zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Nu zit dat linkse rijvak helemaal vol waardoor mensen daar levensgevaarlijke manouvres moeten beginnen doen.
    Denk dat dat het foute woord is
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Voorbeeld: je rijdt op de oprit en op het linkse vak haalt iemand die vrachtwagen in tegen 95. Die heeft dan een trein achter zich van mensen die sneller rijden. Dan heb je de keuze: veel te snel rijden om ervoor proberen te geraken of van uit stilstand proberen op het linkse vak van een autostrade invoegen...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Voorbeeld: je rijdt op de oprit en op het linkse vak haalt iemand die vrachtwagen in tegen 95. Die heeft dan een trein achter zich van mensen die sneller rijden. Dan heb je de keuze: veel te snel rijden om ervoor proberen te geraken of van uit stilstand proberen op het linkse vak van een autostrade invoegen...

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

En als iedereen zich wat zou gedragen zou dat geen probleem zijn, maar het probleem is dat iedereen vlak achter zijn voorligger MOET hangen, dat iedereen dit MOET en dat MOET. Nu goed linkse opritten zijn gewoon een slecht concept.
    *** Also sprach Zarathustra ***

RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    inderdaad, linkse opritten zijn echt een fout. zie maar aan de kennedytunnel. daar 2maal een linkse oprit.
    If it ain't broke, don't fix it
    "I'd like to die on Mars, just not on impact" - Elon Musk
    "I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us." - Calvin

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RealRoot Bekijk bericht
    inderdaad, linkse opritten zijn echt een fout. zie maar aan de kennedytunnel. daar 2maal een linkse oprit.
    Minder irritant, maar even onbegrijpelijk daar: de linkse afrit.

Toen ik nog in Kruibeke werkte, was da dagelijkse kost om door de file heen 3 rijvakken op te schuiven om dan voorzichtig den afrit te nemen.
    (Omdat er veel daarover vlamden om dan op 't einde van den afrit alles toe te smijten en terug in te voegen op 't linkervak.)

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Totaal onoplettende chauffeurs.
    Een grote witte camionet met alle lichten aan en 4 pinkers half op de rijbaan, half op de parkeerstrook met 3 man in fluovest er rond zou ge normaal toch moeten zien.... en als men 4 pinkers ziet mindert men normaal snelheid maar nee, laat ik met mijn lelijke verlaagde golf 3 gewoon volle snelheid vlak langs hun door razen en en passant ook maar losjes over de correct geplaatste gevarendriehoek rijden.
    Eikel

Herman De Croo's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het verkeer zou een pak vlotter lopen mochten we het als een teamsport zien ipv individuen.
    Elke dag rij ik op een drukke weg, vaak moeten mrnsen in de tegengestelde richting de baan oversteken voor een zijstraatje. Dan anticipeer ik erop om die door te laten. Dat kost mij tien seconden, maar vermijdt wel dat er in de andere richting dertig wagens een minuut of langer stilstaan
    10% korting bij alle hotels op booking.com via deze link
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman De Croo Bekijk bericht
    Het verkeer zou een pak vlotter lopen mochten we het als een teamsport zien ipv individuen.
    Elke dag rij ik op een drukke weg, vaak moeten mrnsen in de tegengestelde richting de baan oversteken voor een zijstraatje. Dan anticipeer ik erop om die door te laten. Dat kost mij tien seconden, maar vermijdt wel dat er in de andere richting dertig wagens een minuut of langer stilstaan
    Onlangs kwamen wij van een parking van een winkelcentrum, hier vanuit het straatje van het café. Op de baan waar we uitkwamen was er lange file tot aan de verkeeerslichten. Wij moesten naar links. Uiteindelijk hebben we er ons moeten doorduwen want geen enkele die plaats liet zodat wij even konden doorsteken. Zelfs niet de vrachtwagenchauffeur die ons recht aankeek terwijl hij netjes aansloot. Ik weet niet eens waarom ze ons niet doorlieten want ze stonden toch te wachten voor het rode licht. En het was niet eens dat ze ons moesten laten voorgaan, we gingen nota bene de andere kant uit.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Onlangs kwamen wij van een parking van een winkelcentrum, hier vanuit het straatje van het café.
    Lol, precies ook lang genoeg geleden dat Google daar is langsgereden :')

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    • Bij den AVIA in Stekene stond er nen BMW me jong volk rond.
      3 van de 4 gasten kon de drang naar een sigaret blijkbaar nie weerstaan terwijl de 4de stond te tanken net naast hen...
    • Bij den oprit van Stekene (Kemzeke) richting Zelzate zat er een slak voor mij die tegen 50(!) km/h den E34 op wou rijden.
      Toen ik wa later in mijn achteruitkijkspiegel keek, merkte ik dat het verkeer op de parallelbaan zelfs sneller reed dan hem... (En daar moogt ge maar 70km/h.)
    • T.h.v. Moerbeke ook nog een zwarte camionet die steevast 50% op de pechstrook reed, met de gsm in de hand.
    • Bij Gentbrugge nen oude Volvo me jong volk in da gedurende 10km achter mij bleef rijden à 126km/h (CC) op het rechterrijvak, tot dat er een paar Audi's voorbij vlamden.
      Toen moést hij er plots achteraan.
      (Zoiets is niet echt een ergernis, eerder een curiositeit: Waarom plots die drang?)

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bes86 Bekijk bericht
    • Bij Gentbrugge nen oude Volvo me jong volk in da gedurende 10km achter mij bleef rijden à 126km/h (CC) op het rechterrijvak, tot dat er een paar Audi's voorbij vlamden.
      Toen moést hij er plots achteraan.
      (Zoiets is niet echt een ergernis, eerder een curiositeit: Waarom plots die drang?)
    Gok: wou wel sneller maar wou geen risico lopen op boetes. Dus wanneer er iemand sneller voorbijkomt, die volgen. En remmen bij de flits.

Het is maar een idee

glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Lol, precies ook lang genoeg geleden dat Google daar is langsgereden :')
    Haha, ja hé, dacht eerst dat ik helemaal verkeerd zat
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Gok: wou wel sneller maar wou geen risico lopen op boetes. Dus wanneer er iemand sneller voorbijkomt, die volgen. En remmen bij de flits.
    Het is maar een idee
    Flitsen die nieuwe flitsbakken nog wel in 't donker?

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Geen idee... En ik vermoed dat nog wel meer mensen dat niet weten

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik denk met infrarood. Zodat de andere automobilisten niet gealarmeerd worden.

Pagina 674 van 697 Eerste ... 174574624664670671672673674675676677678684 ... Laatste

Regels voor berichten