FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Vanmorgen in volle spits moesten de bomen en struiken in de middenberm van de E34 blijkbaar gesnoeid worden. Alles naar 1 rijvak en giga file.

Wie vindt zoiets uit? Wie plant zoiets?
    Diezelfde die het goedkeurde dat een dossier van 37.000 pagina's 8 keer gekopieerd moest worden, je zou bijna denken dat de overheid een "FOD planning" heeft waar één aap werkt.

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Vanmorgen in volle spits moesten de bomen en struiken in de middenberm van de E34 blijkbaar gesnoeid worden. Alles naar 1 rijvak en giga file.

Wie vindt zoiets uit? Wie plant zoiets?
    HAAAHAHAHAHA
    haha

ha

4 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    22 (100%)
    Ik heb echt getwijfeld om daarachter een ba-dum tsss te plaatsen

Li1quid's schermafbeelding
    iTrader
    99 (98%)
    Poolse nummerplaten in het verkeer. Die geven nu is geen fuck om de verkeersregels of andere bestuurders.
    PSN: Li1quid

Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het was weer eens hel op de ring rond Antwerpen.
    Ik heb dan voor ik vertrek maar even door Europa gescrolt. Er is 1 troosts het kan nl. nog in 1 locatie erger: Nederland rond Rotterdam.
    Echt verder is het rond 17u overwegend groen met hier en daar wat oranje of korte stukjes rood. Behalve rond Antwerpen en Rotterdam: mooi donker rood.

In de file uiteindelijk:
    Op het rechtervak wilt een wagen naar links. Deze kijkt niet goed en vrachtwagen claxoneert en laat hem er niet tussen.
    Dit was duidelijk niet naar de zin van de bestuurder van de wagen. Hij gaat dan maar agressief gatplakken op zijn voorliger en smijt zichtzelf nipt schuin in een gaatje. Om dan recht voor de vrachtwagen te kunnen zitten. Waarschijnlijk was zijn gevoel 'hah, zit er toch'.
    Zo'n facepalm momentje: wat maakt dat toch uit. Ge hebt het enkel gevaarlijker gemaakt voor uzelf. Ge zout er maar is onder hebben moeten steken.
    Bovendien was het nog zo hypocriet als het kon, want in zijn actie liet hij dan ook de invoegstrook niet 'ritsen': ketel ... zwart....

Shaguar's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Gelukkig hebben brengen de reacties op HLN me nog een glimlach:

Nieuwe regels voor fietsers en het vierkant groen licht

Ik snap het idee erachter maar één comment heeft wel volledig gelijk, als zoiets niet goed geimplementeerd wordt, wat eigenlijk te verwachten is, dan werkt het niet.

En daarnaast blijft gewoon dat de gemiddelde fietser de regels NIET kent.
    Iedereen nen bakfiets ahjaa
    "The most dangerous poison is the feeling of achievement. The antidote is to every evening think what can be done better tomorrow"

Brecht's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Alsof fietsers kijken naar lichten, paar dagen geleden ook enen die dacht dat em groen ging krijgen voor dd fietsers, rood zag springen voor auto's en dan niet wilde wachten tot effectief groen voor de fietsers en al maar begon te rijden. Clou was dat het nog geen groen was voor de fietsers maar wel voor de zijstraat, waardoor em vol door de verkeersstroom reed van auto's uit de zijstraat die de hoofdbaan opkwamen..

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    mac-bc rant in 3...2.....1...
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Tailball's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Gisteren onderweg van Eindhoven naar huis 2x flink mogen toeteren.
    Eerste geval was omdat een auto op het linkerrijvak naar rechts opschoof, terwijl ik daar reed.
    Goed getoeterd, ik reed bena de berm in.
    Dan eens goed vies gekeken naar die persoon; aan het bellen. En denkt ge dat die dan stopte? Nee, gewoon doorpraten...
    Die had ik echt zijne gsm droog in zijn aars willen rammen.

En toen ik bijna thuis was, besluit een camionette om uit een zijstraat te knallen waar hij voorrang moest verlenen. Ik kwam daar aan 70 aan (wat de toegelaten snelheid was).
    Alles mogen dichtgooien. En dan ziet ge die zjin arrogante kop, again geen sorry of een verontschuldigend gebaar, gewoon voor mij in knallen.

Mensen in een auto veranderen in de dikste eikels.

Loser's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FlatSix Bekijk bericht
    Gelukkig hebben brengen de reacties op HLN me nog een glimlach:

Nieuwe regels voor fietsers en het vierkant groen licht

Ik snap het idee erachter maar één comment heeft wel volledig gelijk, als zoiets niet goed geimplementeerd wordt, wat eigenlijk te verwachten is, dan werkt het niet.

