Pagina 3 van 735 Eerste 12345671353103503 ... Laatste
    glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Een gigantische camion met oplegger met daarop 17 smartjes die ineens begint uit te wijken van zijn rijvak net op het moment dat ik hem voorbij steek
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Bes86's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisterenochtend, op nog geen 500m van mijn deur:
    Een bejaard koppel, komende van de brug links, rijdt net voor mijn neus de baan op.
    (Daarbij ook nog over de borduur gereden van da middenstuk.)
    Zwaar op de rem moeten gaan, omdat die slechts 20km/h bleven rijden, terwijl 't daar 70 is.

Momenteel staan op die terreinen naast de baan de tenten van Crammerock.
    Hoogstwaarschijnlijk wouden ze maximaal kunnen genieten van een nieuw onderwerp dat ze op tafel kunnen smijten bij de kaartclub...

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Aanvankelijk ergernis, maar werd vrij snel gecompenseerd. Om geld af te halen, hadden we geparkeerd op de voorziene parking aan de overkant van de straat. Toen we terug naar onze auto stapten, kruisten we de volgende 'klant' die naar de automaat spurtte. Die had zijn wrak (met L) echt pal voor de in en uitgang van de parking gezet. De parking (20 plaatsen) was leeg, behalve onze auto. We hadden geen haast dus wachtten gewoon tot hij terug zou zijn (hij was duidelijk wel gehaast), maar net dan komt er nog een 3e auto die die parking op wilt. Wij wijzen naar de chauffeur aan de automaat en de 3e auto toetert. Die aan de automaat beseft dan toch dat hij echt in de weg staat en verzet snel zijn auto. Blijkbaar was hij nog niet klaar met de automaat en had die ondertussen zijn kaart ingeslikt :").

*wrak (incl deuken en stukken vervangen in andere kleur)
    * Rijdt met L
    * totaal geen idee van wat er zich in het verkeer rond hem afspeelt

Niet moeilijk om bovenstaande racial profiling binnen te koppen

Oij's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Parkeerplaats voor 2 wagens tussen bomen, parallel langs de baan.
    Ik parkeer mij gans vanvoor zodat er makkelijk nog eentje bij kan achter mij.
    Komt er een Fiat 500 vlak in mijn gat staan met nog een zee(tje) van ruimte achter hem.

Ik kon niet vooruit en met moeite achteruit. 36 keer moeten draaien en keren om eruit te rijden.

Echt waar. Fuck you!

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

De grote "mijn ergernissen op de weg"-thread - Deel 10

Dit weekend in Engeland geweest.
    Als je gefrustreerd raakt in België door linksplakkers, blijf daar gewoon weg, geloof mij....

Heb op de volgende snelwegen gezeten: M6, M42,M25. De meesten waren 4 vaks banen, en nog slagen ze er in om in de twee meest rechtse vakken te blijven plakken ( voor ons de linkse baanvakken dus).

Op een bepaald moment was ik het zo beu dat ik alles links ben beginnen inhalen, en dit gemakkelijk aan 140+ kon doen voor tientallen kilometers...

Ik denk dat de meesten het vierde baanvak daar aanzien voor pechstrook want die was in 80% van de gevallen kompleet leeg...

Terug in Frankrijk/België deed het dan weer raar om alles "wettelijk" links in te halen lol. Was blij dat ik thuis was na een dikke 3K kilometer te hebben afgebold...
    Laatst gewijzigd door vertex13; 29 augustus 2017 om 08:32
    Airsoft...
    Lethality 0
    Funfactor 100%

Polle32's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Gisteren weer een staaltje verkeersagressie mogen aanschouwen. Ik weet niet wat er aan voorafgegaan was, maar op de Keizer Karellaan in St Agatha Berchem was het spel tussen een zwarte VW transporter en een oude grijze BMW 3 Compact: elkaar snel willen inhalen (zone 50 en druk verkeer), brakechecken, etc... Vervolgens de e40 op, probeert de VW de bmw te rammen langszij, en terug het spelletje van inhalen om de beurt. Vervolgens vertraagt het verkeer en staan we stil tss Groot-Bijgaarden en Affligem, zoals gebruikelijk. De bmw staat voor de VW, ik erachter. Uit de bmw stappen twee kerels, Oostblok-types, en die gaan aan het portier van de VW trekken, maar ja: centrale vergrendeling enzo. Ik heb maar even geclaxoneerd en teken gedaan dat wat ze doen zinloos is... Vriendelijke mannen staken even hun hand op en gingen terug in hun auto zitten . Wss weer eens het effect van mijn nogal gewichtig ogende parkeerkaart van het werk (schildje en een diagonale rode streep), daar scoor ik op het containerpark ook altijd mee .

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vertex13 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Dit weekend in Engeland geweest.
    Als je gefrustreerd raakt in België door linksplakkers, blijf daar gewoon weg, geloof mij....

Heb op de volgende snelwegen gezeten: M6, M42,M25. De meesten waren 4 vaks banen, en nog slagen ze er in om in de twee meest rechtse vakken te blijven plakken ( voor ons de linkse baanvakken dus).

Op een bepaald moment was ik het zo beu dat ik alles links ben beginnen inhalen, en dit gemakkelijk aan 140+ kon doen voor tientallen kilometers...

Ik denk dat de meesten het vierde baanvak daar aanzien voor pechstrook want die was in 80% van de gevallen kompleet leeg...

