wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SlashDotDash Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Steeds vaker last van achterliggers die ongeduldig en zelfs agressief worden wanneer je niet sneller rijdt dan de toegestane limiet. Met name in zones waar je 50 of 70 mag en waar frequent voetgangers en fietsers passeren. Of zelfs in fietsstraten waar je niet sneller mag dan 30 en al zeker niet mag inhalen.

Vertragen bij een kruispunt met voorrang van rechts en slechte zichtbaarheid wordt ook al niet in dank afgenomen, met als triest dieptepunt een idioot (idiote?) die het nodig vond om op een dergelijke plek in te halen.
    Zelfde hier maar mijn dieptepunt is een achterligger die het rond punt langs links overschoot (in tegenrichting).
    Dan heb je geen enkel zichtbaarheid door het ronde punt en daar fietsen veel kinderen naar school.
    Het ergste is dan nog dat het een gemeentewerker van bierbeek was die wat verder de hangar in reed.
    Heeft op en al 3seconden gewonnen met zijn fantastisch maneuvre.

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren ook weer een geval van achterlijkheid gezien.
    Geen lichten aan (als enige wagen in de wijde omtrek), zijspiegel nog ingeklapt (we zaten al even op de E19 en op de koop toe nog aan het bellen ook...
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    0
    Mentioned
    6 Post(s)
    8km gereden in de mist, gemiddeld tussen de 100 en 200 meter zichtbaarheid.
    Naar 14 autos geflasht omdat ze ZONDER licht reden, slechts 1 (!!!!) die het snapte en zijn lichten aan deed, 13 die dachten: "tiens, wat is die zijn probleem?!?"

Bubble's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    Mensen die niet snappen dat je de max snelheid rijdt op een baan zoals de N9 als er geen duidelijke reden is om dat niet te doen
    Een beetje een rare zin...is "je" = "iedereen", dat klopt niet, hé. "Maximum" is geen verplichting. Of is "je"="Muscleduck" omdat ze verrast zijn dat jij de max snelheid rijdt?

Noctilucus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubble Bekijk bericht
    Een beetje een rare zin...is "je" = "iedereen", dat klopt niet, hé. "Maximum" is geen verplichting. Of is "je"="Muscleduck" omdat ze verrast zijn dat jij de max snelheid rijdt?
    Sowieso stikt het op de N9 van slakken. Die zich dan liefst nog aan de lichten op het linkervak zetten, kwestie dat mensen die niet moeten zoeken naar hun gaspedaal ook nodeloos tijd verliezen
    "... who gnaws hungrily in inconceivable, unlighted chambers beyond time and space amidst the muffled, maddening beating of vile drums and the thin monotonous whine of accursed flutes"

langun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mensen die hun mistlampen aansteken omdat er in de velden rond de autostrades wat mist is, terwijl je op de autostrade zelf perfecte zichtbaarheid hebt.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Mensen die hun mistlampen aansteken omdat er in de velden rond de autostrades wat mist is, terwijl je op de autostrade zelf perfecte zichtbaarheid hebt.
    En omgekeerd ook. Mensen die als het zo mistig is dat je geen 50m ver ziet zonder lichten rondrijden. En liefst in een lichtgrijze auto...
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    En omgekeerd ook. Mensen die als het zo mistig is dat je geen 50m ver ziet zonder lichten rondrijden. En liefst in een lichtgrijze auto...
    ... of fietsers waarbij het achterlicht dezelfde lichtsterkte heeft als een vuurvlieg op pensioen.

-----------

Deze ochtend ne zot die in mijn gat zat te plakken in de bebouwde kom, om mij dan in volle vaart in te halen terwijl 't ferm mistig was.
    Wa verderop wordt hij opgehouden door 3 auto's, op een baan die tussen de velden loopt (buiten de bebouwde kom).
    Hij besliste om ze toch allemaal in de mistbank in te halen, terwijl op die plek ook nen onoverzichtelijke bocht ligt.
    Had hij 2 seconden getreuzeld om in te halen, zat hij pal op nen tegenligger.

Nu, die baan is kilometers lang, maar komt uit op een T-kruispunt.
    Door file kon mijnheer nie anders dan schoon aanschuiven terwijl wij terug achter hem stonden.
    't Was de moeite dus waard om gelijk ne zot te rijden...

Ik ben zelf tegen overdreven traag rijden tijdens mistig weer terwijl de zichtbaarheid nog half ça va is (lees: 40 waar ge 70 moogt bijv.).
    Maar in dichte mistbanken sneller rijden dan toegelaten... Zo'n pipo's mogen van mij den eerste den beste gracht in duikelen.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door langun Bekijk bericht
    Zo veel van die auto's tegengekomen gisteren avond. En niet alleen de gewone lichten worden steeds feller door technologie, die mistlichten worden ook steeds feller.
    Enorm irritant als je daar achter zit.

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nineshots Bekijk bericht
    Zo veel van die auto's tegengekomen gisteren avond. En niet alleen de gewone lichten worden steeds feller door technologie, die mistlichten worden ook steeds feller.
    Enorm irritant als je daar achter zit.
    Zeer irritant inderdaad, maar toch nog liever zo iemand dan al diegene zonder licht. Heb de indruk dat je dat meer en meer tegenkomt. Schemerdonker, felle regen of mist => geen lichten.

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Rit naar het werk, geen vuiltje aan de lucht, overal grip, normaal kunnen rijden.
    Stap ik uit en ga ik bijna op mijn bek omdat het toch wel glad ligt :')

Wel tevreden van mijn timing van de switch naar winterbanden, ze liggen erop sinds zaterdag.

iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nu nog winterschoenen hé

Verstuurd vanaf mijn Nokia 5.1 met Tapatalk
    2 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Vantham's schermafbeelding
    iTrader
    21 (96%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Zeer irritant inderdaad, maar toch nog liever zo iemand dan al diegene zonder licht. Heb de indruk dat je dat meer en meer tegenkomt. Schemerdonker, felle regen of mist => geen lichten.
    Als je daar last van hebt lijkt het mij dat de lichten niet goed zijn afgesteld. Ik heb daar nog nooit veel hinder van ondervonden
    There's no such thing as too much snow

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Veel mensen die ook niet door hebben wanneer het misschien interessant is hun mistlichten eens te gebruiken.

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    10 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Veel mensen die ook niet door hebben wanneer het misschien interessant is hun mistlichten eens te gebruiken.
    Jep, mistlichten bij opspattend water is zo'n voorbeeld. Superirritant.

Pagina 668 van 720 Eerste ... 168568618658664665666667668669670671672678718 ... Laatste

Regels voor berichten