nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ben ik het, of is er een pak meer file op de E19 tegenwoordig? Ik doe al bijna 10 jaar ongeveer hetzelfde traject, en ik ben mij ervan bewust dat oktober en november de slechtste maanden zijn qua autoverkeer.
    Maar de laatste weken/maand merk ik toch een overstijging van de gemiddelde drukte precies.
    Van Brussel tot Mechelen-Noord (s'avonds) niet echt.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ben ik het, of is er een pak meer file op de E19 tegenwoordig? Ik doe al bijna 10 jaar ongeveer hetzelfde traject, en ik ben mij ervan bewust dat oktober en november de slechtste maanden zijn qua autoverkeer.
    Maar de laatste weken/maand merk ik toch een overstijging van de gemiddelde drukte precies.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    's morgens vind ik ook dat er een groot verschil is. Ik heb de indruk dat ik tegenwoordig in een file zit van mensen die voor 7u bij BruCargo moeten zijn. Want na die afrit valt het terug mee. Maar wel absurd hoeveel file er de laatste 2-3 weken is, al voor 7u.

's avonds (+- 16.30) tot Mechelen-Noord) nog geen verschil gemerkt, zelfs niet door werken op R6.

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Dan rijden wij op een totaal ander moment denk ik

Ik moet nogal vaak om 10u (tot ong. 18u) op 't werk zijn en dan is de drukte normaal wat minder. Maar ik sta beduidend langer aan te schuiven (traject Vilvoorde-Mechelen) dan ik gewoon ben.