En daarnaast blijft gewoon dat de gemiddelde fietser de regels NIET kent.
    Dit snap ik totaal niet... Dat Groen Vierkant is hier een tijd getest in Antwerpen, en werkt totaal niet. Ik ben ook vrij zeker dat ik heb gelezen dat het afgevoerd is, omdat het niet werkte. Het genoemde kruispunt is pure hectiek, en op de testkruispunten duurt het heel lang voor je over kunt. Hoe het dan toch wordt ingevoerd, is me een raadsel.
    Bedankt, bedankt, 1.452.500 keer bedankt!
    Jullie zijn geweldig.

PSN = A_Loser_Baby

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loser Bekijk bericht
    Dit snap ik totaal niet... Dat Groen Vierkant is hier een tijd getest in Antwerpen, en werkt totaal niet. Ik ben ook vrij zeker dat ik heb gelezen dat het afgevoerd is, omdat het niet werkte. Het genoemde kruispunt is pure hectiek, en op de testkruispunten duurt het heel lang voor je over kunt. Hoe het dan toch wordt ingevoerd, is me een raadsel.
    Ik ben zelf een gedreven fietser, heb zelf momenteel geen wagen, mis dit ook niet.
    Zo een regels nemen bijlange het probleem niet weg, integendeel.
    Het gaat in vele steden er zelfs voor zorgen dat het nog een grotere soep zal worden, als het dat al niet is.
    Drager van het asperger syndroom, en daar moet ik met leven.
    Antec Truepower 650/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)/16GB Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Sounblaster ZX/256GB C:\-/1.5TB Games/2TB Opslag.
    Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Ik speel momenteel: COD: WWII, RTCW, Wolfenstein TNO - TOB- TNC, Amnesia
    RIP Keith Flint 1969-2019

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het blijft een grote ergernis hoor: fietsers die zonder kijken de baan over vlammen op een zebrapad. En als ge ze niet ziet komen en kort moet remmen kijken ze dan nog dwaas: 'ik heb wel voorrang op een zebrapad hé'.

En voorrang van rechts mogen ze afschaffen.
    Don't think you are, know you are...

Yvezz's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Het blijft een grote ergernis hoor: fietsers die zonder kijken de baan over vlammen op een zebrapad. En als ge ze niet ziet komen en kort moet remmen kijken ze dan nog dwaas: 'ik heb wel voorrang op een zebrapad hé'.

En voorrang van rechts mogen ze afschaffen.
    Ge zijt zeker niet de enigste met die ergernis.
    Ik stap 95% van de tijd af van mijn fiets om over te steken aan een zebrapad.
    Diegene die niet doen, krijgen veel de middenvinger van de automobilist, ik meestal een duim.
    Drager van het asperger syndroom, en daar moet ik met leven.
    Antec Truepower 650/Asus Prime Z370a/Intel I5 8600k(Delid by lestef)/16GB Ram/Asus ROG Strix GTX1070 8G/Sounblaster ZX/256GB C:\-/1.5TB Games/2TB Opslag.
    Logitech G15/Logitech G502/Logitech G25//Ik speel momenteel: COD: WWII, RTCW, Wolfenstein TNO - TOB- TNC, Amnesia
    RIP Keith Flint 1969-2019

Sylverscythe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tailball Bekijk bericht
    Mensen in een auto veranderen in de dikste eikels.
    QFT

En bellen en rijden tegelijkertijd lukt gewoon niet als je het goed wil doen (wat je van een wagen besturen toch zou mogen verwachten). Echt elke keer ik met de wagen naar het werk ga, en ik zie iemand slingeren, niet aansluiten, remmen op vreemde momenten, ... is die aan het bellen. Dat lijkt mij echt iets dat tijdens de spits de chaos nog een pak groter maakt.
    Time is the school in which we learn, time is the fire in which we burn.

Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvezz Bekijk bericht
    Ge zijt zeker niet de enigste met die ergernis.
    Ik stap 95% van de tijd af van mijn fiets om over te steken aan een zebrapad.
    Diegene die niet doen, krijgen veel de middenvinger van de automobilist, ik meestal een duim.
    Jup, doe ik ook.. behalve die middenvinger dan.
    Ik zal altijd stoppen voor voetgangers die netjes staan te wachten aan een zebrapad, ook fietsers die de moeite doen om af te stappen. Zelfs als ze vertragen en stoppen om over te steken (nog steeds op de fiets zittend) laat ik ze over.

Een andere grote ergernis bij automobilisten is dan weer het sms'n/bellen achter het stuur. Hoeveel mensen dat doen zeg. Familie, kenissen, collega's,... overal waar ik als passagier mee ga is dat blijkbaar het meest normale van de wereld. Maar man, hoe die hun rijstijl plots verandert als ze bezig zijn op hun smartphone is gewoonweg zot. Beweren ze dan dat ze dat perfect kunnen combineren, terwijl ze aan het zwalpen zijn over de weg.

Schoonbroer kan zijn gsm niet in z'n zakken laten tijdens het rijden. Vorige week boete gehad van € 116 hiervoor. Meer dan terecht.
    Don't think you are, know you are...

Pagina 534 van 569 Eerste ... 34434484524530531532533534535536537538544 ... Laatste

Regels voor berichten