iTrader
    0
    Als iemand een sportief uitziende moto tegenkomt met 2 voorwielen, blijf er uit de buurt.
    Niet normaal hoe slecht zijn/haar verkeersinzicht is. Overal volle snelheid tussendoor rijden en niet reageren op pinkers, iemand die van 3e vak naar middelste vak ging zat er bijna tegen.
    Ondanks dat die al lang genoeg zijn pinkers aan had.

iTrader
    1 (100%)
    De E314 ter hoogte van Leuven en de vele op-en afritten en dus weefstroken. Heel erg filegevoelig, en erg verleidelijk voor file-ratten om te doen alsof ze de afrit gaan pakken en iets verder terug invoegen op de autosnelweg.

Gisteren na het werk zit ik in de file op de rechtse rijstrook en de file beweegt zich aan wandelsnelheid. De lange oprit van Leuven aan mijn rechterzijde gaat over in de afrit naar Herent, wat aangegeven wordt d.m.v. een doorlopende witte lijn. Een auto komende van rechts snijdt mij de pas af waardoor ik in de remmen moet en rijdt gewoon over de witte lijn. Omdat we ook stil komen te staan toeter ik er op los: achter mij was voldoende ruimte om in te voegen. Na meer dan 5 sec de claxon in te houden, steekt hij een verontschuldigend handje op. Mja, mss gewoon een slechte inschatting van hem, kan gebeuren, denk je dan.

Om dan constant op zijn gsm te zitten en niet aan te sluiten op de file. Op zo'n momenten hoopte ik dat ik een flik was om zo iemand er ff uit te halen.
    We komen dan aan de volgende weefstrook, die ik gebruik want ik moet de volgende afrit hebben. Diezelfde auto voor mij gaat ook heel erg vlotjes die weefstrook op. En raad eens, op het einde ervan en net voor de afrit gaat hij natuurlijk weer net invoegen, maar eerst moet hij zwaar op de rem om in de trager rijdende file in te voegen en hindert hij mij dus weer. Ik heb weer zwaar geclaxonneerd op die file-rat, hoewel het weinig uitmaakt, maar het ergert mij enorm.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloembak Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    De E314 ter hoogte van Leuven en de vele op-en afritten en dus weefstroken. Heel erg filegevoelig, en erg verleidelijk voor file-ratten om te doen alsof ze de afrit gaan pakken en iets verder terug invoegen op de autosnelweg.

Gisteren na het werk zit ik in de file op de rechtse rijstrook en de file beweegt zich aan wandelsnelheid. De lange oprit van Leuven aan mijn rechterzijde gaat over in de afrit naar Herent, wat aangegeven wordt d.m.v. een doorlopende witte lijn. Een auto komende van rechts snijdt mij de pas af waardoor ik in de remmen moet en rijdt gewoon over de witte lijn. Omdat we ook stil komen te staan toeter ik er op los: achter mij was voldoende ruimte om in te voegen. Na meer dan 5 sec de claxon in te houden, steekt hij een verontschuldigend handje op. Mja, mss gewoon een slechte inschatting van hem, kan gebeuren, denk je dan.

Om dan constant op zijn gsm te zitten en niet aan te sluiten op de file. Op zo'n momenten hoopte ik dat ik een flik was om zo iemand er ff uit te halen.
    We komen dan aan de volgende weefstrook, die ik gebruik want ik moet de volgende afrit hebben. Diezelfde auto voor mij gaat ook heel erg vlotjes die weefstrook op. En raad eens, op het einde ervan en net voor de afrit gaat hij natuurlijk weer net invoegen, maar eerst moet hij zwaar op de rem om in de trager rijdende file in te voegen en hindert hij mij dus weer. Ik heb weer zwaar geclaxonneerd op die file-rat, hoewel het weinig uitmaakt, maar het ergert mij enorm.
    Verschrikkelijk is het daar. Ik rij daar alle dagen, moet tot in Aarschot. Echt hatelijk.

Tijdje terug waren er dan nog werken, en dan rijden de mensen heel de oprit tot aan de werken waar de oprit onderbroken is, om dan terug in te voegen, en dan 200m later terug de afrit op te knallen, net alsof ze die werken niet wisten zijn en er elke dag passeren. Je zag gewoon hoe de file daar ontstond,..

Toont aan hoe weinig respect mensen hebben voor elkaar.

