en onder de kap een 2.0l hebben en 2ton wegen. In de testen scoren deze wel goed. Maar als je het totaalplaatje in de realiteit gaat bekijken is het nauwelijks of zelfs niet beter.

Als je het huidig aanbod van hybrides en EV ziet dan kan je toch niet zeggen dat we goed bezig zijn?

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Ik heb het zuiver over de huidige EV's en hybrides eh. Hetgeen we nu hebben is in feite geen waardige oplossing. En ook een beetje aan de baard getrokken.
    Alles draait rond uitstoot en noem maar op. Daarom komen we met hybrides die 300+pk hebben en onder de kap een 2.0l hebben en 2ton wegen. In de testen scoren deze wel goed. Maar als je het totaalplaatje in de realiteit gaat bekijken is het nauwelijks of zelfs niet beter.

Als je het huidig aanbod van hybrides en EV ziet dan kan je toch niet zeggen dat we goed bezig zijn?
    Die modellen zijn ook niet zo onlogisch he, je hebt minimum zo'n 120PK op de elektromotor nodig om elektrisch te kunnen rijden. Dan legt bvb BMW daar hun meest efficiënte benzinemotor in voor die wagen, en kom je op 250pk.

Een hybride met pakweg 150pk is pas een probleem, want die heeft dan ofwel een heel kleine elektromotor waarmee je niet muur elektrisch kan rijden, ofwel had het een pure EV moeten worden.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Pagina 690 van 715 Eerste ... 190590640680686687688689690691692693694700 ... Laatste

Regels voor berichten