Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RealRoot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    gewoon klein feitje: ookal rem je heel hard, ABS grijpt in en je zult amper remsporen zien.
    Ok, wist ik niet..
    Maar dan nog acht ik de kans klein dat iemand achterin een vrachtwagen rijdt voor een andere reden dan GSM gebruik to be honest.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Ergernis die vanmorgen toch wat meer tot uiting kwam: het verkeer de laatste tijd is weer wat helser dan normaal. Vanmorgen eigenlijk bijna de hele baan naar het werk in file gestaan. Zonder dat er ergens ongevallen gebeurd waren, toch een pak meer file dan normaal, zowat over het hele traject, en uiteindelijk ipv een 40-tal minuten, bijna een uur onderweg geweest.

(OK, en voor de "jij BENT het verkeer"-types: ja, klopt, maar ik erger mij nog steeds)
    Da's door de regen volgens mij. Mensen reageren vaak ongepast op regenweer (in beide richtingen, sommigen té voorzichtig, anderen zijn roekeloos)
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koone Bekijk bericht
    https://m.gva.be/cnt/dmf20191017_046...l_FZO9LJCRp87E

Ergernis hieromtrent, hoe erg het ook is: De A12 is sinds de nieuwe afstelling van de lichten een ongelofelijke merde (iedereen die er passeert kan het bevestigen) vanaf Boom tot Antwerpen. De werken aan de zijweg helpen ook niet.
    Dit is het 2e dodelijke ongeval op 2 weken tijd. Nu zie ik op Facebook vanalles verschijnen met "DOE ER IETS AAN".
    Beide ongevallen zijn mensen die inrijden op een stilstaande vrachtwagen.. Hoe frustrerend die nieuwe lichten ook zijn, en hoe akkoord ik ben dat er iets aan moet gedaan worden: Die ongevallen hebben er 0,0 mee te maken. Duidelijk voorbeeld van mensen die op GSM bezig zijn (in artikel hierboven staan foto's, geen enkel remspoor te zien..) volgens mij. Kan niet snappen dat dit nu als "excuus" wordt gebruikt om de problematiek van de lichten nog eens aan te kaarten.
    Je zit er boenk op

Op de A12 is de bestuurder van een terreinwagen om het leven gekomen na een aanrijding in de staart van een file. Mogelijk was de man afgeleid, want volgens de politie had hij zijn gsm nog vast.
    https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/10...-had-gsm-vast/
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer

Koone's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Erg om te zeggen, maar voorspelbaar..
    Hoop dat mensen daar lessen uit trekken, maar als ik zo rond mij kijk op de baan denk ik dat het te laat is om daar enige verbetering in te gaan zien.

iTrader
    4 (100%)
    2 volledig platte banden. Hoe kan je dat nu niet zelf beseffen. Hoe lang zou het al geleden zijn dat die nog gekeurd is?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Niet echt op de rijbaan, maar op mijn oprit:
    Zag een bomma wandelen met haar hond vanuit mijn keukenraam, die stopte voor de voorbumper van mijn voiture. (Voetpad loopt langs de voorbumper van mijn auto.)
    Toen boog ze voorover om iets met een vodje af te vegen.

Werd daardoor misschien een tikkeltje geïrriteerd...
    Ben naar buiten gestormd en haar gevraagd of ze me haar adres wil geven omdat ik ook wel eens in haar brievenbus wil pissen.
    Maar wees gerust, ik zou het wat opvegen met een doekje.

Ze zei dat ze er niets aan kon doen, want haar hond stoof naar mijn auto en begon zomaar te pissen...
    *insert scheldwoorden in mijn hoofd* Heb haar gezegd dat ze da rotbeest aan de LEIBAND heeft en dat ze er ne snok aan kan geven om die tegen te houden.
    En ze had er zeker 10 seconden op staan loeren om zeker te zijn dat zijn blaas leeg was...

Sommige oudere mensen mogen ze toch ook wat fatsoen leren.

Wel op de rijbaan:
    Ne camion die het beu was om te wachten om de hoofdbaan op te kunnen draaien en dan maar besliste om zich tussen 2 rijrichtingen te duwen en minstens 10 auto's aan beide kanten te couperen.
    Net een symfonisch orkest, al die toeters die afgingen.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Die vrouw probeerde het tenminste af te vegen, de gemiddelde marginaal zou dat gewoon van zelfsprekend vinden hoor
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bes86 Bekijk bericht

Sommige oudere mensen mogen ze toch ook wat fatsoen leren.
    Van wat urine gaat uw wagen niet kapot hoor
    Uw oprit is ook wel immens kort als uw auto met zijn bumper vrijwel aan het voetpad uitkomt.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Van wat urine gaat uw wagen niet kapot hoor
    Uw oprit is ook wel immens kort als uw auto met zijn bumper vrijwel aan het voetpad uitkomt.
    Mijn bumper is ca. 50cm van 't voetpad verwijderd.
    Den oprit is alleszins lang genoeg om eender welke break of camionette op te parkeren, meer moet da nie zijn voor mij.

En oké, ik ging morgen sowieso langs de carwash passeren, maar dan nog.
    Als hondeneigenaar laat ge uwen hond toch nie zomaar overal zijn gevoeg doen?
    Als ik ga wandelen met die Duitse scheper van mijn opa (die slecht te been is), hou ik die altijd vrij kort tot ik in een natuurgebied ben.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Ik kan hem vaak volgen den desolation, maar hier is het toch wel op het belachelijke af :-')

Zodra de elektrische ondersteuning wegvalt boven de 25km, gaat uw moeder van 60 juist niks bijtrappen tot 30 per uur hoor. 25 is het snelste wat ge ze gaat zien rijden.

