Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    139 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Eventjes een vraagje voor degenen die een auto in Duitsland hebben gekocht : hebben jullie die auto effectief zelf gaan bezichtigen of enkel voort gegaan op de foto's?
    Heb wat the n hannover zien staan dat me aanstaat maar dat is toch best een eindje om eventjes rap iets te gaan bekijken
    Heb een bedrijf (Leeco) dat laten doen (auto stond in München, dus ook vrij ver), zij zijn die gaan halen en hebben die ingevoerd en laten keuren voor mij, nadien hebben ze die voor mijn deur komen afzetten.
    Ben enkel maar afgegaan op foto's en reviews.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Remake's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    9 Post(s)
    Waarschijnlijk domme vraag, maar bon.
    Een baby moet je in een zitje zetten dat vergrendeld is. Over het algemeen doe je dat met een iso-fix op je achterbank, maar mag je dat ook in een lichte vracht vast zetten?
    Veiligheidshalve zie ik geen probleem, maar ken hier de wet niet over.
    Als het niet mag wordt de volgende een Isuzu D-Max.

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    57 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Een baby moet je in een zitje zetten dat vergrendeld is. Over het algemeen doe je dat met een iso-fix op je achterbank, maar mag je dat ook in een lichte vracht vast zetten?
    Je kan dat op eender welke plaats met een driepuntsgordel.
    Tweepuntsgordel voor sommige zitjes ook ok denk ik, maar niet voor alles.

ToasT's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    7 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ascari Bekijk bericht
    Heb een bedrijf (Leeco) dat laten doen (auto stond in München, dus ook vrij ver), zij zijn die gaan halen en hebben die ingevoerd en laten keuren voor mij, nadien hebben ze die voor mijn deur komen afzetten.
    Ben enkel maar afgegaan op foto's en reviews.
    Reviews zijnde reviews van de auto en/of van de garage? Kijkt die firma dan die wagen nog even na voor zie die mee nemen of is het gewoon op de camion en weg ermee?
    "Even the best of plans will not survive the encounter with the enemy" - Helmuth von Moltke

iTrader
    139 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToasT Bekijk bericht
    Reviews zijnde reviews van de auto en/of van de garage? Kijkt die firma dan die wagen nog even na voor zie die mee nemen of is het gewoon op de camion en weg ermee?
    Reviews van de wagen zelf en/of het een officiële garage is.

Ze stellen eventuele vragen, als jij dat nodig acht. Zij doen de hele communicatie met de garage ook, jij moet enkel wat papieren tekenen en terug sturen dat je effectief akkoord gaat om de wagen aan te kopen.

Nadien gaan ze die halen en brengen de rest van de papieren inorde.

Je kan altijd informeren bij Leeco, als je eventuele vragen hebt over hoe alles gebeurd. Zij zijn zeer correct met alles.

Bij de officiële garages heb je ook 14 dagen opzeg recht.
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik rij morgen ook naar Duitsland om naar een wagen te gaan kijken. Wou het ook eerst allemaal via Leeco doen maar ik durf precies geen 20k uitgeven aan iets dat ik niet in 't echt gezien heb. Wagen (Golf GTD Variant) staat in Gelsenkirchen en dat is voor mij 'maar' 2u rijden dus dat valt mee... Nu is mijn vraag, zijn er daar nog grote (tweedehands) garages in de buurt die de moeite waard zijn om te bezoeken? Gelsenkirchen ligt in de buurt van Duisburg, Düsseldorf,...
    @Ascari, gewoon uit interesse maar hoeveel was je in totaal kwijt bij Leeco? Want mss dat ik de eigenlijke invoer etc. ook door hen ga laten gebeuren hoor.

iTrader
    139 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    Ik rij morgen ook naar Duitsland om naar een wagen te gaan kijken. Wou het ook eerst allemaal via Leeco doen maar ik durf precies geen 20k uitgeven aan iets dat ik niet in 't echt gezien heb. Wagen (Golf GTD Variant) staat in Gelsenkirchen en dat is voor mij 'maar' 2u rijden dus dat valt mee... Nu is mijn vraag, zijn er daar nog grote (tweedehands) garages in de buurt die de moeite waard zijn om te bezoeken? Gelsenkirchen ligt in de buurt van Duisburg, Düsseldorf,...
    @Ascari, gewoon uit interesse maar hoeveel was je in totaal kwijt bij Leeco? Want mss dat ik de eigenlijke invoer etc. ook door hen ga laten gebeuren hoor.
    Het tarief dat Leeco vraagt is €1 per km. Bij mij was het €1400 en een beetje (dat is ook het maximum tarief dat ze vragen). München was echt wel ver. Had geen zin om 16u (1600km) in totaal te rijden.

