R!|)|)L3R's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Had je beter die Isuzu nog gehad.

Ergernis van de dag, en eigenlijk alle dagen dat ik daar passeer: FUCKING LEER RITSEN!!! Echt, ik zou daar soms mensen gewoon uit hun auto willen sleuren en dan zo met m'n broekrits open en toe doen voor die hun neus en dan zo roepen "Ziede da! 1 voor 1 gij idioot".
    Priceless!!!!! on topic: idd, in België kennen ze ritsen precies ni....
    Now owning the shooterworld under mUtt3n
    Proud owner of a Super Nintendo, Nintendo Wii, Nintendo DS, Nintendo 3DS & Nintendo Wii U
    Nintendo Network ID: mUtt3n

iTrader
    10 (100%)
    Meer een ergernis over de infrastructuur in ieper.

Gisteren met de koersfiets aan het rijden. Op een kruispunt met rode lichten. De fietsers moeten eerst een meter of 20 naar rechts voor ze op de oversteekplaats voor fietsers kunnen oversteken.

De auto's krijgen samen groen met de fietsers waardoor de auto's die naar rechts moeten niet verwachten dat ik als fietser ook daar ga over steken. Resultaat, alles toe en gelukkig op tijd uit mijn pedalen of ik mocht wonden likken.

Geen 1 auto is er daar gestopt.. Ik heb dus mogen wachten op rood en weer groen en dan zorgen dat ik rap weg was of het was weer hetzelfde liedje. Gelukkig heb ik niet blind over gestoken of ik lag er gewoon onder.

De volgende keer ga ik dus niet naar die oversteekplek voor fietsers maar ga ik gewoon op de baan met de auto's oversteken aangezien het totaal onverantwoord is op die oversteekplaats.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R!|)|)L3R Bekijk bericht
    in België kennen ze ritsen precies ni....
    De meesten passen het niet toe en sommigen zullen zelfs alles doen om het te verhinderen

Vorige week was er nog ene achter mij (reed toen rechts) die begon te claxonneren en van zijn oren te maken toen ik iemand van links liet ritsen voor mij.

Of van die idioten die dan links even snel gaan rijden als de rechtse file. Dit terwijl linkse baan nog +100m vrij is.
    Kom dit vaak tegen op de ring van Geel naar Mol. (nu minder dan enkele jaren terug, ze leren het stilletjes aan) File rechts tot aan rotonde en linkervak helemaal open.
    Als je dan links blijft aan 90km/u zijn er nog die er zich durven voor smijten.

1 keer deed er ene dat met zijn truck terwijl er zwaantjes achter mij reden.
    Sirene aan. Terwijl de ene de truck naar de kant begeleide, kwam de andere naast mij staan.
    Dacht eerst nog dat hij mij ging berispen voor mijn "vuile gebaren" naar de trucker, maar die zei heel vriendelijk: "volgt me maar tot aan de rotonde"
    Ging aan het "ritspunt" naar rechts, stopte en liet me passeren.
    Best day ever, lol

En dan tijdens het voorbijsteken van de file nog veel blikken naar mij van diegenen die dachten dat het zwaantje mij ging terechtwijzen omdat ik asociaal inhaalde
    Me serieus moeten inhouden om niet "mr.Bean-gewijs" met de middelvinger zwaaiend te passeren

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Had je beter die Isuzu nog gehad.

Ergernis van de dag, en eigenlijk alle dagen dat ik daar passeer: FUCKING LEER RITSEN!!! Echt, ik zou daar soms mensen gewoon uit hun auto willen sleuren en dan zo met m'n broekrits open en toe doen voor die hun neus en dan zo roepen "Ziede da! 1 voor 1 gij idioot".
    Veel mensen die het principe van ritsen niet kennen. Vele stappen in hun wagen en zetten onmiddelijk hun egoïstische pet op, zolang ik maar zo snel mogelijk op mijn bestemming ben.

Nu goed rij maar eens rond in Italië dan. Dat is elke keer weer een avontuur. Rijstroken, pinkers, ritsen, verkeersregels, enkel langs links voorbijsteken, afstand houden en snelheidslimieten. Allemaal niet nodig jong, voor wat is dat goed!

