Mr. SLASH's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik koop al jaren online, ik zou zelfs niet meer weten wanneer ik nog eens in een bandencentrale geweest ben, ik koop zelfs banden voor kennissen die er zelf weinig vanaf weten.
    En ik laat ze plaatsen bij iemand die dit als bijberoep doet.

en het prijsverschil is groot met bijv eurotyre.
    KEEP ON ROCKIN' IN THE FREE WORLD

desolation's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    4 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boomheadshot Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Das wel intressant Desolation , mag ik vragen waar jij dat laat doen en ga jij daar ook voor motobanden?

Ik ging vroeger bij Lovania banden bij Martin , maar die is er niet meer.
    Crauwels in Begijnendijk. Tis daar vlotte service en het werk is goed uitgevoerd, dat meiske aan den toog moet juist is leren lachen
    Ik heb al jaren gene moto meer, de laatste set die ik heb gehad heb ik overgekocht van iemand die zijn circuitmoto weg deed (waren intermediate regenbanden, kost geen hol en rijdt subliem op de weg)
    hier moet iets staan, maar tmag ni zijn wat er al 3 jaar staat.

iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Oké heel erg bedankt !

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desolation Bekijk bericht
    Crauwels in Begijnendijk. Tis daar vlotte service en het werk is goed uitgevoerd, dat meiske aan den toog moet juist is leren lachen
    Ik heb al jaren gene moto meer, de laatste set die ik heb gehad heb ik overgekocht van iemand die zijn circuitmoto weg deed (waren intermediate regenbanden, kost geen hol en rijdt subliem op de weg)
    Ik ga daar altijd voor mijn verlaging te laten steken. Ben er met de vorige geweest en met den huidige ook. Leveren goed werk, alleen verlaging steken duurt nu langer omdat ze vooral focussen op banden.
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Crauwels is idd een hele goede bandencentrale.
    Giggity

Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Kan je op een band de productiedatum niet afleiden? Daar moet toch een batchnummer instaan ofzo waar wrs het jaartal in verwerkt zit ofzo
    DJ Gear: 2 x Technics SL1210 MK-II / 2 x Ortofon Concorde Pro S / Ecler NUO-2 / 2 x JBL LSR 2328P / 1 x JBL LSR 2310SP / Focusrite Saffire 14 Pro / AKG K-171 Studio

Desktop: Coolermaster Elite 370 / ASRock 870 Extreme3 / AMD Phenom II X6 1055T / Gelid Tranquillo CPU Cooler / 2 x 2 GB Kingston DDR3 1333Mhz / EVGA GTX670 2Gb FTW / Crucial RealSSD 64GB / Samsung F3 1Tb / Be Quiet 550W 80Plus

Ascari's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Mentioned
    6 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Musk Bekijk bericht
    Kan je op een band de productiedatum niet afleiden? Daar moet toch een batchnummer instaan ofzo waar wrs het jaartal in verwerkt zit ofzo
    Daar staat altijd week en jaar van productie op de zijkant op.
    Laatst gewijzigd door Ascari; 24 november 2019 om 12:53
    Battle.net id: Chaoz#21712 - Origin id: Kayoz1
    Intel Core i7-5820K @4.3 GHz @full custom loop - ASUS X99-E WS/USB3.1 @Bitspower AIX99 monoblock - Kingston HyperX Savage 32GB DDR4-2666 -
    Inno3D RTX2080 iChill Frostbite - Samsung 950 Pro 512GB NVMe M.2 SSD - 2x Crucial MX300 750GB - Corsair HX1200i - Hex Gear R80 - LG 34UB88-B IPS monitor - Astro A40 TR Headset + MixAmp
    Corsair Glaive mouse - Corsair Strafe RGB MX Silent keyboard - Corsair MM600 Dual sided Mousepad

wiseguy444's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Je hebt meestal zo een ovaal staan met 4 cijfers in. Das de productieweek en de 2 laatste cijfers van het jaar.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Iemand die Virtual/Digital Cockpit (al dan niet standaard) heeft van een VAG wagen en die Android Auto of CarPlay gebruikt?
    Ik moet een nieuwe wagen samenstellen en gebruik uitsluitend CarPlay om te navigeren en muziek te streamen. Behalve het hoge gadget-gehalte van een virtueel instrumentarium lijkt mij dit een eerder dure optie zonder veel meerwaarde?

iTrader
    22 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selten Bekijk bericht
    Iemand die Virtual/Digital Cockpit (al dan niet standaard) heeft van een VAG wagen en die Android Auto of CarPlay gebruikt?
    Yup, ik. Navigeer ook enkel via AA (Waze) en muziek meestal via AA (GPM). Ook al is de VC met navigatie schitterend mooi, echt gelikt.

Dus ja, mijn VC staat meestal op boordcomputer view en heeft zo geen verschrikkelijke meerwaarde.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Yup, ik. Navigeer ook enkel via AA (Waze) en muziek meestal via AA (GPM). Ook al is de VC met navigatie schitterend mooi, echt gelikt.

Dus ja, mijn VC staat meestal op boordcomputer view en heeft zo geen verschrikkelijke meerwaarde.
    Merci! Ik heb ongeveer 4k optiebudget. Daar onmiddellijk 1k van aan VC spenderen lijkt mij dus niet aan de orde.

MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik moet een nieuwe wagen samenstellen en gebruik uitsluitend CarPlay om te navigeren en muziek te streamen. Behalve het hoge gadget-gehalte van een virtueel instrumentarium lijkt mij dit een eerder dure optie zonder veel meerwaarde?
    Over welke wagen gaat het? Het is wel zo een optie die ook al gebruik je hem niet of niet vaak, het maakt of kraakt uw wagen wel een beetje.
    Maar goed met 4k budget spring je niet ver natuurlijk.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Over welke wagen gaat het? Het is wel zo een optie die ook al gebruik je hem niet of niet vaak, het maakt of kraakt uw wagen wel een beetje.
    Maar goed met 4k budget spring je niet ver natuurlijk.
    Passat.

Hit Hard's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik heb dat ook, en ik heb meestal de navigatie op beide schermen staan. Op de virtual cockpit is dat net wat gemakkelijker om te kijken, maar kan je niets instellen. Ik vind het maar weinig meerwaarde tegenover analoge tellers eerlijk gezegd. Ik ben al content dat ik niet heb bijbetaald voor de sportieve weergave (dat was nog eens een paar 100 euro extra voor basically ne andere CSS had ik begrepen).

Dus ja: het is prachtig om naar te kijken, maar nee, het voegt functioneel niet veel toe. Ikzelf zou het budget aan andere dingen spenderen, maar mijn prioriteit ligt eerder bij het functionele dan bij het visuele.

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Sportweergave in een visuele cockpit is een optie?
    En je krijgt daar niets extra voor behalve een wat andere layout?

Pagina 215 van 228 Eerste ... 115165205211212213214215216217218219225 ... Laatste

Regels voor berichten