iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Wie weer hebben ze er wel op gelet. Normaal zit daar wel een niveausensor op die een lampje laat branden bij laag peil. Ook is die olie redelijk doorschijnend waardoor je wel de indruk kan krijgen dat het leeg is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nestorius Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Wie weer hebben ze er wel op gelet. Normaal zit daar wel een niveausensor op die een lampje laat branden bij laag peil. Ook is die olie redelijk doorschijnend waardoor je wel de indruk kan krijgen dat het leeg is.
    Dus best eens in het reservoir kijken (opletten dat er geen vuiligheid in valt natuurlijk).

(Als ik mij niet vergis is dat een vloeistof die op zich niet echt verdwijnt - tenzij je met een lek zit - en doorgaans niet bijgevuld maar ververst wordt?)
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Dus best eens in het reservoir kijken (opletten dat er geen vuiligheid in valt natuurlijk).

Maar als ik mij niet vergis is dat een vloeistof die op zich niet echt verdwijnt (tenzij je met een lek zit) en doorgaans niet bijgevuld maar ververst wordt?
    Idd. Remolie verdwijnt niet tenzij een remleiding of remklauw lekt. Ook de koppeling gebruikt deze olie en durft ook wel eens te gaan lekken.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Rijden zonder remolie dat merk je nochtans wel heel goed
    Rijden met "versleten" remolie trouwens ook. Kan zijn dat het niveau door een lek serieus laag is dat wel.

Of je moest altijd zoals Fred Flinstone remmen
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Het kan ook zijn dat de combinatie versleten remblokken voor en achter het peil doen zakken hebben. Je zou versteld staan hoeveel olie in een uitgeschoven remklauw kan.

Waelvis's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Net eens beter gekeken en het opengedaan, da reservoir zit nog ongeveer halfvol.
    Maar ik heb idd gemerkt dat mn remmen iets minder goed pak hebben de laatste tijd, dus de kans is groot dat de remblokjes hun beste tijd gehad hebben. (na 47.000km en het zijn nog de originele denk ik)
    All that grows in the skulls of the living are flowers of fear

Destel's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waelvis Bekijk bericht
    Net eens beter gekeken en het opengedaan, da reservoir zit nog ongeveer halfvol.
    Maar ik heb idd gemerkt dat mn remmen iets minder goed pak hebben de laatste tijd, dus de kans is groot dat de remblokjes hun beste tijd gehad hebben. (na 47.000km en het zijn nog de originele denk ik)
    Heeft jouw auto geen sensor/melder voor versleten remmen? Dacht dat dat meer en meer standaard werd.
    PS4 / Xbox 360 / Wii / NES // Raspberry Pi Zero W / 3B / 3B+
    MacBook Pro 15" (2018) / iMac 27" (2017) // iPhone XR / iPad Air 2
    Projecten: frequency trainer

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destel Bekijk bericht
    Heeft jouw auto geen sensor/melder voor versleten remmen? Dacht dat dat meer en meer standaard werd.
    Allicht wel. Maar ze zullen wss nog net niet op het punt zitten dat ik melding krijg.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waar kan ik naar toe met een kapotte autodeur? Kan ik dat gewoon binnenbrengen bij het containerpark? Meegeven met het grootvuil? Autokerkhof?

Alvast bedankt

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JaiV Bekijk bericht
    Waar kan ik naar toe met een kapotte autodeur? Kan ik dat gewoon binnenbrengen bij het containerpark? Meegeven met het grootvuil? Autokerkhof?

Alvast bedankt
    Naar een ijzermarchand of zo. Normaal krijg je daar zelfs nog geld voor dacht ik.

Anders idd containerpark.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Oké merci, zal er eens voor kijken.

Tracktor19's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als je een nieuwe brandblusser voor de auto koopt bij de Auto5 of zo , kun je dan je oude daar laten? Of moet je ze dan naar het containerpark brengen?
    If Hitler decides to invade hell, i would advise the Lowerhouse to forge an alliance with the devil.
    Churchill

GADGET's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Waar komt het idee eigenlijk vandaan om de namen van de kinderen op de achterruit te plakken?

Naast de ontelbare 'blabla rijdt mee', vandaag iemand die echt een sticker-cartoon-whatever had laten maken voor hun 2 kinderen. Besloeg echt heel die achterruit eigenlijk.

Ik heb zelf 2 kleine kindjes, maar het komt niet in me op om daar perse hun namen op de achterruit te willen kleven. En ik begrijp de reden daar ook niet achter.
    Is dat uit 'voorzichtigheid' (want we zouden die minder rap aanrijden ?....) of gewoon fierheid ? Of hoe moet ik dat zien eigenlijk

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GADGET Bekijk bericht
    Waar komt het idee eigenlijk vandaan om de namen van de kinderen op de achterruit te plakken?

Naast de ontelbare 'blabla rijdt mee', vandaag iemand die echt een sticker-cartoon-whatever had laten maken voor hun 2 kinderen. Besloeg echt heel die achterruit eigenlijk.

Ik heb zelf 2 kleine kindjes, maar het komt niet in me op om daar perse hun namen op de achterruit te willen kleven. En ik begrijp de reden daar ook niet achter.
    Is dat uit 'voorzichtigheid' (want we zouden die minder rap aanrijden ?....) of gewoon fierheid ? Of hoe moet ik dat zien eigenlijk
    Denk dat dat een evolutie is van de "baby on board"-stickers die ergens in de jaren 80 (?) opgang kregen. Vooral om de agressie wat te temperen van andere weggebruikers.

Maar tegenwoordig lijkt het zo vooral iets om wat mee te lopen met het hele "kids"-gebeuren en alles dat daarbij komt kijken. Tegenwoordig krijg je dan ook zo'n dingen:

Of van die "coole" manieren om het uit de drukken zoals "... in den otto". Amai, cool zeg.

Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om dat op mijn wagen te kleven...

iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GADGET Bekijk bericht

Vroeger was dit om aan te tonen dat er kindjes in de auto zitten om bij een zwaar ongeval deze eerst te proberen redden.

Nu is het enkel nog voor marginalen..

Edit: en zoals eniac zegt, om agressie of zo te minderen bij anderen

Pagina 227 van 234 Eerste ... 127177217223224225226227228229230231 ... Laatste

Regels voor berichten