Over de brug daar rijden er ook enorm veel heel de afrit af nadat ze helemaal niet van de oprit komen om gewoon in te schuiven.

Heb daar grappig genoeg ook al vaak mensen gezien die dat dan twee of drie keer doen en uiteindelijk nog altijd naast mij zitten. Zou zo graag m'n raam eens open gooien en dan zo zeggen "En, zijde nu tevreden, iedereen voorgestoken en eigenlijk geen meter opgeschoven".

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik was vanmiddag even mijn eigen ergernis, ben in A'pen van ring 1 naar ring 2 over de volle lijn gereden nadat ik al een dik stuk van de file was voorbijgereden (van ring 2 naar ring 1 mocht wel). Ik kom daar zo goed als nooit en had niet door dat er opeens een volle lijn was
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Ik was vanmiddag even mijn eigen ergernis, ben in A'pen van ring 1 naar ring 2 over de volle lijn gereden nadat ik al een dik stuk van de file was voorbijgereden (van ring 2 naar ring 1 mocht wel). Ik kom daar zo goed als nooit en had niet door dat er opeens een volle lijn was
    Van Gent richting Antwerpen dan? En waarom deed je dat dan? Als je gewoon bleef rijden waar je was (dus het vak direct links naast de volle witte lijn) ging je ook naar de Kennedytunnel.
    Enkel het meest linkse vak gaat de andere kant uit.

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Van Gent richting Antwerpen dan? En waarom deed je dat dan? Als je gewoon bleef rijden waar je was (dus het vak direct links naast de volle witte lijn) ging je ook naar de Kennedytunnel.
    Enkel het meest linkse vak gaat de andere kant uit.
    Inderdaad, dat zag ik pas aan de splitsing vlak voor de tunnel. Ik rij daar zo goed als nooit, Waze gaf ring 2 aan dus dat heb ik dan maar gedaan
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S

iTrader
    61 (98%)
    Deze morgen op den E19 Mechelen --> Brussel weer ne straffe.

Was nog vroeg (6:30) maar toch al beetje verkeer.

Komt er ene op de linkse oprit in Mechelen Noord op, en blijft dan gelijk tegen 100 -105 op het linkse vak rijden, terwijl het middelste vak zo goed als leeg is.

Zit erachter want wil er eigenlijk voorbij om 120 te rijden.

Meneer blijft gewoonweg links rijden zonder te accelereren naar 120, normaal doe ik het nooit maar 100 op het linkse vak en met leeg middenvak is er wat over, dus (illegaal) langs dat middelste van voorbijgestoken.

Ik zie ineens een stukje achter me blauw zwaailicht, dacht dat ik het aan mijn pan had om rechts voorbij te steken, maar het bleek een zwaantje te zijn die achter die linksplakker zat en hem probeerde duidelijk te maken met zijn blauw zwaailicht dat links tegen 100 geen sterk plan is.

Strafste is dan dien bleef links plakken en dat het zwaantje hem langs rechts voorbij moest

Spijtig genoeg had dat zwaantje gene tijd (of nog niet in dienst, hij was alleen), want na zijn rechts inhaal maneuver reed hij gewoon door en kwam mij dan passeren om richting Brussel te verdwijnen.

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Was vanmiddag nog geen 50m van de parking van mijn werk verwijderd, of der had nen beller bijna een frontale botsing me ne camion uit de andere richting. (Net nadat hij nen bocht nam.)
    Diene pipo kon natuurlijk nie deftig zijnen bocht nemen, want hij had maar 1 hand vrij... Maar daardoor kwam hij wel met den helft over de middenstreep, op een 5m van ne camion.
    Na die actie heb ik geen smartphone meer in zijn hand gezien, hopelijk lag die uitvoerig te schuiven over de vloer van zijne pickup (liefst met scherm naar beneden).

Daarna nog ne wielerterrorist die hier het fietspad te min vond voor zichzelf. 't Is daar net gepast om elkaar te kruisen, maar door meneerke Harley Trapson mochten ik en mijn achterligger tegen 35km/h blijven rijden voor de volgende 500m.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Rij je eens door het dorp:

1) Kerel met zijn fiets en aanhangsel staat op het straat met vrouw te praten. Ik tuut dat hij op de weg staat. Meneer steekt zijn hand uit naar mij en gebaart mij te kalmeren,...??

