Pagina 5 van 193 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

iTrader
    10 (100%)
    Die 2 liter turbocharged 255 pk is toch wel interessant en al zeker als ze een goeie automaat op steken. Qua taksen zal die ook wel mee vallen denk ik. Of is dat geen benzine?

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

iTrader
    0
    tis wel grappig dat Kia op zijn eigen page rechtstreeks de vergelijking maakt met de 4 gran coupé en die ook benoemd.

2de foto naar boven vanaf linker onderhoek... "longer and wider then the 4 gran coupe, the Kia stinger offers ..."

Zelfde luchthappers voor de voorwielen en uitlaten achter de voorwielen, hij heeft bijna volwaardige nieren.. ik zou op de zijlijsten nen M-performance sticker als optie aanbieden
    http://www.project1999.com/forums/

Pol & Actua - omdat er ook special olympics op intellectueel niveau moeten zijn

ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    't Is dan ook gewoon ne fermen auto, 'k zou die best wel willen... En na 5 jaar reclameren dak de deurgreep in m'n handen heb
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Ik wil eerst de kwaliteit en prijzen nog wel eens zien. Als hij vrijwel een identieke prijs als de 4GC heeft dan zou het ook maar idioot zijn.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

FlatSix's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik wil eerst de kwaliteit en prijzen nog wel eens zien. Als hij vrijwel een identieke prijs als de 4GC heeft dan zou het ook maar idioot zijn.
    Zo stom zijn ze bij Kia nu toch ook niet? Daarnaast zal die wel voornamelijk voor de Amerikaanse markt zijn, waar de 4GC niet echt 'iets' is,...

iTrader
    1 (100%)
    Stinger doet mij vooral aan GTA denken

iTrader
    51 (100%)

Welke wagen heb jij? Post your pics! - deel 9

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xTwL- Bekijk bericht
    Zo stom zijn ze bij Kia nu toch ook niet? Daarnaast zal die wel voornamelijk voor de Amerikaanse markt zijn, waar de 4GC niet echt 'iets' is,...
    Denk je dat? :P
    En waarom zou de 4GC niet iets zijn in Amerika en deze stinger wel dan? :P
    BMW verkoopt over heel de wereld gewoon goed hoor.
    Ik zit momenteel in Italië, en ik zie meer Duits dan Italiaans hier. Zelfs de militaire politie rijdt met Seat :P

Donderdag voor de fabriek van masarati gestaan, op die hun parking stonden meer Duitsers dan masaratti's. En dat is echt geen grap :P
    Laatst gewijzigd door MrKend54l; 28 mei 2017 om 19:21
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth

iTrader
    4 (100%)
    Daar zal het veel van af hangen. Als ze die kunnen aanbieden voor pakweg 40k, dan zit je ofwel met een (veel) tragere 4GC, ofwel met een full-option (en goeduitziende) KIA. In België zie ik dat niet echt van grond komen omdat wagens hier een enorm statussymbool zijn waardoor merken van belang worden. Maar in landen als Nederland bekijkt niemand u raar als je met een KIA rijdt.

Maar het hangt er sterk van af of ze de afwerking kwalitatief krijgen. At the moment geef ik ze nog het voordeel van de twijfel.

iTrader
    1 (100%)
    Denk je dat? :P
    En waarom zou de 4GC niet iets zijn in Amerika en deze stinger wel dan? :P
    BMW verkoopt over heel de wereld gewoon goed hoor.
    In Europa doet BMW het allicht héél goed, maar je bent dan duidelijk nog niet in China of de States geweest. Daar is BMW echt geen instituut zoals dat hier is hoor, en dan nog het model 4GC, dat is helemaal niets voor de Amerikanen. Die rijden immers liever in een Ford Fusion met een V6.

Om je nog een idee te geven over de Amerikanen hun gedachtegang, toen ik hier drie consultants op bezoek had vanuit de States en die met mij meereden vroegen die hoe het met mijn kinderen was. Ik zei dat ik geen kinderen heb, en dan vonden zij het héél raar dat ik met een break rij.

iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sandervdw Bekijk bericht
    Maar in landen als Nederland bekijkt niemand u raar als je met een KIA rijdt.
    Allez man in Nederland weten ze ook wel wat van wagens hoor :P
    BMW, Mercedes en Audi rollen daar ook als zoete broodjes van de dealer zijn hof. Volvo is ook mega populair. Nederland is ook het land van Volkswagen.

iTrader
    4 (100%)
    Allez man in Nederland weten ze ook wel wat van wagens hoor :P
    BMW, Mercedes en Audi rollen daar ook als zoete broodjes van de dealer zijn hof. Volvo is ook mega populair. Nederland is ook het land van Volkswagen.
    Als ik in Nederland rondrij zie ik eigenlijk maar 2 types (nieuwe) BMW's (en de gelijkaardige Mercedessen en Audi's) rondrijden: BMW 1 of BMW 7.
    Voormalige Nederlandse collega's vonden alles wat ertussen zat te duur voor wat je ervoor krijgt. Er reden er inderdaad veel met Volvo maar dat komt vooral omdat ze die D4 zo fiscaal interessant kregen in Nederland.

iTrader
    10 (100%)
    Ik denk dat die toch een pak goedkoper gaat zijn dan bmw of audi. Anders is het gewoon een domme zet.

Kwalitatief is bmw ook niet meer wat het geweest is. De laatste echt goeie dat ik nog had was de e46.

De e91 die ik had en de f10 die ik nu heb zijn toch geen waar voor hun geld vind ik.

Ik denk dat die kia juist beter hier gaat verkopen dan in de usa.

Daar zitten ze op zoiets nu ook niet te wachten, moest ik daar wonen reed ik ook rond met een V8 minimum.

Als die prijs mee valt en de reviews zou ik niet beschaamd zijn om die op mijn oprit te hebben.

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)

Donderdag voor de fabriek van masarati gestaan, op die hun parking stonden meer Duitsers dan masaratti's. En dat is echt geen grap :P
    Logisch toch? Voor de fabriek van Lamborghini staat het ook niet vol met Murcielago's en Aventadors hoor...
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Bij Ferrari vol fiats. Logisch zeker?
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Logisch toch? Voor de fabriek van Lamborghini staat het ook niet vol met Murcielago's en Aventadors hoor...
    Ik dacht dat elke medewerker daar een Diablo of Countach kreeg?

Pagina 5 van 193 Eerste 1234567891555105 ... Laatste

Regels voor berichten