=CID=Drone's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brandon_ Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dat begrijp ik, maar eerlijk... toeteren voor zoiets?
    Als je uw getoeter analyseert, wat denk je te bereiken bij de persoon die jou heeft ingehaald dan? Dat hij uw getoeter hoort en denkt "Shit... Ze toeteren, dus ik heb iets gedaan dat eigenlijk niet mocht! Volgende keer ga ik er extra hard op letten om toch voorzichtiger te zijn!"
    Het omgekeerde zal eerder waar zijn, het "kan" werken als een rode lap op een stier waardoor zulke chauffeur misschien nóg agressiever gaat rijden.
    Ik zie echt geen énkel positieve reden om op dat moment te toeteren.
    Gewoon compleet negeren en uw weg vervolgen, je hebt er 0% last van op dat moment.
    noem het beroepsmisvorming

maar ik weet ook als ze bv op die brug zwaar crashen, de dichts bijzijnde MUG gemakkelijk 10min aanrijd tijd heeft (St-Niklaas) en als die niet beschikbaar is moet die van St-Vincentius komen uit Antwerpen en dan spreken we al rap over aanrijd tijd van ongeveer 15min, de 3e uit Middelheim (of Augustinus) zal er al rap 20min over doen.

zelfde met de ziekenwagens, dichts bijzijnde is Beveren, maar die hebben er maar 1, dan word het St-Niklaas, maar daar rijd 's nachts er ook maar 1 van de 2 rond, de 3e ziekenwagen ben ik niet zeker, maar dan spreken we al over de ziekenwagen van kaai 142 of die van Melsele of Kruibeke

in het slechtste geval, als alles kortbij niet beschikbaar is dan zijn de slachtoffers bij zwaar trauma leeggebloed voor er nog maar enige hulp aanwezig is

als er 3/4 slachtoffers zijn met zware trauma's kan ik alleen de uitwendige bloedingen (proberen) stelpen (ik heb materiaal bij), bij zware massieve inwendige bloedingen is het helaas kwestie van minuten . . .
    Walther Hagens
    31/10/1947 - 5/4/2006

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door =CID=Drone Bekijk bericht
    noem het beroepsmisvorming

maar ik weet ook als ze bv op die brug zwaar crashen, de dichts bijzijnde MUG gemakkelijk 10min aanrijd tijd heeft (St-Niklaas) en als die niet beschikbaar is moet die van St-Vincentius komen uit Antwerpen en dan spreken we al rap over aanrijd tijd van ongeveer 15min, de 3e uit Middelheim (of Augustinus) zal er al rap 20min over doen.

zelfde met de ziekenwagens, dichts bijzijnde is Beveren, maar die hebben er maar 1, dan word het St-Niklaas, maar daar rijd 's nachts er ook maar 1 van de 2 rond, de 3e ziekenwagen ben ik niet zeker, maar dan spreken we al over de ziekenwagen van kaai 142 of die van Melsele of Kruibeke

in het slechtste geval, als alles kortbij niet beschikbaar is dan zijn de slachtoffers bij zwaar trauma leeggebloed voor er nog maar enige hulp aanwezig is

als er 3/4 slachtoffers zijn met zware trauma's kan ik alleen de uitwendige bloedingen (proberen) stelpen (ik heb materiaal bij), bij zware massieve inwendige bloedingen is het helaas kwestie van minuten . . .
    Ik ken de baan daar zoals mijn broekzak. Is iets wat daar vaak voorvalt hoor. Nog niet geweten dat er daar een ongeval is gebeurd alvast.

De situatie daar is ook vrij dwaas te noemen. Maar daarvoor zo obsceen zitten toeteren en flashen is er toch wat over.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

RealRoot's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    maar ook vooral, wat er hier gezegd geweest is, wat verwacht jij van uw geflikker en getoeter? dat ze plots braaf gaan zijn? die weten het perfect dat het niet mag hoor, met wat ze bezig zijn. Hetgeen jij doet gaat enkel maar meer olie op het vuur gooien in de meeste gevallen.
    If it ain't broke, don't fix it
    "I'd like to die on Mars, just not on impact" - Elon Musk
    "I think the surest sign that there is intelligent life out there in the universe is that none of it has tried to contact us." - Calvin

iTrader
    22 (100%)
    Daarnet de twee voor mij op een tweevaks rondpunt weer bijna in elkaar zien knotsen. Scheelde weer niet veel. Die op het buitenvak wou de derde afrit (270° rond), die op het binnenvak wou rechtdoor.

Extra info: op dat rond punt gaat 90% rechtdoor. Dus als je wil rondrijden, zet u dan in godsnaam op de binnenkant.

