Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tumi Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Rotonde, glad en achterwielaandrijving. Daarvoor moet je niet te gek doen om de achterkant te laten uitbreken.
    In de tien jaar dat ik RWD had, waarvan zelfs 7 jaar zonder enige elektronica, heb ik dat 1x meegemaakt dat ik ongewild overstuur had, en dat was nog met een L op mijn ruit. Gewoon in regen ongewild uitbreken is puur door onaangepast gedrag. Ge kunt het op uw banden steken of op andere omstandigheden, uiteindelijk ben jij het die je moet aanpassen aan die omstandigheden.

iTrader
    0
    Het regende niet, de baan leek zelfs vrij droog. Volgens mij was het een vettigheid na een droge periode dat met een bui loskwam.

We weten natuuurlijk allemaal met 1 oogopslag hoe glad het ligt... Ik lag itt anderen niet in de gracht

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vince23 Bekijk bericht
    Met zo'n uitspraak moest ik spontaan denken aan dit filmpje:
    https://youtu.be/y4_3LNvglLA

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
    Heeft 'em toch kunnen rechthouden en ervoor gezorgd dat 'em niet ronddraaide. Ziet er een win uit imho.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    In Oosterzele ging ik een hindernis langs de linkerkant van de baan passeren, zag pas op 't laatste het bordje dat voorrang gaf aan tegenliggers. Er waren tegenliggers, en heb nog net op tijd vol op de rem gestampt om voorrang te geven. Tegenligger was een oldtimer, ik maak een excuserend gebaar (handje omhoog en naar beneden knikken) maar die vond het toch nodig om tijdens het passeren met een belerend vingertje te gesticuleren dat ik geen voorrang had. Hij ging dan nog heel kinderachtig, heel traag, met blijkbaar heel veel moeite, op enkele cm's van mijn bumper passeren.

Waarom die zich zo onsympathiek moest maken, geen idee. Ik had mijn fout al lang toegegeven.

(De 20 andere oldtimers achter hem konden wel passeren zonder te vertragen of theater te verkopen, stond dus zeker niet te dicht op de hindernis.)
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: frequency trainer

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Het regende niet, de baan leek zelfs vrij droog. Volgens mij was het een vettigheid na een droge periode dat met een bui loskwam.

We weten natuuurlijk allemaal met 1 oogopslag hoe glad het ligt... Ik lag itt anderen niet in de gracht
    1x tegenkomen is 1 ding. 3x ....

makila's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Li1quid Bekijk bericht
    Als een mongool met mijn tankdop open naar huis gereden
    Als het dat maar is ..

https://www.autojunk.nl/2011/12/vrou...t-benzineslang

Nahrtent's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Denk ook dat het zoiets moet geweest zijn want zelfs in de gietende regen ervaar ik anders eigenlijk zelden problemen met mijn rijstijl.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door makila Bekijk bericht
    Hoe kan je dat in hemelsnaam vergeten? Dat kan alleen als je stomdronken bent volgens mij.
    Real Madrid CF | Club Brugge KV

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    In de tien jaar dat ik RWD had, waarvan zelfs 7 jaar zonder enige elektronica, heb ik dat 1x meegemaakt dat ik ongewild overstuur had, en dat was nog met een L op mijn ruit. Gewoon in regen ongewild uitbreken is puur door onaangepast gedrag. Ge kunt het op uw banden steken of op andere omstandigheden, uiteindelijk ben jij het die je moet aanpassen aan die omstandigheden.
    Dan rij je amper in de regen vermoed ik? Enorm veel mensen hebben al voorgehad met RWD dat de achterkant deels uitbreekt.
    Je kan je altijd aanpassen aan de situatie, maar in sommige gevallen mag je dan wel héél langzaam gaan rijden om zo'n situaties absoluut niet voor te hebben.

denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gewoon regen, zelfs een serieuze bui is normaal geen probleem als u banden ietwat deftig zijn.
    Zoals gezegd is het vooral de vettigheid na een beetje regen na een langere droge periode die het gevaarlijk maakt.
    Dat dunne laagje modder zie je haast niet, maar kan wel het gripniveau terugbrengen tot bijna het niveau van sneeuw.

Iemand die beweert dat hij dat nog nooit ervaren heeft moet toch als een hoogbejaarde rondrijden denk ik.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    Gewoon regen, zelfs een serieuze bui is normaal geen probleem als u banden ietwat deftig zijn.
    Zoals gezegd is het vooral de vettigheid na een beetje regen na een langere droge periode die het gevaarlijk maakt.
    Dat dunne laagje modder zie je haast niet, maar kan wel het gripniveau terugbrengen tot bijna het niveau van sneeuw.

Iemand die beweert dat hij dat nog nooit ervaren heeft moet toch als een hoogbejaarde rondrijden denk ik.
    Ik wou het net zeggen. Regen is hier geen enkel probleem. Dan pas je uw snelheid aan en de kous is af. En zelfs dan nog kan ik bochten gerust iets sneller nemen zonder maar een krimp te voelen.

Maar het is die hevige regen en vooral die vettigheid die moordend is. Dit was volgens mij de eerste keer dat ik het zo erg meemaakte. Mijn kont is wel al eens wat dwars gegaan ongewild. Maar nog nooit ben ik echt met alle 4 de wielen zo hard geschoven.

Het nadeel van RWD is nu eenmaal dat je veel sneller uw rijstijl moet aanpassen en moet anticiperen als je niet Tokyo drift 2 wilt maken. Maar zoals je zegt dat merk je zeer snel, of je moest echt zodanig traag rijden natuurlijk. Maar zelfs dan nog, een klein rondpuntje tegen 40 is al voldoende soms.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
    Ik vrees dat het andersom is, en dat diegene die het vaak hebben eerder de "johnen met de pet naar achteren, YOLO heb 5 dagen m'n rijbewijs"-rijstijl zijn

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Ik vrees dat het andersom is, en dat diegene die het vaak hebben eerder de "johnen met de pet naar achteren, YOLO heb 5 dagen m'n rijbewijs"-rijstijl zijn
    Heb je al veel met een RWD gereden?
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Door enkel regen heb ik het ook nog nooit gehad. Wel al eens met een oliespoor of sneeuw.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Heb je al veel met een RWD gereden?
    Ik rij al 10 jaar met rwd en heb het nog nooit gehad.. Dus het zal idd aan je rijstijl liggen.

Bij de eerste regen na een lange tijd dan pas ik mijn snelheid serieus aan, en als denkimi dat dan bompa vindt.. I couldn't care less. Liever dat dan mijn auto in de kreukels.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Pagina 607 van 625 Eerste ... 107507557597603604605606607608609610611617 ... Laatste

Regels voor berichten