nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ben ik het, of is er een pak meer file op de E19 tegenwoordig? Ik doe al bijna 10 jaar ongeveer hetzelfde traject, en ik ben mij ervan bewust dat oktober en november de slechtste maanden zijn qua autoverkeer.
    Maar de laatste weken/maand merk ik toch een overstijging van de gemiddelde drukte precies.
    Van Brussel tot Mechelen-Noord (s'avonds) niet echt.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Ben ik het, of is er een pak meer file op de E19 tegenwoordig? Ik doe al bijna 10 jaar ongeveer hetzelfde traject, en ik ben mij ervan bewust dat oktober en november de slechtste maanden zijn qua autoverkeer.
    Maar de laatste weken/maand merk ik toch een overstijging van de gemiddelde drukte precies.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    's morgens vind ik ook dat er een groot verschil is. Ik heb de indruk dat ik tegenwoordig in een file zit van mensen die voor 7u bij BruCargo moeten zijn. Want na die afrit valt het terug mee. Maar wel absurd hoeveel file er de laatste 2-3 weken is, al voor 7u.

's avonds (+- 16.30) tot Mechelen-Noord) nog geen verschil gemerkt, zelfs niet door werken op R6.

vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nixie Bekijk bericht
    Dan rijden wij op een totaal ander moment denk ik

Ik moet nogal vaak om 10u (tot ong. 18u) op 't werk zijn en dan is de drukte normaal wat minder. Maar ik sta beduidend langer aan te schuiven (traject Vilvoorde-Mechelen) dan ik gewoon ben.
    In Vilvoorde is 't sowieso altijd wel ff aanschuiven wanneer ik erop ga, maar daarna ben ik het gewoon door te kunnen rijden zonder al teveel vertraging. Waar effectief stilstaan eerder uitzonderlijk was, is dat nu dagelijkse kost. Ik kan me precies niet herinneren dat het dezelfde periode vorig jaar zo erg was.

Het is zelfs bijna te vergelijken met wanneer ik om 9u in Halle moet zijn. Dan is de E19 tot en met de jungle van de Brusselse ring sowieso the place not to be. En normaal is er echt wel een verschil met die periodes. Nu dus minder. Ale, da's mijn perceptie.

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ugh, vorige week een ongeval gehad.

Ik verlaat mijn garage achterwaarts, en sta voor 80% op de rijweg. Ik begin tegen te draaien en op dat moment rijdt er gewoon iemand tegen mij, komende van een parking tegenover mijn woning. Tegenpartij had mss al 10% van de parking gereden. Zij verklaart in fout te zijn en had totaal niet gekeken vooraleer ze vertrok. We zetten dat zo op aanrijdingsformulier en nu komt mijn verzekering af dat ik de schade wss zelf zal moeten betalen aangezien ik ook een manoever aan het uitvoeren was en de schets toch niet zo heel duidelijk was. Alsof ik kan voorspellen dat er een auto gaat vertrekken op het moment dat ik al op de rijweg ben....Wachten wat de verzekering van de tegenpartij zegt, maar ik ben er niet content mee. Tegenpartij was al aan het derde ongeval toe dit jaar, heeft nauwelijks schade, terwijl er bij mij veel krassen te zien zijn en een parkeersensor het niet meer doet

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Was jij ook aan in beweging op moment van aanrijding?

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Gek, ik dacht dat iemand die uit een parking kwam altijd in fout was, en aangezien jij eigenlijk al op de baan staat dan?

nixie's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn moeder is zo is vanuit de garage de weg op gereden.
    Haar tegenligger reed op haar kat van de weg, heeft op het laatste uitgeweken maar zat er toch tegen.

Zij was toch in fout wegens maneuver.
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tin_Cricket Bekijk bericht
    Ugh, vorige week een ongeval gehad.

Ik verlaat mijn garage achterwaarts, en sta voor 80% op de rijweg. Ik begin tegen te draaien en op dat moment rijdt er gewoon iemand tegen mij, komende van een parking tegenover mijn woning. Tegenpartij had mss al 10% van de parking gereden. Zij verklaart in fout te zijn en had totaal niet gekeken vooraleer ze vertrok. We zetten dat zo op aanrijdingsformulier en nu komt mijn verzekering af dat ik de schade wss zelf zal moeten betalen aangezien ik ook een manoever aan het uitvoeren was en de schets toch niet zo heel duidelijk was. Alsof ik kan voorspellen dat er een auto gaat vertrekken op het moment dat ik al op de rijweg ben....Wachten wat de verzekering van de tegenpartij zegt, maar ik ben er niet content mee. Tegenpartij was al aan het derde ongeval toe dit jaar, heeft nauwelijks schade, terwijl er bij mij veel krassen te zien zijn en een parkeersensor het niet meer doet
    Achterwaarts uw garage inrijden en voorwaarts uitrijden bespaart veel moeite en miserie! Snap in veel gevallen niet waarom dat mensen dat niet standaard doen.