Ja, ik weet het, verkeerstechnisch was die op de buitenkant in zijn recht. Maar het blijft BS, en het blijft stroef weggedrag.

WeedJunk's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Wilde gok: N60 in Eine of in Eke?
    "Nemo me impune lacessit!"
    Zaffah:"Voor mijn part luistert mijn lief naar mensen die scheten in een fles laten."

iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WeedJunk Bekijk bericht
    Wilde gok: N60 in Eine of in Eke?
    Denk idd Eke daar (niet aan de Makro, het volgende).

Schering en inslag daar

iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Daarnet de twee voor mij op een tweevaks rondpunt weer bijna in elkaar zien knotsen. Scheelde weer niet veel. Die op het buitenvak wou de derde afrit (270° rond), die op het binnenvak wou rechtdoor.

Extra info: op dat rond punt gaat 90% rechtdoor. Dus als je wil rondrijden, zet u dan in godsnaam op de binnenkant.

Ja, ik weet het, verkeerstechnisch was die op de buitenkant in zijn recht. Maar het blijft BS, en het blijft stroef weggedrag.
    Tweevaks rondepunten en België. Geniale combinatie elke dag opnieuw.

Beter zouden ze hier wat turborondepunten leggen. Of mensen leren dat als je meer dan twee afslagen verder moet je op de binnenkant start.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Stop aan het rode licht met de vrachtwagen. Een auto die achter me reed dacht waarschijnlijk: "alle vrachtwagens stoppen altijd zomaar zonder reden", dus die rijdt me voorbij, om dan te zien dat het rood is en dat hij een auto die onze weg inslaat hinderde, dus komt gewoon voor me staan. Auto achter hem is, uiteraard, een schaap een reed gewoon mee met de eerste, maar die kan niet meer tussen mij en de eerste idioot, dus beslist gewoon los door rood te gaan, al wie groen had moest maar stoppen.

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Op den R4 ne Mazda 3 die constant op minder dan 10m van mijn bumper bleef rijden, toen hij zag dat ik nogal vlot reed.
    Na een goeie 5km te kleven, besliste hij plots dat hij liever 160km/h wou rijden i.p.v. "iets meer" () dan 90km/h.
    3km verder schoof ik met gemak net achter hem aan bij de rode lichten aan Eurosilo.

Dan bij de werken bij Oostakker schoot er plots een Peugeot-buske op 25m van de wegversmalling uit volle colère zijn voorligger voorbij, om dan even te brake-checken.
    De zee van 70km/h-borden voor de werken was blijkbaar niet voldoende om hem te doen inzien dat zijn voorligger hem niet expres hinderde.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Tweevaks rondepunten en België. Geniale combinatie elke dag opnieuw.

Beter zouden ze hier wat turborondepunten leggen. Of mensen leren dat als je meer dan twee afslagen verder moet je op de binnenkant start.

nog beter, de tweevaks rond punten waar ze de wegmarkering hebben verwijderd, zodat het een eenvaksrotonde is. Maar dan wel 2 rijvakken laten om op te rijden...

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Airco die niet (meer) voldoende werkt
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

iTrader
    50 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Welke wagen?
    Er is toch niks kapot aan?

Super vervelend op warme dagen zoals deze natuurlijk...

RB26DETT's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Laten bijvullen. Mijne moet ik elke 2 jaar laten bijvullen.
    Ik heb over alles en iedereen een mening. Vraag er naar!

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB26DETT Bekijk bericht
    Heb bij mijne vorige auto nooit den airco moeten laten bijvullen. Heb die 7 jaar gehad. Werkte altijd zoals het moest, was zelfs automatische airco.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Welke wagen?
    Er is toch niks kapot aan?

Super vervelend op warme dagen zoals deze natuurlijk...
    Nissan X-trail, ga ‘m deze maand eens binnen steken, hopelijk gewoon bijvullen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RB26DETT Bekijk bericht
    Zou goed kunnen, ik laat normaal gezien elk jaar een klein onderhoud uitvoeren waarbij ze die dingen doen, maar vorig jaar moest ik de roetfilter laten regenereren en dat gaat gepaard met olie verversen dus ik dacht dat ‘t wel weer een jaartje goed ging zijn. Lesje geleerd, volgende keer vragen om de rest ook na te kijken.
    PS4 / PS2 / PSX / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    iMac 27" (2017) / HP ProBook 650 G1 / iMac 24" (Early 2008) // iPad Air 2 / iPhone 6S
    Projecten: mijnscore & frequency trainer

Pagina 540 van 589 Eerste ... 40440490530536537538539540541542543544550 ... Laatste

Regels voor berichten