Ik was ook eerst sceptisch, maar heb zeker geen spijt dat ik het zo heb gedaan.

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Voor zo een afstand is dat idd nog de moeite, hoewel ik persoonlijk eerder zou vliegen naar München en enkel de terugrit doen
    1 leden vonden dit bericht nuttig.   Met citaat reageren Met citaat reageren

iTrader
    139 (100%)
    Mentioned
    23 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Voor zo een afstand is dat idd nog de moeite, hoewel ik persoonlijk eerder zou vliegen naar München en enkel de terugrit doen
    True, maar zat midden in een verhuis, dus had echt geen tijd.

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remake Bekijk bericht
    Mocht je u interesseren in een D-max, volgende maand komt er een nieuwe versie uit. Komt 4 sept bij ons in de showroom.
    Heb hem nog niet in het echt gezien maar verwacht hem alle momenten.
    https://www.google.com/search?q=new+...obile&ie=UTF-8

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Het tarief dat Leeco vraagt is €1 per km. Bij mij was het €1400 en een beetje (dat is ook het maximum tarief dat ze vragen). München was echt wel ver. Had geen zin om 16u (1600km) in totaal te rijden.

Ik was ook eerst sceptisch, maar heb zeker geen spijt dat ik het zo heb gedaan.
    Heb effe op Google Maps gekeken en Leeco - Gelsenkirchen is in totaal iets van een 280km (heen en terug dus). Dus dan vermoed ik dat ik rond het minimumbedrag zou stranden (volgens de website een goede 600€)?

Mjah... 600€ is niet weinig natuurlijk. En ik heb nog nooit een wagen geïmporteerd maar ik vermoed dat dat - met behulp van wat research op het internet - nu ook geen rocket science is? Zou toch maar schoon 600€ uitgespaard zijn.

Of zouden jullie gewoon 600€ lappen en iemand anders alles laten regelen (wagen gaan halen, import, keuring,...)?

da_flux's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Hoe goed is uw Duits?

iTrader
    16 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da_flux Bekijk bericht
    Hoe goed is uw Duits?
    Niet bijzonder. Maar onze pa klapt wel behoorlijk Duits.

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    True, maar zat midden in een verhuis, dus had echt geen tijd.
    Ik snap dat wel. Ge moogt sowieso al een paar honderd euro rekenen voor uw transitplaten te regelen.. (want als ge dat zelf doet staat ge daar gelijk een debiel aan te schuiven en da's gewoon niet te doen) en dan nog uwe naft, tijd, km's op uwe auto,. ..

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    22 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    Heb effe op Google Maps gekeken en Leeco - Gelsenkirchen is in totaal iets van een 280km (heen en terug dus). Dus dan vermoed ik dat ik rond het minimumbedrag zou stranden (volgens de website een goede 600€)?

Mjah... 600€ is niet weinig natuurlijk. En ik heb nog nooit een wagen geïmporteerd maar ik vermoed dat dat - met behulp van wat research op het internet - nu ook geen rocket science is? Zou toch maar schoon 600€ uitgespaard zijn.

Of zouden jullie gewoon 600€ lappen en iemand anders alles laten regelen (wagen gaan halen, import, keuring,...)?
    Ge spaart geen €600 uit, die dealers vragen sowieso een stevige prijs voor transitplaten te regelen (heb al prijzen gekregen tussen de €120 en €400), want ze weten goed genoeg dat dat ellende is om dat zelf te doen. (heb dat ene keer zelf gedaan en da's een ramp)

Edit: tenzij ge z-platen of een autoremork hebt natuurlijk

Regels voor berichten