Terug in Frankrijk/België deed het dan weer raar om alles "wettelijk" links in te halen lol. Was blij dat ik thuis was na een dikke 3K kilometer te hebben afgebold...
    dat was ook mijn ervaring daar.
    Maar ze zijn wel consistent. Tijdens file veranderen ze ook niet van baanvak. Weinig fileratjes .

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Gisterenochtend in volle ochtendspits naar Zaventem moeten rijden.. man man man. Ik was bijna vergeten wat een wild west situatie dat is na 6+ jaar naar Oslo te rijden. Ik kom dus van de A12 waarna ik die afslag neem bij Strombeek om dan met wat draaien en samenvoegen op de ring uit te komen iets voor Vilvoorde.

Ik ben gestopt met tellen maar ik zat aan 40 die over volle witte lijnen, pechstroken, arceringen, etc reden.
    *** Also sprach Zarathustra ***

Inv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zarathustra Bekijk bericht
    Gisterenochtend in volle ochtendspits naar Zaventem moeten rijden.. man man man. Ik was bijna vergeten wat een wild west situatie dat is na 6+ jaar naar Oslo te rijden. Ik kom dus van de A12 waarna ik die afslag neem bij Strombeek om dan met wat draaien en samenvoegen op de ring uit te komen iets voor Vilvoorde.

Ik ben gestopt met tellen maar ik zat aan 40 die over volle witte lijnen, pechstroken, arceringen, etc reden.
    Haha, dat stuk is echt pure chaos daar. Kan ook niet anders, twee autostrades die mekaar kruisen zonder op- of afritten. Dat stuk is de hoofdreden waarom ik niet meer naar Diegem/Zaventem wil pendelen. Op die 500m verlies je makkelijk een halfuur, vanaf je op de ring geraakt gaat het terug vlotter.

zarathustra's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Inv Bekijk bericht
    Haha, dat stuk is echt pure chaos daar. Kan ook niet anders, twee autostrades die mekaar kruisen zonder op- of afritten. Dat stuk is de hoofdreden waarom ik niet meer naar Diegem/Zaventem wil pendelen. Op die 500m verlies je makkelijk een halfuur, vanaf je op de ring geraakt gaat het terug vlotter.
    Heh ja, toen ik nog in Diegem ( en dan werkhuizenkaai) werkte reed ik binnendoor via Asse of Merchtem/Wolvertem want dat stuk is dus compleet idioot. Maar dat is jaren geleden dus ik wou niet riskeren verkeerd te rijden als ik een vlucht moet hebben.

Ik plaats dat aan de contra zijde van het lijstje met punten aangaande belgië of noorwegen over 5 jaar
    *** Also sprach Zarathustra ***

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Mijn algemene nummer 1-ergernis in het verkeer is wanneer je op een voorrangsbaan rijdt en een auto die uit een zijstraat komt nog snel wilt invoegen om voor jou te zijn, zich haast, om uiteindelijk 20 km onder de toegelaten snelheid te blijven verder rijden en jij moet vertragen... Met voorsprong mijn #1 ergernis.

My Spot's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Daarjuist aan een rondpunt (kennedyrondpunt oostende) een auto naast me die niet kon wachten met de rotonde op te rijden. Vertrekt hij juist wanneer er een zwaantje afkomt... die flik zit luid te vloeken en armgebaren te maken en beslist dan om zwaailichten aan te steken en die pipo mocht meegaan met hem. Ik stond nog vlak achter hem aan de volgende lichten. Die gast zag me goed lachen in z'n spiegel maar hem kon het blijkbaar niet appreciëren

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P9 lite met Tapatalk
    In purple we trust, Cmon you mauves!!

skully25's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    feit dat er nog altijd zoveel chauffeurs hier gelijk een halve zot door de bocht vliegen aan m'n huis en zich bijna te pletter rijden omdat ze de weg niet kennen of verkeerd inschatten. gisteren voor de zoveelste keer een wagen dat hier aan sneltreintempo passeert en dan ineens hoor je slippende banden, zat te wachten op het lawaai van een impact maar hij heeft zich blijkbaar net op het einde kunnen herpakken. om den duur voel ik het aankomen, zit ik aan de bureau met het raam open en dan hoor ik al van ver de manier waarop een wagen afkomt of die zich al dan niet gaat mispakken, in 9 van de 10 gevallen heb ik dan nog bij het juiste einde. de overgebuur is op een jaar tijd 2 auto's kwijt door mongolen die van de baan geraken en inrijden op langs de kant geparkeerde wagens, en dat heeft niks met de straat zelf te maken maar puur met overdreven snelheid en onkunde van chauffeurs met dit soort scenario's als gevolg:

kay-gell's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Gvd he. Gisteren mijn auto auto oververhit. Water kookte uit de koelvloeistof dop.
    Vandaag heeft de garage getest of 't de thermostaat was en die vervangen. Bij korte testrit was dat OK maar bij een langere terug oververhit.
    Ofwel nog de waterpomp dus ofwel de joint de culasse. Ik hoop niet't laatste

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    blijkbaar wordt het bij sommige mensen al de gewoonte om 500m via de pechtstrook te rijden en zelfs langs daar ook een serie auto's in te halen als ze weten dat ze op het einde naar rechts moeten. En dan bedoel ik bij druk verkeer, maar heel de boel nog steeds tegen 70/80 in beweging.
    Dat er dan auto's zijn die pas gaan opschuiven wanneer het mag , dat beseffen ze dan blijkbaar weer niet.

Regels voor berichten