Vogroth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Gij zijt precies altijd met 2.
    Deze keer wel, eigenlijk elke keer tbh, ik laat niet graag mijn auto aan het station staan
    Xboxlive: Vogroth Steam: MrsMetalCookie Battlenet: Vogroth#2386
    The Custombeast: NZXT H440 Red/Black - i5-6600k CPU - 3,5 GHz - SYTHE Fuma tower power SCFM-1000 - MSI Z170 Gaming Pro Carbon - MSI GTX 1070 gaming x 8G - Corsair 16GB DDR4 Red 3000 mhz - Corsair RM550X - WD 1TB - SAMSUNG SSD 256GB - SAMSUNG 24 Inch monitor - CORSAIR K70 RGB Rapidfire - CORSAIR SABRE RGB - SEHNHEISER GSP350

Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Laatste 3 weken is het idd erg geworden. Normaal is het na Mechelen noord redelijk vlot rijden tot Kontich maar dat is nu vaak aanschuiven.
    PSN: Li1quid

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li1quid Bekijk bericht
    Laatste 3 weken is het idd erg geworden. Normaal is het na Mechelen noord redelijk vlot rijden tot Kontich maar dat is nu vaak aanschuiven.
    Het zal er waarschijnlijk ook wel voor een deel mee te maken hebben dat het kouder en natter wordt, dus meer mensen die de auto nemen ipv de fiets. Plus meer angsthazen die het verkeer ophouden.

Vandaag trouwens nog een pareltje gezien, een auto aan 65kmh op de snelweg tussen Halle en Doornik (schiet me dood waar precies, ik rij daar zelden), het was vrij rustig, maar nog steeds donker dus ik kon schoon zien hoe hij faarde op iedereen die hem voorbij ging. Er was regen dus ik mocht niet inhalen en indien er ander verkeer op de baan is hou ik me daar ook aan, maar toen ik op hem faarde omdat het begon tegen te steken begon die vent te brakechecken. Toen toch maar voorbij gegaan en hem ver achter mij gelaten ... Te bang om normaal te rijden bij nat weer, maar wel stoer genoeg om een 40-tonner te brakechecken. Het IQ zal ook niet hoger geweest zijn dan de velgmaat denk ik.

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    €30 boete, vergeten te betalen voor te parkeren.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nuud Bekijk bericht
    Was jij ook aan in beweging op moment van aanrijding?
    Neen, maar volgens de verzekeringsmaatschappij telt dat niet. Ik was nog geen 50 cm vooruit gereden, en tot dan zijn het nog steeds 2 voertuigen die gelijktijdig een maneuver uitvoeren. Ook al had de tegenpartij maar liefst 3 kansen om te reageren (1) ik was duidelijk al in beweging toen zij besliste te vertrekken 2)bij het aanspringen van haar achteruitrijlichten heb ik nog getoeterd 3)ze kon mij vlak achter haar gewoon zien staan in haar achteruitkijkspiegel toen ze besliste te bewegen. Ze heeft misschien 10 cm gereden en ze zat tegen mij. Wat ik daar in godsnaam aan kan doen....het getuigt van alertheid dat ik verdorie nog heb kunnen claxoneren.

Dat ik achterwaards uit de garage kwam, speelt geen rol. Ik heb gereageerd zodra ik kon, terwijl de tegenpartij mij straal negeerde. Ik stond reeds volledig op de openbare weg (staat ook op het aanrijdingsformulier). Coit, de rechtsbijstand is ingeschakeld maar die gaf het 50/50.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Neen, maar volgens de verzekeringsmaatschappij telt dat niet. Ik was nog geen 50 cm vooruit gereden, en tot dan zijn het nog steeds 2 voertuigen die gelijktijdig een maneuver uitvoeren. Ook al had de tegenpartij maar liefst 3 kansen om te reageren (1) ik was duidelijk al in beweging toen zij besliste te vertrekken 2)bij het aanspringen van haar achteruitrijlichten heb ik nog getoeterd 3)ze kon mij vlak achter haar gewoon zien staan in haar achteruitkijkspiegel toen ze besliste te bewegen. Ze heeft misschien 10 cm gereden en ze zat tegen mij. Wat ik daar in godsnaam aan kan doen....het getuigt van alertheid dat ik verdorie nog heb kunnen claxoneren.

Dat ik achterwaards uit de garage kwam, speelt geen rol. Ik heb gereageerd zodra ik kon, terwijl de tegenpartij mij straal negeerde. Ik stond reeds volledig op de openbare weg (staat ook op het aanrijdingsformulier). Coit, de rechtsbijstand is ingeschakeld maar die gaf het 50/50.
    Onmiddelijk veranderen van verzekeringsmaatschappij dan...
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

Is uw verzekeringsmaatschappij toevallig dezelfde als die van de tegenpartij?

Pagina 666 van 698 Eerste ... 166566616656662663664665666667668669670676 ... Laatste

Regels voor berichten