2) Ik kom uit een straat en zie dat iemand net uit zijn parking wil rijden. Geen parking parallel aan de straat maar haaks erop, en zo beetje schuin. Ik dacht, zal nog eens vriendelijk zijn en die door laten. Draait die in de verkeerde richting uit zijn parking en moet die nog volledig draaien ook. Ik bedoel, hoe slecht inzicht kun je nu hebben. Geen ergernis maar moest er toch mee lachen, en denk de chauffeur zelf ook.

3) Vrachtwagen blokkeert de rijstrook van de andere richting. Oh wee als ik daar aan kom en ze moeten mij doorlaten want het is niet mijn weg die geblokkeert is. Toch nog een snul met z'n V90 die ertussen wilde proberen gaan. Heb hem klem gezet. Raampje open, meneer u zag me toch komen. "Uh jah nee", en nog wat gestotter...

4) Fietstraat, dus ik blijf netjes achter een fietsend vrouwtje die irriterend traag fiets, maar ja, fietsstraat. Fel ventje achter mij in de Golf begint te tuuten uiteraard. Vrouwtje schrikt er nog van en stopt op de baan, ik kijk net naar achteren als die tuut en rij mevrouwtje nog bijna omver ook...

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    4) Fietstraat, dus ik blijf netjes achter een fietsend vrouwtje die irriterend traag fiets, maar ja, fietsstraat. Fel ventje achter mij in de Golf begint te tuuten uiteraard. Vrouwtje schrikt er nog van en stopt op de baan, ik kijk net naar achteren als die tuut en rij mevrouwtje nog bijna omver ook...
    Ik vind fietsstraten verschrikkelijk als fietser. Ik heb niet graag dat auto's in mijn gat zitten te rijden, zou liever hebben dat ze mij gewoon inhalen maar kan ze niet aanmanen of "toelaten" om mij in te halen want dat is een overtreding.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Ik vind fietsstraten verschrikkelijk als fietser. Ik heb niet graag dat auto's in mijn gat zitten te rijden, zou liever hebben dat ze mij gewoon inhalen maar kan ze niet aanmanen of "toelaten" om mij in te halen want dat is een overtreding.
    Ik reed onlangs achter een fietser in zo een fietsstraat. Een oude man. Nadat hij al 5x teken gedaan had dat ik hem mocht voorbijsteken was hij het beu. Hij ging op het voetpad staan, stapte af zijn fiets en deed teken dat ik mocht passeren.

Toen ik, en de 2 auto's achter mij gepasseerd waren stapte hij terug op zijn fiets en reed verder.
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

iTrader
    0
    Ik kan daar ook niet tegen, zo helemaal op het gemakje fietsen zit er dan niet meer in.

iTrader
    0
    Ik erger mij meer aan een spooroverweg die nog niet overbrugt / ondertunneld is , men verliest meer tijd aan een gesloten spooroverweg, dan achter een fietser te rijden in een fietsstraat .

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Daarnet een ergernis die is omgeslaan in een glimlach.

Ik hing achter iemand die 60 (werkelijke snelheid) reed waar 70 mocht, elke bocht afremmen, rotondes supertraag nemen,... En constant tegenliggers dus kon ik er niet voorbij.

Na een tijd gaat het naar 50, en meneer bleef 60 rijden. Zelfs aan de flitspaal die ik mooi zag afgaan...
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

iTrader
    10 (100%)
    Gisteren een sukkelaar voor mij constant aan 60, er zat nog een motorfiets tussen. We slaan alle 3 rechts af een binnenbaan in. Hij blijft als een debiel traag rijden. Die motorfiets wil hem voorbij steken en dan snijdt hij hem volledig de pas af tot 3x toe dus zekerlijk express.

Had ik die motorfiets geweest, ik denk dat ik die debiel zijn raam aan gort sloeg. Spelen met iemand zijn leven en voor wat? Gewoon om hem te kloten?

Zelf ook al 2x gehad met een 70 plusser toen ik met de auto voorbij ging dat hij bewust naar me toe reed en zijn vuist op steken. Heb me dan een eind verder aan de kant gezet en dan was het met de kop naar beneden en een pak minder stoer.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Pagina 624 van 649 Eerste ... 124524574614620621622623624625626627628634 ... Laatste

Regels voor berichten