En nee 't is niet omdat ge eens op uw ma hare fiets voor op straat 35 gehaald hebt dat je dat ook echt gaat trappen op uw woon werk traject, man toch

En los daarvan, als die heeft zitten pinken bereid ge u inderdaad voor dat moest die u niet gezien hebben ge vol de rem in kunt gaan (wat hij ook deed), maar 't is niet dat die smart daarom voorrang had hé.

En alsof het vreemd is dat ge efkes uit uw krammen schiet net nadat ge u ferm verschrokken hebt, ook al excuseert die mens zich. Ben er zeker van dat de excuses 10min later wel aanvaard zouden worden hoor. Adrenaline doet wat met een mens.
    Dat spel moet ge echt geen moeite doen om 30 mee te rijden hoor, op max is de lichtste aanraking genoeg om 26 te rijden. Om naar 30 te gaan moet ge quasi geen moeite doen. Alles erboven is wel trappen.

Los van voorrang, ik heb jaren met de moto alles gedaan. Elke dag komt ge mensen tegen die u niet gezien hebben of den boel slecht inschatten. nooit heb ik het soort situaties gehad zoals hier omschreven. Voornamelijk omdat ik niet rondreed als een beunhaas die maar opdeed omdat ik voorrang had. Ge zijt vet met uw voorrang als ze u dood rijden.
    Ge zijt ne fietser, basically een porseleinen beeldje in een verkeer vol neushoorns. gedraag u er naar en het zal allemaal veel minder frustrerend worden.

Vandaag had ik maar weer eens de andere kant voor. N35 in Deinze ter hoogte van het rond punt aan den Belfius. Dat is daar een 2x2 baan en aan elke oversteek hebben de fietsers haaientanden. Komt er een aangevlamd met haar pedelec, zonder veel attentie te doen op haar omgeving. Die nadert die haaientanden en blijft haar snelheid aanhouden terwijl ik aan 50 km/h kom aangereden. Alles dichtgesmeten en met haar voorwiel tot bijna in den helft van mijn rijvak geschoven, bijna op haar gezicht gegaan. Gelijk altijd roepen en tieren op de stoute automobilist tot ik er op wees dat die "driehoekskes daar niet staat gewoon omdat het mooi is, maar omdat ge zou weten dat ge voorrang moet verlenen aan autos die u anders plat rijden".
    Ze had eens moeten afremmen uit veiligheid en dan 2 keer moeten bijtrappen om terug op te trekken natuurlijk, azo een schandalig tijdverlies.
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bes86 Bekijk bericht
    Mijn bumper is ca. 50cm van 't voetpad verwijderd.
    Den oprit is alleszins lang genoeg om eender welke break of camionette op te parkeren, meer moet da nie zijn voor mij.

En oké, ik ging morgen sowieso langs de carwash passeren, maar dan nog.
    Als hondeneigenaar laat ge uwen hond toch nie zomaar overal zijn gevoeg doen?
    Als ik ga wandelen met die Duitse scheper van mijn opa (die slecht te been is), hou ik die altijd vrij kort tot ik in een natuurgebied ben.
    Ben daar toch persoonlijk geen fan van, dan sta je quasi op straat met uw wagen.

En was maar een mopje. Ik zou er ook niet mee kunnen lachen mochten ze tegen mijn wagen pissen
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Dat spel moet ge echt geen moeite doen om 30 mee te rijden hoor, op max is de lichtste aanraking genoeg om 26 te rijden. Om naar 30 te gaan moet ge quasi geen moeite doen. Alles erboven is wel trappen.

Los van voorrang, ik heb jaren met de moto alles gedaan. Elke dag komt ge mensen tegen die u niet gezien hebben of den boel slecht inschatten. nooit heb ik het soort situaties gehad zoals hier omschreven. Voornamelijk omdat ik niet rondreed als een beunhaas die maar opdeed omdat ik voorrang had. Ge zijt vet met uw voorrang als ze u dood rijden.
    Ge zijt ne fietser, basically een porseleinen beeldje in een verkeer vol neushoorns. gedraag u er naar en het zal allemaal veel minder frustrerend worden.

Vandaag had ik maar weer eens de andere kant voor. N35 in Deinze ter hoogte van het rond punt aan den Belfius. Dat is daar een 2x2 baan en aan elke oversteek hebben de fietsers haaientanden. Komt er een aangevlamd met haar pedelec, zonder veel attentie te doen op haar omgeving. Die nadert die haaientanden en blijft haar snelheid aanhouden terwijl ik aan 50 km/h kom aangereden. Alles dichtgesmeten en met haar voorwiel tot bijna in den helft van mijn rijvak geschoven, bijna op haar gezicht gegaan. Gelijk altijd roepen en tieren op de stoute automobilist tot ik er op wees dat die "driehoekskes daar niet staat gewoon omdat het mooi is, maar omdat ge zou weten dat ge voorrang moet verlenen aan autos die u anders plat rijden".
    Ze had eens moeten afremmen uit veiligheid en dan 2 keer moeten bijtrappen om terug op te trekken natuurlijk, azo een schandalig tijdverlies.
    Kzeg nergens dat ge niet defensief/voorzichtig moet zijn op de fiets omdat je voorrang hebt. Daar ging mijn post niet om.

En ja, dat heb ik quasi dagelijks voor dat fietsers die haaientanden straal negeren, zeer vervelend.

Of fietsers die niet door hebben dat ze geen voorrang op een zebrapad hebben als ze niet afstappen, nog zoiets.

Pagina 643 van 643 Eerste ... 143543593633639640641642643

Regels voor berichten