Voeg daar dan nog invoegstroken van 10m aan toe en uitvoerstroken van 5m met daarna een bocht die je tegen 40 moet nemen. En dat allemaal terwijl het verkeer 110km/h rijdt. Dat geeft zeer leuke taferelen.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (98%)
    Op de ring van Antwerpen elke dag het zelfde verhaal.

Bij de oprit willen ze zo snel mogelijk invoegen naar links (de file in) terwijl heel de oprit nog 300m vrij is.
    Mij niet gelaten, ik voeg wel 300m verder in :')
    PSN: Li1quid

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Elke ochtend van dat... 75 op de cruise control op baan van 70 en na een minuutje al gatplakkers.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li1quid Bekijk bericht
    Op de ring van Antwerpen elke dag het zelfde verhaal.

Bij de oprit willen ze zo snel mogelijk invoegen naar links (de file in) terwijl heel de oprit nog 300m vrij is.
    Mij niet gelaten, ik voeg wel 300m verder in :')
    Bij een oprit voeg ik gewoon in waar ik kan, zeker als er file is. Het is niet alsof degene in de file u er in moeten laten eh.
    *** Also sprach Zarathustra ***

Creeping Death's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Op de ring staan ze dikwijls met hun neus in een miniem gaatje op de rijstrook en met de rest van hun wagen blokkeren ze hele invoegstrook. Rete irritant.
    Rij gewoon tot het eind en voeg daar in.
    “Honor: if you need it defined, you don’t have it.”
    -
    Ron Swanson

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Bij een oprit voeg ik gewoon in waar ik kan, zeker als er file is. Het is niet alsof degene in de file u er in moeten laten eh.
    jawel, maar enkel aan het einde van de invoegstrook. Dat is dus het ritsen waar er verdorie 3 pagina's over gepraat wordt. Gelukkig woon je in Oslo en kom je de boel hier niet blokkeren

Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Creeping Death Bekijk bericht
    Op de ring staan ze dikwijls met hun neus in een miniem gaatje op de rijstrook en met de rest van hun wagen blokkeren ze hele invoegstrook. Rete irritant.
    Rij gewoon tot het eind en voeg daar in.
    Dit x1000!

Iedereen (buiten de echte eikels) gaan je op het einde van de oprit mooi laten invoegen.
    PSN: Li1quid

iTrader
    0
    Ritsen moet enkel waar er rijstroken samenkomen, op een oprit moet je eigenlijk voorrang verlenen. Als iemand je er niet tussen wil laten is dat zijn recht.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poeperman2 Bekijk bericht
    jawel, maar enkel aan het einde van de invoegstrook. Dat is dus het ritsen waar er verdorie 3 pagina's over gepraat wordt. Gelukkig woon je in Oslo en kom je de boel hier niet blokkeren
    Je bent een kieken, je moet helemaal niet ritsen als je een snelweg komt opgereden. Mensen op de snelweg hebben voorrang op u.
    *** Also sprach Zarathustra ***
    3 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Slayerbe's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Madam in renault scenic die druk bezig was met telefoneren dus ongeveer de toegelaten snelheid rijden, pinkers gebruiken en binnen het eigen vak rijden zijn plots toch wel vrij ingewikkelde handelingen geworden. Hoezo vrouwen zijn beter in multitasken?

Tijdelijke lichten door wegenwerken. Tegenliggers hadden blijkbaar al groen gekregen toen de laatste van ons nog afkwamen. Enkele seconden wachten om ons vlot te laten passeren zodat de baan vrij zou zijn was echter te veel gevraagd. Groen=gas geven dus liever vertrekken, gesticuleren en de boel blokkeren zodat wij over trottoir moeten om door te kunnen met extra tijdsverlies voor iedereen tot gevolg.

Bompa die de snelweg tegen 35km/u opreed.

Al die facepalms op nog geen 5 minuten tijd. Op den duur zou je nog fan worden van strenge controles, een rijbewijs met punten en het periodiek afleggen van een rijtest.

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hehe, die discussie komt hier elke 500 posts eens een keertje voor.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Landtlord Bekijk bericht
    Ritsen moet enkel waar er rijstroken samenkomen, op een oprit moet je eigenlijk voorrang verlenen. Als iemand je er niet tussen wil laten is dat zijn recht.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
    moeten moeten moeten. Hoffelijk zijn is ook geen verplichting hé. Fucking regeltjeszifters
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

Pagina 609 van 623 Eerste ... 109509559599605606607608609610611612613619 ... Laatste

Regels voor berichten